شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۳

شکایت‌های متعددی از ویژه‌نامه هتاک شده است

يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 186798
با گذشت بیش از یک ماه از انتشار ویژه‌نامه‌ای که توسط ارگان رسمی دولت در راستای تخطئه حجاب تهیه شده بود، هنوز هیچ برخوردی با عوامل این ویژه‌نامه صورت نگرفته است.

به گزارش جهان، پس از آن‎‌که ویژه‌نامه هتاک خاتون موجبات جریحه دار شدن افکار عمومی را پدید آورد برخی مراجع مسئول خبر از برخورد قاطع با عوامل این ویژه‌نامه دادند. اما با گذشت بیش از یک ماه از این ماجرا تاکنون شاهد برخوردی جدی و بیش از موضع‌گیری لفظی نبوده‌ایم. 

در همین رابطه باجمال شورجه، عضو هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت‌وگو کردیم که وی گفت: در رابطه با اقامه دعاوی حقوقی نسبت این ویژه‌نامه، مدعی العموم و دادستانی وارد عمل شده است. 

این کارگردان و تهیه کننده سینما افزود: شکایت‌های متعددی تاکنون از این ویژه‌نامه صورت گرفته که با تفهیم اتهام و تشکیل پرونده نوبتا، به تک تک آن‌ها رسیدگی می‌شود. 

عضو هیئت منصفه دادگاه مطبوعات ادامه داد: حکم شورای نظارت در رابطه با توقیف و برخورد با عوامل ویژه‌نامه مذکور در هیئت منصفه بررسی و در آخر حکم نهایی صادر می‌شود. 

جمال شورجه ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر به این پرونده رسیدگی شود تا دیگر شاهد هتک حرمت صورت گرفته نسبت به اعتقادات و ضروریات دین نباشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جریان انحرافی در پوشش خبر و مجله و امثالهم با حرفهای خوش آب و رنگ و مثلا روشنفکرانه سعی داره برخی ضروریات دین رو زیر سوال ببره و سوار بر موج شهوت و هوس در جامعه ای که اغلبش جوون هستن به مطامع سیاسیش برسه
و بدی ماجرا اینجاست که از طرف دولت هیچ برخوردی با این موضوع نمیشه
Iran, Islamic Republic of
وقتی آدم مجموعه رمز عبورها رو کنار مجله خاتون میذاره به عمق فاجعه رخ داده در تغییر مدیریت روزنامه ایران پی می‌بره
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ایران مجموعه ای با امکانات رسانه‌ای قوی هست که حیفه تو دست جریان انحرافی بمونه ای کاش این روزنامه از چنگ این جریان در میومد تا محملی برای یکه تازی های به ظاهر روشنفکرانه نباشه