کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

"سید جمال الدین اسدآبادی" فیلم می‌شود

21 تير 1390 ساعت 11:20


زندگی اجتماعی و سیاسی سید جمال الدین اسد آبادی در یک قسمت با نام " از قبیله نور" به تهیه کنندگی و کارگردانی تورج علوی ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، علوی با بیان اینکه این انیمیشن ۵۰ دقیقه ای به همت صدا و سیمای مرکز همدان تهیه می شود گفت: در این انیمیشن زندگی بیدار گر مشرق زمین برا ی مخاطبان با جذابیت های خاصی تشریح می شود.

وی با اشاره به اینکه سید جمال الدین اسدآبادی متولد اسدآباد همدان است افزود: اسد آباد یکی از شهرستان های استان همدان می باشد و هم اکنون بنای یادبود و خانه یادگار سید جمال الدین اسدآبادی ( مصلح جهان اسلام ) در آن قرار دارد.

علوی با بیان اینکه پیش تولید این انیمیشن از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است اظهار داشت: با توجه به تلاش همه همکاران در تولید، انیمیشن مراحل تدوین را پشت سر می گذارد و تا ۵ ماه دیگر آماده پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: در تولید انیمیشن " از قبیله نور" از تکنیک دو بعدی استفاده و سعی شده است ظرافت های لازم نسبت به تولید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه این فیلم پویانمایی ویژه نوجوانان تولید می شود خاطر نشان کرد: برای جذابیت بیشتر سعی شده از روش های مختلفی استفاده شود تا مخاطب بتواند ارتباط خوبی را با این فیلم برقرار کند.


کد مطلب: 175531

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/175531/سید-جمال-الدین-اسدآبادی-فیلم-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com