دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۳۷

انتصاب مدیرمتهم به فساد بااصرار احمدی‌نژاد

شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب: 171890
محمدشریف ملک زاده با اصرار محمود احمدی نژاد و با پذیرش سوال برانگیز وزیر امورخارجه به عنوان معاون مالی- اداری وزارت خارجه منصوب شد.

به گزارش جهان به نقل از الف، ملک زاده معاون سابق نفر اول جریان انحرافی و یکی از اعضای فعال این جریان است که دارای اتهامات جدی فساد اقتصادی و اداری است که اینبار با حمایت رئیس جمهور راهی وزارت خارجه شده است.

باتوجه به پرونده قطور اتهامات فساداقتصادی وی، که هم اکنون در دستگاه قضائی درحال رسیدگی است، انتظار می رفت وزیر امور خارجه در مقابل اصرار رئیس جمهور ایستادگی کند و حاضر به امضای حکم وی نشود.

پیش از این الف از سابقه سازی برای ملک زاده در وزارت امور خارجه خبر داده بود. در آن گزارش تاکید شد که در تخلفی آشکار، سابقه ای برای آقای ملک زاده در وزارت خارجه ایجاد شده که وجود نداشته است و انتقال وی به وزارت خارجه، به سال های قبل از انتقال نیز تسری داده شده است.

اما انتصاب امروز ملک زاده در این سمت جدید نشان داد که آن سابقه سازی با اسناد اداری غیرمتعارف با چه هدفی صورت گرفته است. به نظر می رسد جریان موازی سیاست خارجه که زمان متکی در دفتر ریاست جمهوری مستقر بود، پس از تذکر رهبرانقلاب و انتقادات گسترده، این بار با چراغ سبز صالحی، به داخل وزارت امور خارجه منتقل شده باشد.

گفتنی است تعدادی از نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه پیغام دادند که در صورت پذیرفتن فشارهای غیرمنطقی برای انتصاب ملک زاده، استیضاح وی در مجلس کلید خواهد خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعاً متأسفيم. در اين مملكت قحط الرجال است؟ پرونده سياه ايشان در سازمان ميراث فرهنگي هنوز پاك نشده است. چرا آقاي رئيس جمهور كه دم از شايسته سالاري مي زنند توجه نمي كنند كه چه كساني را در پستهاي مهم منصوب مي كنند. آيا صرفا دوستي با آقاي مشايي براي انتصاب كافي است؟
Iran, Islamic Republic of
آبی از آتش این نماینده ها گرم نمی شه
فعلا همه شونمی خوان رای بگیرن برای دوره بعد
Iran, Islamic Republic of
این تهدیدها از نماینده ها باور کردنی نیست...
حنای نماینده ها دیگه رنگی نداره!
خودمونیم همه فقط حرف می زنن و غیرازشخص رهبری کسی نیست که اقدام درخور توجهی در مقابل فساد داشته باشه انگار همه از هم رو دربایستی دارن و پای عمل که میشود منافع خودشون را ارجح میدانند
Iran, Islamic Republic of
اخه من نمیدونم این مملکت قانون و جری قانون نداره؟ طرف این همه پرونده داره بازم راست راست میگرده اینجا کجاس دیگه؟؟!!
چرا به راحتی به دیگران تهمت فساد می زنید یادم قبلا می گفتید تا در دستگاه قضایی مشخص نشود چیزی نباید گفت حالا چی شده
Iran, Islamic Republic of
چرا قبل از اینکه سمتی جدید بگیرند قوه قضاییه برخورد نمی کنه؟؟
استیضاح وزیر خارجه و حتی سوال از رئیس جمهور باید از طریق نمایندگان با بصیرت(نه علی مطهری) دنبال شود!
Iran, Islamic Republic of
جالب است که مجلس مجاز است از ابزارهای قانونی خویش برای خواستهای غیرقانونی خود استفاده ببرد و این منافاتی با ولایتمداری ندارد؟؟ آقای عسگراولادی هم نمی آید بگوید این با تاکیدات مقام معظم رهبری منافات دارد. وزیر باید معاونش را در مجموعه دولت تعیین کند نه اینکه مجلس بخواهد در اختیارات دولت با استیضاح دخالت کند. به داد قانون برسید که از سوی مدعیان آن هتک حرمت می شود
Iran, Islamic Republic of
اگر جزو جريان انحرافيه چرا نمي گيريدش؟؟!! اگه نيست چرا تهمت ؟؟تكليف رو مشخص كنيد.
Iran, Islamic Republic of
1-مگر برای پستهای مهم نباید وزارت اطلاعات پاسخ استعلام بده ...؟؟؟؟
2-این بابا رفته تا از ردیف بودجه خارجه جیب خانه ایرانیان راپر کنه
Iran, Islamic Republic of
بنام خداوند جان و خرد
محض اطلاع دوستان باید متذکر شد که حسب مقررات وزارت امور خارجه، حتی روسای ادارات پشتیبانی وزارت امور خارجه نیز باید دارای رسته سیاسی باشند. اینکه یک فرد قرار است بدون داشتن صلاحیت های اولیه در راس یکی از مهم ترین بخش های وزارت امور خارجه قرار گیرد از جمله مواردی است که فقط برای برخی افراد میسر است.
می توان با استناد به همین موضوع از انتصاب ایشان جلوگیری نمود. البته اگر کسی در این کشور به دنبال قانون باشد.
Iran, Islamic Republic of
راه حل اين مشكل استيضاح نيست چون اين كار شائبه سياسي كاري دارد و وزارتخانه را نيز فشل مي‌كند و مطمئن باشيد بعد از بركناري وزير، اين فرد فاسد با حكم سرپرست وزارتخانه راحت‌تر منصوب مي شود.
بنابر اين راه حل اين مشكل رسيدگي به پرونده اتهامي ملك‌زاده در قوه قضائيه است كه خودبه‌خود مشكل را برطرف مي سازد.
Latvia
آيا طرح بي مهاباي اتهام به رييس جمهور در حمايت و اصرار بر انتصاب فردي متهم به فساد دور از اخلاق نمي باشد؟
Iran, Islamic Republic of
باسلام به نظربنده شترسواری دولادولا نمی شوداگر واقعااین شخص اینقدراتهامات ثابت شده داردچراباوی ومقام منصوب کننده وی برخوردنمی شوددرحالیکه قانون مادقیقادراین مواردشفافیت دارداگراین اتهامات واهی است وهیچگاه ثابت نشده بایدطبق قانون باکلیه افرادی که این اتهامها رازده اند برخوردقانونی شودموضوع چیز پیچیده ای نیست.به نظرمی رسدبایدقوه قضائیه شدیدا درخصوص این مسائل که امروزه باب شده برخوردکندزیرااین وضعیت هم به لحاظ شرعی درست نیست وهم اینکه بخشی ازقانون دراین خصوص متروک مانده واجرانمی شود
Iran, Islamic Republic of
پرونده داشتن در قوه قضائیه به معنای مفسد بودن نیست والا بسیاری از سران مملکتی مفسدند چرا که در قوه قضائیه پرونده دارند
Iran, Islamic Republic of
مدتي است كه شاهد درگيري و جناح بندي در مجلس و دولت توسط بعضي از اقايون افراط گرا هستيم به نحوي كه حاشيه ها بيشتر شده و در امورات يكديگر به صورت مستقيم و غير مستقيم دخالت ميكنند ؟؟؟ اگر اوقات فراغت اين عزيزان در مجلس و دولت زياده در صورت امكان كمي هم به مشكلات مردم در ساير استانها و حوزه انتخابيه ها رسيدگي كنند !!!
Iran, Islamic Republic of
پس اون بگم بگم و و تووي اين مملكت بچه هاي ها ..... و ... چكار ميكنن چي بود ؟؟؟
خجالت اوره دیگه شورشو در اوردن
.احمدی نژاد هرکاری میکنه یه ایراد میگیرن یعنی رئیس جمهور مملکت اجازه انتخاب وزیر و مدیرانش رو نداره؟ وهمچنین افتتاح و عزل و انتقال و سفرداخلی و خارجی و ارتباط با سایر کشور ها و......یعنی هر کاری میخواد بکنه باید ارز مجلس اجازه بگیره ؟
Iran, Islamic Republic of
حضرت امیرالمؤمنین‏علیه السلام در نامه های گوناگون، نهج‏البلاغه، روش گزینش مدیران را توضیح داده و معیارها را بر أساس تقوی، ایمان، عدالت، امانتداری، ترس از معاد، قدرت و توانائی لازم، قاطعیّت، مسئولیت پذیری معرّفی می‏فرماید. کسی که یازده روز به بهانه واهی قهر کند و از فرمان ولی امر خود تمرد و سرپیچی نماید از او انتظاری بیش از این است که فردی با ده‌ها اتهام و شهرت به كجي و انحراف بين بسياري از سياستمداران،‌ معاون وزير خارجه شده است را منصوب نماید.
Iran, Islamic Republic of
با سلام. قابل توجه خوانندگان عزير اين آقاي ملك زاده با مديريت دانشگاه آزاد هم ارتباطات زيادي داره.
Iran, Islamic Republic of
اقای توکلی یادش رفته در زمان هاشمی سمت معاون اقتصادی وزیر خارجه را برای اقای ... که به سیستم مالی کشور صدمه زیادی زده بود ایجاد کردند -که بعد بی سر و صدا به سفارت کانادا رفت و پادشاهی کرد- انموقع صرف نمی کرد انتقاد کنی
اتفاقا احمدی نژاد از جایی به زمین می خورد که به خاطر آن چه درست چه غلط از ملت مظلوم و انقلابی و خوش بین و خوش گمان ایران اسلامی رای گرفت. حیف آنهمه خون و دل که در انتخابات برای او خوردیم. خدایا او را به مردم برگردان.
Iran, Islamic Republic of
اگر اینطوره قوه قضائیه چرا به جرائمش رسیدگی نمی کند؟
Iran, Islamic Republic of
خب برید با قوه قضائیه برخورد کنید که لاک پشت وار کار می کند.!
Iran, Islamic Republic of
همیشه یادمون باشه که امام عزیز فرمودند مجلس در راس امور است.
اگر یک ذره هم به کارهای دکتر شک داشته باشم، با این همه اتهام و تهمت شما ارادتم به دکتر چند برابر میشه.
Iran, Islamic Republic of
یک سئوال، اگرآقای ملک زاده پرونده قطور اتهامات فساداقتصادی در دستگاه قضائی دارد چرا کسی با قوه قضائیه برخورد نمی کند که نسبت به برخورد با ایشان سهل انگاری کرده است.
Iran, Islamic Republic of
چرا قبل از اینکه سمتی جدید بگیرند قوه قضاییه برخورد نمی کنه؟؟
استیضاح وزیر خارجه و حتی سوال از رئیس جمهور باید از طریق نمایندگان با بصیرت(نه علی مطهری و توکلی) دنبال شود!
Iran, Islamic Republic of
آقا کار مملکت خوابیده.
آقای احمدی نژاد که چشمش به دهن مشایی یه، نماینده های مجلس هم که منتظرن ببینن ردپای جریان مشایی کجاست تا یه جوری باهاش مقابله کنن
قوه قضا هم که دنبال بازداشت مرتبطین مشاییه
پس این وسط کی باید به داد این مردم رنج دیده برسه که به خاطر آرمان های نظام و ایستادگی شون مقابل نظام سلطه دارن خرد و شکسته میشن؟؟
امیدوارم این آقا که برای رییس شدنش دست من و امثال من شکسته شد بدونه چکار داره میکنه.
امیدوارم بتونه دوره دهم رو به اتمام برسونه فقط!
خیر پیش.
Iran, Islamic Republic of
یا توکلی دروغ می‌گوید یا دستگاه قضا به خواب رفته است!
حاجی از خواب گران، خواب گران، خواب گران خیز!
بابا به کی قسم بخورم من بدبخت به خاطره مشکلات مالی یه چک یک میلیون تومنیم برگشت خورد طرف هر شب با مامور جلو در خونمون بود ابرومو جلو خونواده و همسایه ها برد اون وقت این آقایان انگار قانون برای اینها شامل نمی شود
Iran, Islamic Republic of
به آقای صالحی کمک کنید یقینا" تحت فشار این انتصاب را پذیرفته است
Iran, Islamic Republic of
اکر انتصاب به دانشگام آزاد جاسبی جرم است پس حمایت مجلس از آن لایحه ی سیاه در دفاع از آزاد وجاسبی چه میشود؟ ازآن بد تر حضور فامیل جاسبی در مجلس وکمیسیون مربوط آموزش عالی چه میشود
Iran, Islamic Republic of
پرونده قطور فساد داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس چرا تا الان رسیدگی نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ضعف از کی بوده که رسیدگی نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! ایا قرار بود معاون وزیر بشه بعد رسیدگی کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! این که نشد هر کی رو این اقا میخواد منصوب کنه یا فاسده یا جن گیر یا... خوب اگه مشگل داشته چرا قوه قضاییه برخورد نکرده تا حالا؟
Iran, Islamic Republic of
اميدي به اين نماينده ها نيست تا ديروز همه به به و چه چه ميكردن حالا كه با دولت مشكل سياسي پيدا كردن همونايي رو كه تا ديروز تعريفشون رو ميكردن امروز ميكوبن واي به حال مردم چون تنها كساني كه مهم نيستن مردم بيچارن
ولي به نظر من نمايندگان خواسته هايي داشته اند كه دكتر صالحي به آنها تن نداده است اين موضوع را بهانه كرده اند
مفسدینی که در دولتهای قبل دست به فساد زدند راست راست میگردند هیچ نامی از انها نمی برند متاسفم