دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

جلسه انتخاباتی اصولگرایان باحضور حدادعادل

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 219703
عضو جبهه متحد اصولگرایی گفت: جلسه‌ای با حضور غلام‌علی حدادعادل، با موضوع انتخابات و با هدف فراهم آوردن زمینه هرچه پرشورتر مردم در انتخابات فردا برگزار خواهد شد.
زهره الهیان در گفتگو با فارس گفت: همایشی با حضور غلام‌علی حدادعادل و فعالان انتخاباتی با موضوع انتخابات برگزار خواهد شد که در این نشست بر برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات تأکید شده و موضوع مشارکت مردم نیز در آن مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: در این نشست کاندیداهای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات در تهران از سوی جمعیت رهپویان و ایثارگران حضور خواهند داشت و پس از برگزاری نشست نیز اعضاء در نماز جمعه حضور پیدا کرده و پیام این نشست برای مردم قرائت خواهد شد.

الهیان ادامه داد: در این نشست که با حضور چهره‌های شاخص اصولگرایی برگزار می‌شود، همچنین بر محوریت لیست 25 نفره جبهه متحد اصولگرایی در انتخابات مرحله دوم تأکید شده و از اعضای جمعیت ره‌پویان و ایثارگران حمایت خواهد شد.

عضو جبهه متحد اصولگرایی خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات، این نشست با هدف فراهم آوردن زمینه مناسب برای حضور هرچه پرشورتر مردم در انتخابات برگزار می‌شود که البته ملت ایران در لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری پیشرو و پیشگام هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *