کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگاهی به لیست جبهه اصولگرایی

آنالیز لیست جبهه متحد اصولگرایان

17 بهمن 1390 ساعت 10:07

نگاهی به لیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران نشان می دهد که این لیست از بالاترین سطح علمی و سوابق مدیریتی و ایثارگری در میان سایر لیست ها برخوردار است.


به گزارش جهان، در لیست جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر که شب گذشته منتشر شد، ۵ نفر با سابقه وزارت و ۲۱ نفر با سابقه مدیریت ارشد دیده می شودند. همچنین ۲ نفر نیز سابقه مدیریت شهری دارند.

در این لیست، ۵ نفر تحصیلات مرتبط با سیاست خارجی، ۲ نفر متخصص هسته ای، ۴ پزشک، ۱۴ نفر با مدرک دکترا و ۱۰ استاد دانشگاه دیده می شوند.

بر اساس این گزارش سابقه ایثارگری نیز در لیست جبهه متحد در تراز بالایی قرار دارد، تا کنون از بین ۲۷ کاندیدای این جبهه، ۷ کاندیدا از خانواده معظم شهدا هستند و ۹ نفر نیز به افتخار جانبازی نائل شده اند.

جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم دست به نوسازی زده و ۱۱ چهره جدید را به لیست خود اضافه کرده است با این حال ۱۹ نفر نیز سابقه نمایندگی را در کارنامه خود دارند.

گفتنی است در لیست جبهه اصولگرایی ۵ نفر خانم و ۶ نفر روحانی قرار دارد که از این روحانیون تا کنون ۴ نفر مشخص شده اند. همچنین احتمال اضافه شدن "حسین طلا" یا "مهرداد بذرپاش" به لیست جبهه متحد اصولگرایان وجود دارد.


کد مطلب: 207372

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/207372/آنالیز-لیست-جبهه-متحد-اصولگرایان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com