جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

محرمي: پرسپوليس به‌طور حتم صعود مي‌کند

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 220621
کاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است، اين تيم به رغم شکست مقابل 'الهلال' عربستان به طور حتم به دور بعد ليگ قهرمان آسيا صعود مي کند.
  مجتبي محرمي پس از شکست تيم پرسپوليس مقابل ''الهلال'' عربستان در ليگ قهرمانان آسيا گفت: تيم پرسپوليس در اين ديدار نمايش بسيار ضعيفي داشت و شانس آورد با گل هاي بيشتري شکست نخورد.

وي ادامه داد: دروازه بان خارجي تيم پرسپوليس در ديدار امروز، 6 فرصت گلزني از تيم الهلال گرفت و عملکرد مطلوبي داشت.

کاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به اينکه تيم پرسپوليس با تفکرات ''مصطفي دنيزلي'' بسته نشده است، نمي توان در مورد عملکرد اين مربي قضاوت کرد و او را مقصر دانست.

محرمي خاطرنشان کرد: در صورتي که هواداران و مسوولان باشگاه پرسپوليس از اين تيم حمايت کنند و مانع از بروز حاشيه در اين تيم شوند، پرسپوليس در ادامه رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا نتايج مطلوبي کسب خواهد کرد.

تيم فوتبال پرسپوليس ايران، امروز (سه شنبه) در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادي تهران با نتيجه يک بر صفر از ميهمان خود تيم ''الهلال'' عربستان شکست خورد.

تيم فوتبال ''الهلال'' عربستان با برتري در اين ديدار با 9 امتياز به صدر جدول رده بندي گروه چهار ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد و پرسپوليس با 8 امتياز در رده دوم ايستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *