جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱

4-1، پرسپولیس له شد

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب: 219713
تیم بحران زده پرسپولیس عصر پنجشنبه در آغاز هفته سی و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران مقابل تیم تراكتورسازی تبریز به شكست سنگینی تن داد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه درحضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر و در زیر بارش شدید باران ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، تیم تراكتورسازی با نتیجه چهار بر یك حریف خود را شكست داد و به صدر جدول رده بندی نزدیك تر شد.

فلاویو لوپز در دقایق ۵۰ و ۶۳، فرزاد حاتمی در دقیقه ۵۷ و محمد حسین ابراهیمی در دقیقه ۶۵ برای تیم تراكتورسازی و رضا نور محمدی در دقیقه ۷۹ برای تیم پرسپولیس گلزنی كردند.

هادی نوروزی مهاجم تیم پرسپولیس در دقیقه ۲۱ یك ضربه پنالتی را به سود این تیم از دست داد.

شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراكتورسازی تبریز كه در كورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارند، در نیمه نخست با دوندگی بسیار قصد داشتند تا از كناره ها به سمت دروازه میثاق معمار زاده سنگربان پرسپولیس نزدیك شوند.

امیر حسین صادقی و فلاویو لوپز بازیكنان تراكتورسازی موقعیت های ایده آل گلزنی خود را از دست دادند تا این تیم در نیمه نخست برابر پرسپولیس متوقف شود.

در این دیدار پرسپولیس با چند تغییر نسبت به دیدار گذشته خود در لیگ برتر (مقابل سایپا) گام به میدان گذاشته بود تا بتواند ناكامی های اخیر خود را در لیگ برتر جبران كند.

شاگردان مصطفی دنیزلی در نیمه نخست سعی داشتند با تجمع در میانه میدان، مانع از خودنمایی مهاجمان حریف شده و در ضد حملات به سمت دروازه تراكتورسازی نزدیك شوند.

پرسپولیس در دقیقه ۲۰ بر روی یك ضد حمله سرعتی از عمق خط دفاع تراكتورسازی صاحب یك ضربه پنالتی شد اما هادی نوروزی این ضربه پنالتی را از دست داد تا بهترین بخت برای گلزنی پرسپولیس در نیمه نخست به هدر برود.

دراین نیمه، حمید علی عسگر در دقیقه ۳۷ و هادی نوروزی در دقیقه ۴۲، شانس شوتزنی بر روی دروازه تراكتورسازی به دست آورند اما ضربات این دو بازیكن به خارج زمین رفت تا پرسپولیس نتواند با پیروزی به رختكن برود.

نیمه دوم با حملات پردامنه سرخپوشان تراكتورسازی آغاز شد. آنان شوتزنی در پشت محوطه جریمه را در دستور كار خود داشتند كه تاكتیك این تیم به ثمر نشست تا شكست سنگینی در پرونده پرسپولیس درج شود.

در دقیقه ۵۰ شوت غافلگیر كننده فلاویو لوپز مهاجم پرتغالی تیم تراكتورسازی از پشت محوطه جریمه در درون دروازه میثاق معمار زاده جای گرفت تا این تیم در آستانه هجدهمین پیروزی فصل خود قرار گیرد.

حملات بازیكنان تراكتورسازی در اوایل نیمه دوم ادامه یافت به طوریكه این تیم بر روی شوت سنگین لوپز و ضربه هوشیارانه حاتمی به دومین گل خود دست یافت.

شیرازه تیم خسته پرسپولیس بعد از گل دوم تراكتورسازی از هم پاشید به گونه ای كه اشتباهات فاحش مدافعان و دروازه بان این تیم باعث شد تا تیم میزبان، دو گل دیگر به ثمر برساند تا قلعه نویی اشك شوق در ورزشگاه یادگار امام (ره) بریزد.

دنیزلی سرمربی پرسپولیس نیز در ۱۵ دقیقه پایانی، بازی وحید هاشمیان و مهدی مهدوی كیا را راهی میدان كرد تا بر قدرت خط تهاجمی این تیم افزوده شود.

گل دقیقه ۷۹ رضا نور محمدی مدافع پیش تاخته تیم پرسپولیس مانع از شكست سنگین این تیم برابر تراكتورسازی نشد تا این تیم در مكان نازل دهم جدول رده بندی باقی بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فاتحه فوتبالی (ورزشی) که در اون همه بازیکنان به خاطر لجبازی با مربی 4 تا 4 تا گل میخورن ، مدت هاست که خونده شده!