پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

رکورد ال کلاسیکو شکسته می‌شود

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 220122
بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی دیدار حساس تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی بیش از 650 میلیون بیننده خواهد داشت
به گزارش فارس و به نقل از ورد ساکر، پیش بینی می‌شود دیدار تیم‌های همشهری یونایتد و سیتی که در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود، رکورد تعداد تماشاگران در دنیای فوتبال را بشکند.

بیش از 650 میلیون بیننده تلویزیونی در 190 کشور جهان دیدار این دو تیم را تماشا خواهند کرد تا قهرمان این فصل را بشناسند. یونایتدها با 83 امتیاز و تفاضل 54 و سیتی با 80 امتیاز و تفاضل 60 در رده‌های اول و دوم لیگ برتر جزیره قرار دارند. جذابیت این دیدار تنها به رقابت این دو تیم در صدر جدول محدود نمی‌شود. رقابت این دو باشگاه و هواداران آنها ریشه‌ای تاریخی دارد.

شیاطین سرخ با قهرمانی در لیگ برتر غربیه نیستند. آنها از سال 1992 که این بازی‌ها راه اندازی شده توانسته‌اند 12 بار جام را بالای سر ببرند. در سوی دیگر میدان همشهری‌های پر سر و صدایی قرار دارند که با پول‌ شیخ اماراتی در سال‌های اخیر به پیشرفت بالایی دست پیدا کرده‌اند.

الکس فرگوسن در مورد دیدار تیمش برابر منچسترسیتی گفت: سیتی رقیب اصلی ما برای قهرمانی در این فصل به شمار می‌رود. آنها تشنه قهرمانی هستند. باید در دیدار با این تیم تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا تنها تیمی که می‌تواند قهرمانی ما در لیگ را به خطر بیندازد، سیتی است. آنها در آینده نیز تیمی خواهند بود که باید با آنها در بدست آوردن قهرمانی‌ها رقابت سختی داشته باشیم.

فرگوسن به منچسترسیتی لقب "همشهری‌های پر سر و صدا"  داده است. حال باید صبر کرده و به انتظار جواب روبرتو مانچینی و تیمش به حرف‌های فرگوسن بمانیم.

دیدار این دو تیم فردا شب ساعت 23.30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *