چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

تیرانداز ایرانی با اختلاف‌اندک ناکام شد

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 219120
مسابقات جهانی تیراندازی با تفنگ و طپانچه در شهر لندن پایتخت انگلیس در حالی پیگیری شد كه 'مه لقا جام بزرگ' تیرانداز ایرانی با كمترین اختلاف امتیاز از راهیابی به فینال بازماند.
 به گزارش فدراسیون بین المللی تیراندازی، در قسمت تفنگ بادی 10 متر بانوان كه با حضور 85 تیرانداز از كشورهای مختلف برگزار شد، 'مه لقا جام بزرگ' در حالی با كسب 397 امتیاز به مقام یازدهم رسید كه با شش تیرانداز دیگر در این امتیاز مساوی شده بود و با نفر اول نیز فقط یك امتیاز اختلاف داشت.

در این قسمت دو تیرانداز دیگر از كشورمان حضور داشتند كه 'الهه احمدی' با 395 امتیاز در رده بیست و پنجم و 'نرجس امامقلی نژاد' با 394 امتیاز در رده چهل و پنجم قرار گرفتند.

در این مسابقات، تیرانداز آلمانی با 398 امتیاز اول شد و تیراندازان چین و اتریش به ترتیب دوم و سوم شدند.

در قسمت طپانچه 10 متر مردان نیز كه با حضور 73 تیرانداز از كشورهای مختلف برگزار شد، 'ابراهیم برخورداری' با كسب 577 امتیاز در رده بیست و ششم قرار گرفت و 'سپهر صفاری' با 573 امتیاز در رده چهلم و 'عباس روزبهانی' با 566 امتیاز در رده شصت و یكم ایستادند.

در این رشته، تیراندازان كره جنوبی، فنلاند و روسیه به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *