سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۴۷

حکم اعدام مدیر بزرگترین شبکه مستهجن کشور لغو شد

+کسانی که از مدیر شبکه فحشا و همجنس گرائی حمایت کردند
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 169658
در حالی که قاضی مقیسه هیچ دلیلی برای اغماض در حکم سرکرده باند فحشا و سکس ندیده است، علت لغو حکم اعدام وی بر ناظران و بویژه بر صدها و شاید هزاران نفری که در منجلاب ضدانسانی و ویران‌کننده ملک‌پور افتاده‌اند، پوشیده و غیرقابل توجیه است.
به گزارش جهان، حکم اعدام "سعید ملک پور"، مدیر شبکه بزرگترین سایت های مستهجن، ضداسلامی و ضدامنیت فارسی‌زبان، از سوی دیوان عالی کشور لغو شد.

محمود علیزاده طباطبایی، وکیل ملک پور، با ادعای اینکه ایراداتی در پرونده سعید ملک پور وجود داشته، به سایت های ضدانقلاب گفته است: "دیوان عالی کشور حکم اعدام وی را نقض کرده است."

علیزاده طباطبایی که وکیل بسیاری از سیاسیون جنحالی از جمله سید محمد خاتمی و خانواده آقای هاشمی رفسنجانی نیز هست، لغو حکم سعید ملک پور را یک "روند منطقی" نامیده و ابراز امیدواری کرده است که "بسیاری از مشکلات ملک پور حل شود." 

وکیل ملک پور همچنین گفته است: برخورد دیوان عالی کشور در این زمینه بسیار خوب و منطقی بوده است و ما حتی امیدواریم با دفاعیات مستدل ما در دادگاه حکم برائت برای سعید ملک پور صادر شود!

سعید ملک پور گرداننده یکی از بزرگترین و مشهورترین سایتهای پورنو فارسی به نام آویزون بوده و البته حامی چندین سایت پورنوی معروف دیگر را نیز بر عهده داشته است.

او اقدام به ثبت دامین‌های مختلف برای عبور از فیلترینگ مخابرات کرده بود و شبکه مستهجن تحت اختیار او با جذب بیش از ۳۰۰.۰۰۰ کاربر ثبت‌نام شده و تعداد بسیار زیاد بازدیدکننده (چند صد هزار) روزانه فعالیت می کرده است.

وی که در خارج از کشور زندگی می کرد پس از کارهای اطلاعاتی بلند مدت در مهرماه ۱۳۸۷و در شرایطی که برای انجام پاره ای از اقداماتش به تهران آمده بود، بازداشت شد.

ملک پور سپس در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام اهانت به مقدسات و اصول و ارزشهای دینی، توهین و فحاشی به معصومین (علیهم السلام) و اعتقادات اسلامی، گردآوری و انتشار محتوای ضد اخلاقی و ضد دینی خارجی، گردآوری، تولید و انتشار محتوای ضد اخلاقی و ضد دینی ایرانی (به زبان فارسی)، آموزش مسائل غیر اخلاقی و غیر رسمی، تولید و انتشار محتوای روابط نامتعارف جنسی مانند روابط جنسی با محارم، ضربدری، همجنس‌گرایی، فتیشیسم و...، تحریک جوانان در مسائل جنسی و عضوگیری از آنان برای ایجاد گروه‌های اینترنتی، تهیه و انتشار تصاویر تجاوز به عنف و زورگیری از دختران و بانوان ایرانی و انتشار تصاویر برهنه دختران و بانوان ایرانی از طریق دوربین مخفی و هک وب‌کم توسط قاضی مقيسه‌ محاکمه و به اعدام محکوم شد.

ملک پور پس از دستگیری به راه‌اندازی و ثبت ۱۳ سایت، وبلاگ و دامین مستهجن اعتراف کرد که در آنها خاطرات مستهجن فارسی، خاطرات مستهجن انگلیسی، عکس مستهجن ایرانی، عکس مستهجن خارجی، طنز مستهجن، ویدئو وکلیپ‌های مستهجن، پادکست (شامل فایل‌های صوتی مستهجن، طنز و اخبار آویزون) منتشر نموده و انجمن‌های گفت‌وگوی سکسی به راه انداخته بود.

ملک پور خود در این باره اذعان کرده است که "پس از مدتی خواستیم کاری کنیم که قابلیت پخش مطالب برای کسانی که اهل اینترنت نیستند هم وجود داشته باشد. صحبت کردیم با مدیران و به این نتیجه رسیدیم که داستان‌ها و فیلم‌ها و عکس‌هایمان را تبدیل کنیم به فرمت‌هایی که قابل انتشار در موبایل باشد... خیلی هم موفق بود.

وی همچنین عنوان می کند که "یکی از روش‌هایی که برای تولید تصاویر مستهجن و هرزه‌نگاری استفاده می‌کردیم، وب‌کم افراد را با یکسری نرم‌افزارهایی که از کانادا یا انگلیس خریداری کردیم، هک می‌کردیم. وب‌کم می‌تواند چیزهایی که در اتاق خواب است را نشان دهد. وقتی ما وب‌کم را هک می‌کردیم طرف فکر می‌کرد کامپیوترش خاموش است ولی وب‌کمش روشن می‌ماند یا ما روشن می‌کردیم و می‌توانستیم خیلی چیزها را ببینیم. خیلی چیزهای مستهجن یا چیزهایی که مربوط به حریم خصوصی بود این طوری در می‌آوردیم و روی سایت قرار می‌دادیم."

او در ادامه با عنوان اینکه تمسخر و توهین به مقدسان اسلامی و زدن ریشه ها اعتقادات جوانان مذهبی را در دستور کار داشتیم، می گوید: سایتی زدم که حتی شرمم می‌شد به صمیمی‌ترین دوستم نشانش دهم و حتی شرمم می‌شد به همسرم بگویم چنین سایتی می‌روم نه اینکه صاحبش هستم.

اما در حالی که توهین به قرآن و ائمه، ترویج مسائل قبیحی مانند همجنس‌گرایی، سکس ضربدری و چندنفره، تبلیغ فروش دختران ایرانی، هک وب‌کم‌ها و فیلم‌برداری مخفیانه از حریم خصوصی افراد و ده ها اقدامات شنیع تن هر مسلمان و آزاده ای را می لرزاند، نزدیک به هزار نفر از کسانی که "فارغ التحصیلان دانشگاه شریف" نامیده شدند، پس از صدور حکم اعدام سعید ملک پور در نامه ای خواستار لغو این حکم شدند.

این افراد حکم اعدام ملک پور را "غیرمنصفانه" نامیده و خواستار توقف فوری آن شده بودند چرا که به ادعای آنان "مستند اصلی برای حکم، یکی از صدها برنامه کامپیوتری است که سعید در طول زندگی حرفه‌ای خود نوشته و بدون اطلاع وی درسایت اینترنتی مذکور استفاده شده است ... باور ماست که مجازات اعدام حتی برای گردانندگان واقعی سایت مذکور ناعادلانه است."

اسامی این افراد حتی در سایتی که برای حمایت از ملک پور راه اندازی شد، منتشر، و روشن شد که برخی از مخالفان حکم اعدام سرکرده سایت های سکسی و مستهجن، در داخل کشور حضور دارند.

هرچند ابعاد فعالیت های غیراخلاقی و ضد انسانی و اسلامی سعید ملک پور به وضوح آشکار شده است اما جهان نيوز آمادگی دارد که توضیحات معترضان به حکم اعدام ملک پور را به جهت اقدام سوال برانگیز خود منتشر سازد اما اگر توضیحی وجود نداشته باشد لازم است اسامی این افراد برای همیشه تاریخ ثبت شود.‬

فارغ از این رویدادها و با توجه به اقدامات غیرقابل دفاع ملک پور، آنچه تعجب همگان را بر انگیخته است، لغو حکم اعدام ملک پور از سوی دیوان عالی کشور است.

در حالی که قاضی مقیسه هیچ دلیلی برای اغماض در حکم سرکرده باند فحشا و سکس ندیده است، علت لغو حکم اعدام وی بر ناظران و بویژه بر صدها و شاید هزاران نفری که در منجلاب ضد انسانی و ویران کننده ملک پور افتاده اند، پوشیده و غیر قابل توجیه است.

بر این اساس ضروری است که دیوان عالی کشور پیرامون این موضوع شفاف سازی و دغدغه های مردم متدین ایران اسلامی را رفع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مدير با طراح وب فرق دارد
Germany
لطفاً یه نفر یه لیست درست کنه تا موافقان اعدامش ثبت نام کنند.
Iran, Islamic Republic of
ببينيم آيا اخبار بيست و سي اين مساله را براي پيگيري مهم مي داند يا نه؟

يا مهمتر از آن گنجشكك اشي مشي است؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام
چه کسی تصور می کرد روزگاری در این کشور زشتی برخی از گناهان چنان بریزد که در حمایت از جرثومه هایی نظیر فرد محکوم به اعدام شده عده ای پیدا شوند وحکم او را غیر عادلانه بخوانند!؟
انسان به یاد سخنان قوم لوط ودیگر فاسدان تاریخ می افتد که منکر نزد آنان معروف بوده ومعروف در نظرشان منکر تلقی می شد!
خدایا این جرثومه های فساد وحامیانشان را از روی زمین بردار!
آمین
مجازات اعدام برای ایشان ناکافی است
Iran, Islamic Republic of
هوالمحبوب
به کی باید پناه ببریم از اینهمه بی عدالتی و اجحاف در حق دین مبین اسلام از مجموعه ای که می بایست حافظ دین خدا و مجری عدالت اسلامی باشد یعنی باید چه کسی و چه جرمی مرتکب می شد تا این اقایان او را مفسد فی الارض می دانستند آیا با این کار مدیران سایتهای مستهجن که امروز بنیانهای خانوادگی را نشانه رفته اند جری نمی شوند آیا سعید ملک پور که اعترافات صریحی از او وجود دارد و مدیر و طراح بزرگترین سایت پورنوگرافی و مستهجن ایرانی زبان در اینترنت است و از دید همه دین داران و علمای بزرگوار اسلام مصداق کامل مفسد فی الارض است بی گناه است ! خدایا از دست آدمهایی که خون به دل مومنین تو می کنند تنها به تو پناه می بریم
Iran, Islamic Republic of
بعد میگن علیه قوه قضاییه چیزی نگید.
بابا پس کی ما قاطعیت قوه قضاییه را خواهیم دید
Sweden
شبکه مستهجن تحت اختیار او با جذب بیش از ۳۰۰.۰۰۰ کاربر ثبت‌نام شده و تعداد بسیار زیاد بازدیدکننده (چند صد هزار) روزانه فعالیت می کرده است.

يعني اينقدر بي ايمان در كشور داريم !!!!! روزانه صدها هزار بازديد كننده از يك سايت فيلتر شده !!! اگر فيلتر نبود چي مي شد ؟!!!!
با سلام فقط در تنظيم خبر بايد كمي بيشتر دقت كنيد آقاي مقيسه قاضي دادگاه بدوي بودند وطبيعي است اگر ايشان جهت اغماضي در پرونده مي ديدند بايد به آن توجه مي كردند چون مسئله در مورد اعدام است اما اينكه ايشان اين جهت را نديدند دليل نمي شود كه دادگاه تجديد نظر هم اين جهت را نبيند كه اگر استدلال شما درخبر درست باشد هيج حكم اعدامي نبايد نقض شود
به نظر من هم اعدام كم است. يه چند سالي هر روز شلاقش بزنند بعدش از كوه پرتش كنند بعد آتشش بزنند بعد اعدامش كنند.
Iran, Islamic Republic of
حكم ايشان بايد ده بار اعدام باشد.
Iran, Islamic Republic of
پس اگه دوباره راه اندازی بشه با این همه تبلیغات و اطلاع رسانی بینندگانش از چند میلیون خواهند گذشت.
Czech Republic
کسی با برخورد شدید با فردی که چنین اعمالی مرتکیب شده است، مخالف نیست. منتقدین میگویند این فرد این کارها را نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
به نظر این نگارنده قاچاق مواد مخدر صد برابر از این موضوعات بدتر است... به وفور هم در جامعه هست و مخرب اما کسی اعتنایی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
میشه یکی بگه توی این مملکت اسلامی چه خبره؟؟
این فرد فاسد از کجا حمایت میشه؟
چرا انقدر تعلل؟؟
United States
به این مورد خاص باید شخص آقای لاریجانی رئیس قوه قضائیه پاسخگو باشد
Iran, Islamic Republic of
از 75 میلیون ادم بلاخره ممکنه چند صد هزار نفر هم فاسد باشن که فکر نمی کنم چیز تعجب برانگیزی باشه
در این میان نظر رئیس محترم قوه قضائیه چیست ؟
Iran, Islamic Republic of
چرا سریع اعدام . بگذارید در زندان بماند تا خوب به اعمال خود فکر کند و شاید توبه کند. وقتی خداوند به بنده اش فرصت توبه می دهد چرا انسانها از هم این فرصت را دریغ کنند. همیشه خداراشکر می کنم که خدایی هست که اینقدر ارحم الراحمینه وگرنه اگر دست بنده خدا بود چه ها که نمیشد
Iran, Islamic Republic of
کسی که از این دفاع کرده چقدر بی انصاف بوده.
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا تا بحث مجازات مفسدین فی الارض پیش میاد یه سری دایه مهربانتر از مادر میگن :
- حالا اینو بکشید مشکل حل میشه ؟ بیکاری حل میشه؟ فلان حل میشه ؟ بهمان حل میشه؟
- یه سری هم میگن (مثل کامنت پایینی) بذارید توبه کنه و خداارحم الراحمینه
بله توبه خوبه اما این باعث نمیشه که تاوان کار پستشو نده توبه بین خدا و بنده است نه جامعه و بنده
خدا این حقو قائل شده تا جامعه برای حفظ نظم و جلوگیری از پر رو شدن مفسدین مجازات هایی رو اعمال بکنه ولی توبه رو هم قرار داده تا ار شخص خاطی پشیمان شد راهی برای بازگشت به سمت خدا داشته باشه
یا اینکه میگن مگه مشکلات دیگه ل میشه
خوب بدوینم هر چیزی به جای خویش نیکوست و باید با هر مساله ای به جای خودش برخورد بشه
مثلا مشکلات سیاسی زمین نمونه به امید اینکه اول مشکلات اقتصادی حل بشه
مشکلات اجتماعی زمین نمونه به امید اینکه مشکلات فرهنگی حل بشه باید با فساد و مشکلات در هر مرحله ای که هست برخورد بشه و اصلاح بشه
Iran, Islamic Republic of
حکم اعدام هم کم است
Iran, Islamic Republic of
هرچه بگندد ، نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک
Iran, Islamic Republic of
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد . اگر یک متجاوز بود اعدامش می کردند ولی چون متجاوز ساز است دست دست می کنند
Iran, Islamic Republic of
گفته میشود ایشون طراح وب بوده است و نه مدیر سایت های پورنو ... اگر طراح وب باشد که حکم ایشان اعدام نیست ولیکن اگرمدیریت آن سایت ها با ایشان برای قاضی محترم محرز شود آن حکم اش سنگین است ... وقتی دادگاه علنی نمیگذارید و رسانه ها پشت درب های بسته میمانند همین میشود دیگر ... زحمات نظام هم زیر سئوال میرود ومشخص نیست ایشان مجرم است یا خیر ؟
این را برای آن دسته از عزیزانی که می گویند حالا اگر اعدام شود چی می شودنوشته ام
مشکل حکومت ما این است که حدود الهی را جاری نمی کنیم به هزار اسم وترفند
حقوق بشر حقوق زن حوق ....
کسانی که این حرف ها رامی زنند یا درک درستی از اسلام ندارند یا برای تخریب اسلام این حرف ها گفته می شود
امیرمؤمنان علی (ع) هیچ وقت حکم شرعی را بر زمین ننهاد حتی در زمان خلفا
امام خمینی (ره) در زمان قانون قصاص در مقابل همه ی آن مدعیان ایستاد و نگذاشت این قانون از بین برود یا در مورد سلمان رشدی که آن را مفسد معرفی نمود
حالا دادگاه عادل حکومت اسلامی اگر به این موضوع رسیده باشد که این فرد مجرم است دیگر دلسوزی ندارد بلکه اعدام وی حکمی شرعی می باشد که به گردن حکومت اسلامی است وهر مسلمان در تمام نقاط دنیا باید پشتیبان این حکم باشد .
برای قوه قضاییه متاسفم
از ترس افکار عمومی از احکام الهی کوتاه اومدن یعنی یک قوه قضاییه کاملا ضعیف
تا قوه قضائيه اصلاح نشود بدتر از اين را بايد ديد
داریم به کجا می ریم.چرا برخورد قاطع نمی شه.
حالا هی بگید آمریکا و همه مخالفان و معاندان انقلاب میخواهند با تهاجم فرهنگی انقلاب را به زانو در بیارن.
چه خانواده ها که از هم نپاشوند
چه روح های پاکی که به لجن کشیده نشدند
چه معصومیت هایی که لکه دار نشدند
چه جنایاتی که انجام نشد
توهین به قرآن و ائمه، ترویج مسائل قبیحی مانند همجنس‌گرایی، سکس ضربدری و چندنفره، تبلیغ فروش دختران ایرانی، هک وب‌کم‌ها و فیلم‌برداری مخفیانه از حریم خصوصی افراد و ده ها اقدامات شنیع دیگر
اين جنایتکار بايد صدها بار اعدام شود نه فقط یكبار كه حالا حكمش را لغو كرده اند!! از اين مسلحانه تر هم ميشود براندازي كرد؟ سلاح كثيفي كه عزت و شرف و غيرت و ناموس و اعتقاد جوانان ما را نشانه گرفته و هر ساعت قرباني مي گيرد. اگر حكم اين خبيث اعدام نيست اصلا آزادش كنند چون زندان رفتن و حد زدن او شبيه يك جك مي ماند.
Iran, Islamic Republic of
اصلا اگه تمام مردم عالم به این حکم اعتراض کنن،باید اجرا بشه.فارق التحصیلان فلان دانشگاه و فلان وکیل مگه کی هستن که به این حکم اعتراض کردن؟!حکم الهی باید در مورد این مفسد فی الارض باید اجرا بشه.(البته اگه فسادش محرز شده)
اين حاميان، فارغ التحصيل نيستن؛ اگه با اطمینان به فساد این طرف بیانیه داده اند، فارغ الغيرتند.
که در این صورت بیانیه اینا ارزش انسانی و شرعی نداره
با اعدام این فرد تنها کاری از پیش نمی رود. در اینترنت میلیونها سایت مستهجن غیر فارسی وجود دارد . برای آنها هم فکری کرده اید؟؟
«با اعدام این فرد تنها کاری از پیش نمی رود.» متاسفم براي اين تفكر. اگر فردي مثلا خواهر ،برادر، پدر يا مادر خود شمارو به قتل رسوند آيا بايد گفت چون با قصاص قاتل، قتل و جنايت ريشه كن نمي شود پس بي خيال شويم در صورتي كه خداوند مي فرمايد و لكم في القصاص حياة.
از کجا معلوم اسامی موجود در لیست واقعی و حقیقی هستند؟
اگر اسامي واقعي نباشند جاي تكذيب و رد چنين امضايي هم وجود دارد. اصلا ما منتظريم تا تكذيبيه اينها صادر شود چون واقعا جاي خوشحالي دارد....
Iran, Islamic Republic of
خواهان اعدام این مفسد فی الرض هستیم.
Iran, Islamic Republic of
پس بفرماييد ايشان بايد چه كار ديگري انجام ميدادند كه حكمش اعدام باشد؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی اشاعه گر فحشا ومفسدفی الارضی به این دانه درشتی دربرابر قوه قضائیه ی ما احساس امنیت میکنه، دانه ریزهاشون هم چشم طلبه ناهی از منکر را وسط خیابون شریعتی از کاسه در میاره.
این سرباز جنگ نرم دشمن را اعدام کنید آن هم در ملا عام
Iran, Islamic Republic of
این فاسد را اعدام کنید
اگرقوه قضائيه درست واصلاح شود مملکت درست خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
با این توصیفات قطعا و یقینا این نامرد مفسد فی الارض است و طبق آیه صریح قرآن کریم باید کشته شود؛ انشالله
Netherlands
در جواب به آن کسی که نوشته مدیر با طراح وب سایت فرق می کنه باید گفت حتی اگر در مورد این سایت طراح آن با مدیرش یکی نباشد اما طراح این سایت می دانسته که چه سایتی را برای چه منظوری طراحی می کند بنابرین او هم در این کار شریک و مسئول است. چطور ممکن است یک طراح وب نداند چه چیزی را برای چه منظوری دارد طراحی می کند؟ بنابرین سعی نکنید او را تبرئه کنید.
Iran, Islamic Republic of
دادگاه اشتباه می کنه ، فقط و فقط اعدام اعدام اعدام