سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تهدید عضو ارشد جریان انحرافی توسط پدر یکی از دستگیر شدگان

شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 193753
پدر یکی از کسانی که به دلیل برخی اتهامات از جمله قاچاق اخیرا دستگیر شده است در دیداربا عضو ارشد جریان انحرافی ضمن تهدید وی گفت : اگر دختر من بخواهد به چاه بیفتد شما را هم به داخل چاه می کشانم.
به گزارش خبرنگار جهان، پس از بازداشت این خانم که خود از اعضای جریان انحرافی است، پدر وی خواستار دیداربا یکی از مسوولین دولتی شد که پس از میسر نشدن این امر با عضو جریان انحرافی دیدارکرده است.

پدر این خانم دستگیر شده در این دیدار ضمن تهدید این عضو جریان انحرافی به وی گفت : اگر دختر من بخواهد به چاه بیفتد شما را هم به داخل چاه می کشانم.

گفتنی است این خانم از اعضای نزدیک به سران اصلی جریان انحرافی بوده است که اخیرا به اتهامات مختلف از جمله قاچاق کالا دستگیر شده است.

مدتی است که عوامل اصلی جریان انحرافی یکی پس از دیگری دستگیر می شوند. حسب اطلاعات خبرنگار جهان به زودی اخبار دقیقی از عملکرد فساد آور این جریان منتشر می شود. این جریان دارای اعتقادات انحرافی جدی است که برای ماندن در قدرت و بسط نگاه غلط خود در جامعه به فساد اقتصادی قابل توجهی نیز دست زده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *