پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
بار سنگین فتنه‌گران بر دوش انحرافی‌ها!

برنامه جریان انحرافی برای بالا بردن هزینه ردصلاحیت‌ها

شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 205042
"به نفع ما است كه اگر كانديداي ما رد صلاحيت شوند ما وارد عمل شويم و از اين امر براي مظلوم نمايي استفاده كنيم".
به گزارش جهان، با گرم شدن تنور انتخابات مجلس نهم، جریان انحرافی نیز تلاش های خود را برای فتح مجلس آینده با صرف هزینه های میلیاردی آغاز کرد.

این جریان بیشتر برنامه ریزی خود را متوجه شهرستان های کوچک و حوزه های دارای یک نماینده کرده است چرا که انحرافی ها در میان نخبگان مرکز جایگاهی ندارند.

در این رابطه لیدر جریان انحرافی که این روزها بیشتر وقت خود را صرف انتخابات می کند، معتقد است: بايد تعداد كانديداهايمان را افزايش دهيم تا هزينه رد صلاحيت‌ها از سوي شوراي نگهبان بالا برود.

وی در جلسه ای با حضور حلقه اصلی جریان انحرافی گفته: اگر كانديداهاي ما نماينده شوند كه هيچ، در غير اين صورت ما پست ... به آنها خواهيم داد. به نفع ما است كه اگر كانديداي ما رد صلاحيت شوند ما وارد عمل شويم و از اين امر براي مظلوم نمايي استفاده كنيم.

در این راستا شنیده شده که جریان انحرافی تصمیم دارد هجمه های سنگینی را علیه شورای نگهبان به بهانه رد صلاحیت ها اعمال کند. برنامه ای که حتی در مورد وزارت کشور و هیات های اجرایی نیز به اجرا در آمد اما این بار در مورد شورای نگهبان سنگین تر اجرا خواهد شد.

گفتنی است اندکی پس از اعلام نتایج تایید صلاحیت ها توسط وزارت کشور، روزنامه ها و رسانه های جریان انحرافی از "ردصلاحیت گسترده" حامیان خود خبر دادند.

لیدر جریان انحرافی همچین با ابراز شادمانی از عدم ائتلاف اصولگرایان، آنها را متهم به حسادت علیه دولت کرده و تهدید کرده که در آینده سخنانی را علیه اصولگرایان، شورای نگهبان و نهادهای انقلابی خواهد گفت.

گویا با عدم ثبت نام اصلاح طلبان تندرو و ساختارشکن و علیرغم حضور گسترده چهره های دست دوم آنها در انتخابات مجلس نهم، قرار است که در این دوره، جریان انحرافی مسوولیت خطیر! آنها را به دوش بکشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *