چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

واکنش سعیدی به اختلافات مجلس و دولت

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 220732
حجت‌الاسلام سعیدی گفت: هم آقای احمدی‌نژاد نسبت به حفظ حریم مجلس مقداری ملاحظه کند و هم مجلس شرایط اجرا را درک کند.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در حاشیه همایش اندیشه مطهر در جمع خبرنگاران با اشاره به دوگانگی اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است در درون اصولگرایان اختلاف نظر باشد اما باید صحبت کرد تا این اختلافات برطرف شود. نمی‌شود که یک طرف مقابل طرف دیگر بایستد.

وی افزود: بحث حق و باطل با اختلاف سلیقه در خانواده اصولگرایان متفاوت است.

سعیدی با اشاره به تأثیرات بین‌المللی انتخابات مجلس تأکید کرد: یکی از عوامل عقب‌نشینی استکبار در قضیه هسته‌ای حضور مردم در مرحله اول انتخابات بود و دشمنان فهمیدند که این نظام از پشتوانه مردمی برخوردار است و حضور پرشور در مرحله دوم نیز می‌تواند این موضوع را اثبات کند.

سعیدی با تأکید بر مشارکت و هدفمند رأی دادن در انتخابات مجلس گفت: ما باید مجلسی بهتر از مجلس هشتم داشته باشیم و تا کنون نیز ترکیب مجلس نهم از هشتم بهتر است و مشارکت هدفمند در دور دوم می‌تواند مکمل حلقه قبلی باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اختلافات مجلس و دولت تأکید کرد: اختلاف اگر به تعارض، تقابل و عصبیت کشیده شود قطعاً خلاف مصالح نظام و رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: اگر اختلاف سلیقه باشد که سازوکار‌هایی وجود دارد و مقام معظم رهبری شورای حل اختلاف را تعیین کردند.

سعیدی ادامه داد: مردم می‌خواهند نمایندگان و مسئولان سه قوه افرادی کارآمد و ولایت‌مدار باشند و این اختلافات، ضایعات و عوارضی دارد و باعث دلسردی مردم می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: یک سال دیگر از ریاست آقای احمدی‌نژاد باقی مانده است و ما می‌خواهیم هم ایشان یک مقداری نسبت به حفظ حریم مجلس ملاحظه کند و هم مجلس شرایط اجرا را درک کند و نسبت به ایجاد تسهیلات برای اجرا تلاش کند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص موضوعات مطرح شده پیرامون جزایر سه‌گانه گفت: آنچه برای ما مهم است این است که این جزایر جزء لاینفک ایران است و ما حاضر نیستیم کوچکترین سخنی در این باره بشنویم و باید محکم و استوار ایستاد.

وی ادامه داد: برداشت ما این است که این کشورها در زمین آمریکا بازی می‌کنند و هم عربستان و هم اتحادیه عرب و هم اردوغان و ترکیه مأمور آمریکا شده‌اند.

سعیدی در پایان تأکید کرد: آمریکا برای مقابله با سوریه، عربستان، قطر و ترکیه را جلو انداخته است و در خصوص جزایر سه‌گانه هم امارات را وارد بازی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *