يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

راهبردهاي انتخاباتي ليدر جريان انحرافي!

دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب: 205049
در شرایطی که برخی فعالان سیاسی در نگاهی سطحی مدعی اند علائم تلاش و برنامه ریزی جریان انحرافی برای انتخابات مجلس نهم دیده نمی شود، گزارش های ویژه حاکی از جلسات و تکاپوی ویژه این جریان برای انتخابات اسفند ماه است.
به گزارش جهان، مسئول ارشد جریان منحرف که پیش تر پست‌هاي کلیدی خود را واگذار كرده، در دفتري در یکی از خیابان های تهران به مديريت ستاد انتخاباتي این جريان مشغول است.

جريان مذکور در اتاق فكر خود كه به مديريت وي برگزار مي‌شود، چند راهبرد را تدوین و مبنای برنامه های انتخاباتي خود قرار داده است. برخی از این راهبرد‌ها عبارتند از:

- بايد تمركز خود را بر روي حوزه‌هايي متمركز كرد كه دولت در آن‌ها عملكرد موفقي داشته است.

- تلاش شود تا حد امكان از شهرهاي بزرگ و مراكز استان‌ها فاصله گرفت و بر حاشيه‌ها متمركز شد.

- بايد مخالفان و منتقدان را به هاشمي رفسنجانی یا نزدیکان وی منتسب كرد.

- تمركز لازم بايد در حوزه‌هاي تك نماينده صورت گيرد.

- ايجاد منازعات مورد تأكيد قرار گیرد و شدت يابد؛ به‌گونه‌اي كه فضا براي شكستن برخي خطوط قرمز فراهم شود.

- نظر مردم در حاشيه‌ها و مناطق محروم با خدمات قابل توجه در مسیر مورد نظر قرار گیرند.

گفته می شود، جريان انحرافي ضمن شناسايي و تمركز بر روی حدود 200 حوزه انتخابي تك نماينده تاکنون با ۱۲۲ نامزد به صورت چهره‌به‌چهره وارد رايزني شده و با آنان به توافق رسيده است.

رابط رهبر جريان انحرافي با استان‌ها و حلقه اين جريان در حوزه‌ها، شخصی به اسم «ح.ا» است و تمامي امكانات در استان‌ها در اختيار وي قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *