يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

تحقیق وتفحص ازدانشگاه آزاد به 80جلدرسید

شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 190911
عضو هیئت رئیسه مجلس از نتیجه تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد در قالب 80 جلد خبر داد و گفت: در جریان این تحقیق 900 نفر مشارکت داشتند.

به گزارش فارس، محمد دهقانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولان و اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران‌بزرگ، به روایتی از طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در مجلس هفتم پرداخت.

دهقان خاطرنشان کرد: بحث تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد از مجلس هفتم آغاز شد و شاید هیچ تحقیق و تفحصی در طول تاریخ این کشور به اندازه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد حجم کاری بالایی نداشت و میزان نیروی انسانی به کار گرفته در آن بسیار بالا بود که پرچم‌دار این تحقیق و تفحص، آقای زاکانی بود.

دهقان تأکید کرد: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد شاید تمامی طول مدت مجلس هفتم وقت گرفت و 900 نفر در این تحقیق و تفحص مشارکت داشتند و به 80 جلد رسید. کار مبنایی در خصوص دانشگاه آزاد از مجلس هفتم شکل گرفت که سپس مسائل بعدی در خصوص این دانشگاه آغاز شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: برای انجام این گونه اقدامات تنها تعدادی نماینده در مجلس پرچم دار آن بودند که به شجاعت نیاز داشت. زمانی که تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد و قوه قضائیه در روز آخر مجلس هفتم قرائت شد، تعدادی از نمایندگان مجلس فریاد می‌کشیدند و صحن مجلس را ترک کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *