پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۵۷

انحراف یا خدمت گزاری

علی رضا زاکانی
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 166213
گرچه اخبار ملاقات اشخاص مختلف با ریاست‎جمهوری و سخنان صریح ایشان خطاب به چند نفر از ملاقات‎کنندگان با وی، حساسیت‎‎ها را بیشتر برانگیخت و اظهارات‎شان در داشتن ۳۵ میلیون رأی و اهتمام‎شان در مقاومت در برابر انجام این حکم حکومتی به سبب صیانت از جایگاه رییس‎جمهوري! عمق القائات نادرست و خطرناک را به ظهور رساند، لیکن بعد از طی مسیر عادی کشور در فقدان وی و شدت ناراحتی عمومی و بالا رفتن سطح انذار‎ها از عدم تمکین ایشان، جناب آقای دکتر احمدی‎نژاد پس از یازده روز در هیأت دولت حاضر شد.
انحراف یا خدمت گزاری
به گزارش جهان علی رضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب و نماینده مجلس در سرمقاله هفته نامه پنجره نوشت:سوم تا چهاردهم اردیبهشت امسال شاهد رخدادی بودیم که با ویژگی خاصي كه داشت در تاریخ انقلاب اسلامی بی‎مانند بود. جناب آقای دکتر احمدی‎نژاد در اقدامی بی‎سابقه در اعتراض به حکم حکومتی مقام معظم رهبری برای ابقای وزیر اطلاعات به منزل رفت و پس از یازده روز خانه‎نشيني به محل کار خود بازگشت. چرایی حکم رهبر عزیز انقلاب و علت مقاومت ریاست محترم جمهوري، جای بررسی جدی دارد اما در این نوشته سعی دارم به نکاتی چند پیرامون حواشی آن بپردازم: 

انتخابات سال ۸۴ آغاز طلیعه‎ای نو در عرصه خدمت‎گزاری در ایران اسلامی بود و کشور با رویکردی جدید، روحی تازه را در کالبد اجرایی خویش حس كرد. دولت خدمت‎گزار با سرلوحه قرار دادن شعار‎های اساسی انقلاب و کار و تلاش خویش خدمات شایانی را به انجام رساند؛ همت کاشت و افتخار و آبرو درو کرد، ولی علی‎رغم خدمات شایانش از همان ابتدا رگه‎‎هایی از انحراف در برخی از عناصر آن قابل مشاهده بود که رفته‎رفته غلظت بیشتری یافت تا جایی‎که تسویه حساب و حذف عناصر خدوم، به برنامه‎ای آشکار برای آن‎ها و سپس به عملی واجب برای یکدست کردن دستگاه اجرایی کشور در جهت رسیدن به اهداف ناصواب‎شان تبدیل گردید.
 
نمود این جریان خطرناک و مشکوک پیرامون جناب آقای احمدی‎نژاد روز به روز نمود بیشتر يافت و کم‎کم کار به‎جایی رسید که چندی قبل مدیر حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات در سخنرانی مبسوطی در داخل این وزارتخانه ضمن کالبدشکافی فتنه ۸۸، علایم و نشانه‎‎های فتنه بزرگ‎تری را برای آینده پیش‎بینی کرد، که به گفته وی ترکیبی از نفاق و انجمن حجتیه آن را راهبری مي‎كند و البته، این گفته که مبتنی بر دریافت‎‎های اطلاعاتی و بدور از گمانه‎زنی‎‎های صرف بیان شده بود سبب شد تا وی از مسئولیت خویش عزل و خانه‎نشین گردد. 

با تصمیم و اقدام جناب آقای مصلحی برای تغییر یکی از معاونین خود در وزارت اطلاعات، دور جدیدی از فعالیت‎‎ها آغاز شد و شرایط به‎سمتی رفت که با القائات انجام گرفته، ریاست محترم جمهوری تصمیم به عزل وزیر اطلاعات گرفت، که مخالفت محرمانه کتبی و شفاهی رهبر فرزانه انقلاب، جهت مصلحت کشور با این عزل را درپی داشت و پس از مقاومت آقای احمدی‎نژاد، با دستور و حکم علنی معظم‎له وزیر اطلاعات ابقا شد که اعلام آن در سی‎ام فروردین در نمازخانه این وزارتخانه، غریو شادی سربازان گمنام امام زمان (عجل‎الله‎تعالی‎فرجه‎الشریف) را که در اثر فشار‎های جریان انحرافی در سینه‎‎ها حبس شده بود بلند کرد و دل‎‎های نگران پرسنل خدوم آن وزارتخانه را آرامش بخشید. 

اما مقاومت‎‎های بعدی حساسیت موضوع را آشکارتر کرد و از تصمیم حکیمانه اعلام شده در قالب یک حکم حکومتی پرده برداشت، تا جایی‎که تاكنون زوایای آشکار شده این موضوع، حکایت از حسن تدبیر در عبور انقلاب از گردنه‎ای خطرناک و سخت، به‎دستان مبارک ولایت مطلقه فقیه به لطف الهی دارد.

با تشدید القائات این جریان انحرافی و قهر رییس‎جمهوری، شرایط به‎سمتی رفت که همه دوست‎داران انقلاب با گوش‎زد ضرورت تبعیت از ولی فقیه و تبعات تمرد از آن، به نصیحت و سپس انذار دكتر احمدي‎نژاد پرداختند و اوضاع ویژه داخلی در کنار موقعیت ممتاز نظام اسلامی در شرایط خطیر منطقه و جهان را خاطرنشان کرده و عدم داشتن حجت شرعی و کاستی منطق عقل و تدبیر را در این مقاومت بیان داشتند، در فضای عمومی نیز حضرت آیت‎الله العظمی خامنه‎ای (مدظله العالی) ضمن دعوت به آرامش، بر رعایت قانون و جلوگیری از انحراف تأکید كردند. 

گرچه اخبار ملاقات اشخاص مختلف با ریاست‎جمهوری و سخنان صریح ایشان خطاب به چند نفر از ملاقات‎کنندگان با وی، حساسیت‎‎ها را بیشتر برانگیخت و اظهارات‎شان در داشتن ۳۵ میلیون رأی و اهتمام‎شان در مقاومت در برابر انجام این حکم حکومتی به سبب صیانت از جایگاه رییس‎جمهوري! عمق القائات نادرست و خطرناک را به ظهور رساند، لیکن بعد از طی مسیر عادی کشور در فقدان وی و شدت ناراحتی عمومی و بالا رفتن سطح انذار‎ها از عدم تمکین ایشان، جناب آقای دکتر احمدی‎نژاد پس از یازده روز در هیأت دولت حاضر و اظهارات شفافی را در حمایت از ولایت فقیه و ضرورت تبیین آن برای جلوگیری از سوءاستفاده عناصر سیاسی و ممانعت از دفاع بد از این‎جایگاه مهم ابراز داشتند.
 
گرچه این خانه‎نشینی به قيمت شادی دشمنان اسلام و دل‎شکستگی دوستان انقلاب و از دست دادن سرمایه‎‎های زیاد تمام شد؛ اما به لطف درایت و تدبیر ولی امر مسلمین اوضاع التیام یافت و آزمونی سخت برای جناب آقای احمدی‎نژاد آغاز شد، تا در محک آن پایبندی ایشان به شعار داده شده در حمایت از رکن رکین نظام اسلامی و نفی عناصر جریان انحرافی در دولت - که کاملا شناخته شده می‎باشند - مشخص و معلوم شود.
 
انتظار دل‎دادگان به اسلام و دوست‎داران کشور عزیزمان ایران این است که از اين به ‎بعد شاهد تقویت عناصر خدمت‎گزار در دولت که بحمدالله فراوانند باشند و به‎زودی حذف عناصر مشکوک و منحرف را مشاهده كنند. این تصمیم نیاز به انتخابی از سر اعتقاد و تدبیر دارد و نه اجبار، و لازمه آن نیز شکستن حباب توهم و لجام زدن به شیطان‎‎های درونی و بیرونی است که امید است به همت بلند ریاست محترم جمهوری این مهم حاصل شود و در آینده نزدیک شاهد تقویت خدمت‎گزاری دولت و اضمحلال جریان انحرافی در دستگاه اجرایی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینوبدونین هرچی بیشتربه این ماجرادامن بزنیدخودتونوبیشترازچشم مردم میندازید
Iran, Islamic Republic of
سلام
"دعا قضای الهی را رد می کند حتی اگر مستحکم شده باشد."

پیشنهاد می کنم برای نجات رئیس محترم جمهور از چنگال این جریان منحرف کننده و التقاطی، تمام مومنین خالصانه دعا کنند.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زاکانی ! مطلب خوب ،‌ منطقی و تقریبا بجایی بود . اما چند نکته

1- اولا آقای رئیس جمهور با این حرکتشون علاوه بر این که داغ بزرگی رو به دل امت ولایتمدار و حزب‌اللهی گذاشتند نشان دادند که غیر قابل پیش‌بینی بوده و در تبعیت محض از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه دیگر زیاد قابل اطمینان نیستند .

2- جنابعالی خوب است به سخنان ایشان در اولین جلسه هیئت دولت در روز یکشنبه یعنی روزی که اولین بار آقای مصلحی بعد از این قضایا اجازه حضور در هیئت دولت را پیدا کرد توجه کنید ، ایشان کلا جامعه را در ارتباط با ولایت به دو گروه تقسیم بندی کرد و نکته جالب این که خواستار مطرح شدن دوباره ! بحث ولایت فقیه در جامعه گردیدند . گویا انگار ملت در این 32 سال تبعیت و ولایتمداری خودشونو نشون ندادن ! و میگن دو جریان وجود داره یکی جریانی که از نام ولایت فقیه برای حزب بازی و باند بازی استفاده می‌کنه و دیگری اینکه با کارهاش باعث دفع می‌شه و نه جذب در حالی که قاطبه امت وفادار و عاشق ولایت فقیه، ولایت فقیه رو خورشید انقلاب و اسلام می‌دونن و کاملا در تبعیت محض از فرامین ولایت فقیه و حرکت پشت سر ایشان کوتاهی نمی‌کنن.

نکته : ایشان خوب است بدونن در شب شام غریبان حضرت زهرا (س) در بیت رهبری زمانی که قبل از ورود حضرت آقا به همراه رئیس جمهور بنا بر سفارش حضرت آقا از مردم حزب‌اللهی و خشمگین حاضر در حسینه خواستند به دلیل حفظ وحدت و توجه به "‌خویشتن داری" از شعارهای دارای اسامی افراد پرهیز شود مردم خشمگین و ناراحت از فردی که روبه‌روی امر صریح مولا و مقتدایشان ایستاده به احترام و حرمت فرمانشان چنان خویشتن داری از خود نشون دادند که مثالش در هیچ جای دنیا پیدا نمیشه جوانانی که با سربند زرد لبیک یا خامنه‌ای آمده بودن، فقط گفتند خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و امثالهم

3- تا وقتی این فرد خطرناک یعنی ا. ر . م در کنار رئیس جمهور است وانحرافات این فرد و حمایت و ... رئیس جمهور از این فرد وجود داره همچنان خطر وجود داره . البته حزب‌الله می‌دونه که مولایش امام خامنه‌ای فرمود تا زمانی که من هستم اجازه انحراف نمی‌دم اما حزب‌الله هم دیگه طاقت نداره ببینه از هر طرف و هر روز با یه بهانه اینقدر خون به دل رهبر معظم انقلاب کنن.

به هر حال خوبه که همه هوشیار باشن و اوضاع رو کاملا تحت نظر داشته باشن که خدا وکیلی این فتنه وسعت و خطرش به مراتب بیشتر از فتنه موسوی و کروبی و خاتمی هست .

4- در ضمن از ادغام وزارت خانه‌های مهم و کلیدی مثل نفت و نیرو صنایع و بازرگانی اون هم به این شکل و سریع و حذف وزرای ظاهرا توانا در این برهه بوی خوشی استشمام نمیشه و مردم کاملا قضایا رو حس می‌کنن
Iran, Islamic Republic of
واقعا از این تحلیل لذت بردم.هم خبر داشت و هم تحلیل.
نگاه منصفانه ای هم داشت.چرا واقعی رئیس جمهور تصور می کند همه دشمن او هستند.چرا فکر می کنند این منتقدین بد او را می خواهند.ما احمدی نژاد 84 را می خواهیم. اما تمام شد.زمین بازی عوض شد.مردم متدین و مذهبی اجازه ادامه این روند را نخواهند داد
...
آ قای احمدی نژاد پیرو ولایت بوده و هست اگر چنین حرفی هم زده باشند درست است می توانید امتهان کنید مگر شما معتقدید رای موسوی زیاد شده هنوز ناراحت موسوی هستین یا نظرات هاشمی
Iran, Islamic Republic of
فقط دعا میکنیم
Iran, Islamic Republic of
فقط زمانی ایشان مشروعیت و مقبولیت دارند که مطیع رهبری باشند
Europe
من موندم چرا و به چه پشتوانه ای رئیس جمهور دست از این جریان انحرافی بر نمی دارد.چه در این جریان دیده است که حاضر نیست بپذیرد.
35 میلیون که هیچ الان انتخابات شود 2 میلیون هم رای نمی آورد.
Iran, Islamic Republic of
اگر حمایت آقا نبود احمدی نژاد نفر پنجم بود.البته آقا حمایت صریح نکردند اما مردم اینطور برداشت کردند که احتمالا نظر آقا به رئیس جمهور باشد.
اسم اقا رای می آورد واگرنه من و شما هیچی برای عرض اندام نداریم.
مجلس براي حذف مشائي و بقايي و امثالهم علناً و رسماً وارد شود. ...
Iran, Islamic Republic of
سلام. بنده يك جوان انقلابي و طرفدار سرسخت نظام و انقلاب و ولايت فقيه هستم.يك حسي به من ميگه خيلي وقتها ما آدمها وقتي نظري را بيان مي كنيم براي حقانيت آن نظر محور را خودمان قرار مي دهيم و نقد ديگران را بر اساس محوريت خودمان ميسنجيم.كه شايد نظر آقاي زاكاني اين باشه كه آقاي احمدي نژاد نيز به اين دليل نصيحت دلسوزان نظام را در مقابل انتقادات گوش نمي دهند.ولي سوال من اين است كه آيا تا حالا خود آقاي زاكاني هم به اين قضيه فكر كرده كه شايد هر چه ايشان ميگويد نيز صحيح نباشد و چون آقاي احمدي نژاد را با محوريت خودشان نقد ميكنند شايد ايشان نيز اشتباهات بزرگي را دراين زمينه انجام داده باشند.آيا در اين اشتباه اخير رئيس جمهور محترم منتقدين نقشي نداشته اند.براي مثال زماني كه شما چپ و راست دولت را به خاطر آقاي مشايي مورد هجمه قرار مي داديد آيا رهبري نفرمودند كه كشور مسائل مهمتري دارد و نبايد مسائل دسته چندم را به عنوان مسئله اول كشور مطرح كرد.حتي شما هم كه ميگوييد كاملا ولايت مدارهستيد پس چرا اين صحبت رهبري و تمام سخنرانهاي اخيرشان در 2 سال اخير مبني بر محوريت وحدت در سطح بالاي نظام را گوش نداديد و همچنان قسمتهاي مختلف و سرتيتر سايت جهان پر بود از مسائل مربوط به آقاي مشايي.به نظر بنده يك جرياني به وجود آمد كه بيشتر از اينكه نگران يكپارچگي نظام و مسير انقلاب باشه نگران رياست جمهوري آقاي مشايي در دولت يازدهم بودو يك جورايي تشخيص داديد كه اگر وارد نشويد ديگر دير شده ولي مشكل اينجاست كه مردم ايران را نشناختيد.مردمي كه شايد فرضاً در انتخاباتي قبل از ماجراي آقاي مصلحي يك راي كاملا بالا به احمدي نژاد بدهند ولي اگر آقاي احمدي نژاد به نفع مشايي كنار برود و قسم و آيه بخورد كه به ايشان راي دهيد مشايي رايي نخواهند آورد.اون زماني كه رهبر هوشمند ما(حتي بعد از قضيه آقاي مصلحي در ميان مردم فارس) فرمودند كه دولت را بايد حمايت كرد و به مسائل دسته چندم نبايد پرداخت نگران همين اتفاق بودند كه بالاخره افتاد و خيلي ها بازنده شدند.از جمله رييس جمهور محترم و منتقدين بي پروا(نه منتقدين منصف) و جرياناتي از قبيل جريان زاكاني ها. قصد بي احترامي به كسي را نداشتم هر چند بارها براي سايت شما كامنت گذاشتم ولي شما آن را در سايت قرار نداديد.مهم نيست لا اقل خودتان بخوانيد. خودم هم سعي كردم حق را محور قرار دهم و ريس جمهور را خيلي دوست دارم ولي اشتباه بزرگي انجام شد كه نمي توان به اين راحتي ناديده گرفت. ممنون از شما
Kuwait
آقای دکتر زاکانی.خدا پدرتو بیامرزه.خیلی خوب نوشتید.
Iran, Islamic Republic of
به جای دعا برای رییس جمهور برای سلامتی مولایمان دعا می کنیم..
وقتی رهبری می گوید که ادعاهای حاکمیت دوگانه و عدم تبعیت رئیس جمهور از رهبری، پوچ و بی اساس است و احمدی نژاد را در خط جهاد اقتصادی معرفی می کنند، مردم هم می فهمند که رئیس جمهور ولایتمدارشان در صراط مستقیم حرکت می کند.
شما چرا سعی می کنید برخلاف صحبت های رهبری را القا کنید؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا نمی خواهیم باور کنی رهبر جریان انحرافی خود رئیس جمهور است که بدلیل برآورده نشدن انتظارات خارج از مصلحت نظام خود ،از سوی رهبر معظم انقلاب بنای ناسازگاری را گذاشته است .
United States
با زیرسوال بردن خلوص رئیس جمهوری و القا جریان انحرافی و جن و رمالبازی چه چیزی می خواد نتیجه گیری بشه؟ اینکه از آخر دشمنان انقلاب بگن کار جن و پری بوده رای مردم به اسم احمدی نژاد تو صندوقها تغییر پیدا کرده. تو رو خدا اگه از یک نفر بدمان آمد همه چیز رو زیر سوال نبریم!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
البته خوش ترين خبر براي هر شيعه خبر ظهور حضرت صاحب (عج) مي باشد. ولي اي كاش ميشد قبل از اون روزي از خواب بلند شيم و خبر بركناري آقايان رحيمي و مشايي و بقايي و جاسبي رو خبر اول تمام سايتها ميديديم.
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب برای چند روز پس از خانه نشینی رئیس جمهور و بی توجهی وی به حکم حکومتی فرمودند که سکوت کنید.اما نگفتند که این سکوت باید مادام باشد.اتفاقا باید حقایق را برای ماندن در تاریخ گفت.من شجاعت زاکانی در بیان این مسائل را می پسندم و هرچند این دولت را خیلی دوست دارم اما یقین دارم این جریان انحرافی رئیس جمهور را زمین می زند.
هر کس در چنین شرایطی سکوت کند هم به این دولت خیانت کرده است و هم مردم
Iran, Islamic Republic of
به زعم من این گردنه...لطف خداوند برای آغاز حذف جریان انحرافی بود....دست خداوند درین ماجرا هم بسیار عیان بود انشاءالله دکتر عزیز و نورچشم ما ازین عقبه سخت و دشوار با سربلندی بیرون بیان....
Iran, Islamic Republic of
فقط سید علی
Iran, Islamic Republic of
آنهايي كه بصيرت داشتند اين ... را چند سال پيش شناخته بودند ولي وقتي هشدار ميدادند به مخالفت با ولايت متهم ميشدند الحمد لله كه ماهيت ايشان روشن شد . اينو كه منتشر ميكني جهان!!!!اينم نه . بابا تو ديگه كي هستي؟
متن کامل نامه ۱۳۸۸ به مقام معظم رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای زیده عزّه

متأسفانه اظهارات عاری از حقیقت و غیرمسئولانه آقای احمدی‌نژاد در جریان مناظره با مهندس موسوی و مقدمه‌چینی‌های قبل و حوادث بعد از آن، خاطرات تلخ اظهارات و اقدامات منافقان و گروهک‌‌های ضدانقلاب در سال‌های اول بعد از پیروزی انقلاب و نیز تهمت‌زدن‌ها در انتخابات ۸۴ و انتخابات مجلس ششم و لجن‌‌پراکنی‌های باند پالیزدار که در دادگاه محکوم شده را به نمایش گذاشت و از آنجا که بخشی از این اظهارات قبلاً در رسانه‌های دولتی و آتش تهیه آن در سخنرانی مشهد مقدس مطرح شده، ادعای اینکه مطالب او تحت تأثیر فضای مناظره گفته شده و فاقد برنامه‌ریزی قبلی است، پذیرفتنی نیست و گویا برای تحت‌الشعاع قرادادن گزارش‌های مستند و مکرر دیوان محاسبات در خصوص مفقودالاثر بودن یک میلیارد دلار و ارتکاب چند هزار تخلّف در اجرای بودجه‌ها می‌باشد و شاید هم رقیب اصلی خود را افتخارات ربع قرن انقلاب اسلامی می‌داند.
دهها میلیون نفر در داخل و خارج ناظر دروغ‌پردازی‌ها و خلاف‌گویی‌هایی بودند که برخلاف شرع و قانون و اخلاق و انصاف، افتخارات نظام اسلامی‌مان را نشانه گرفته بود.
زیر سئوال بردن تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌های امام راحل و مردم مسلمان و متعهد و روحانیت عظیم‌القدر که در نیم قرن گذشته با مجاهدت‌های خویش توانستند بنای باشکوه نظام اسلامی را ایجاد و مستقر و بالنده کنند، از این بدتر نمی‌شد. دوران مشعشعی که خود شما پشت سر امام(ره) در قامت مجاهد پیشتاز، رئیس‌جمهور و نهایتاً رهبری نظام نقش و مسئولیت‌های ممتازی بعهده داشته‌اید..
نقطه قابل توجه دراین تهمت‌ها این است که غیرمستقیم، مقام ولایت در زمان رهبری امام راحل و جناب‌عالی که هادی دولت‌ها بوده‌اید و با اظهارات صریح، مدیریت‌ها را مورد تأیید و تحسین قرارداده‌اید، نشانه گرفته است.
احمدی نژاد نشون داد که با شعیب بن صالح خیلی خیلی فاصله داره!!

شعیب این جوری سوتی نمیده که! مطیع محضه ولیه، حتی اگر مخالف نظرش باشه...

برادر محمود روسفیدمون کردی... (خون به دلمون کردی!)
نمی دونیم تو این چند مدت باید داد سر وهابی های کثیفی که خاک بحرین رو نجس کردن بکشیم یا شاهد غوغای رسانه های همین سگ های وهابی و صهیونیستی سر رفتار جنابعالی باشیم...؟!!

حوالت می کنم به خون شهدا اگر ذره ای بخاطر رفتارت آقا هزینه بشه...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز اگر مصلحت اندیشی کنی و حقایق را ننویسی دیگه نمی آم اینجا.چطور سر فتنه 88 همه خبر های پشت پرده را می نوشتی حالا در برابر این فتنه ساکت شدی.هر روز یه سوژه دست چندم را میاری وسط تا به مردم خبر ندی.حجاب و ورزشگاه و 2 بیمار و خیابان خواب و غیره.
فکر کردی ما نمی فهمیم.
جرئت و شجاعت و غیرت داری از این حقائق بنویس.ما برای خوندن واقعیت های این جریان منحوس میائیم اینجا
آاآقای احمدی نژاد ما چون از جنس ولی فقیه بودی تو را احمدی نژاد کردیم و بدان اگر از جنس رهبری نباشی تو را همان استاد ساده می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
ديدي شهامت ثبت نظر را نداشتي.
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی از مقاله ای که نوشتید استفاده کردیم.اما فکر می کنم شما و جریان اصولگرائی هم در بحرانی شدن این فضا مقصر بوده و هستید.
شما ها از روز اول به مردم گفتید خط جریان انحرافی با رئیس جمهور جدا است در حالیکه خودتان هم می دانستید که اینطور نیست.اگر واقعیت ها را به مردم می گفتید امروز جامعه مانند کلاف سردر گم نبود.هنوز هم به نظرم دیر نشده است.این جریان ادامه دار است و بحران زیست.
Iran, Islamic Republic of
خیلیها برای اینکه احمدی نژاد سال84 رای بیاره دعا و نذر کردند. بعد از رای آوردن هم برای موفقیتش دعا میکردند ولی بعد از مدتی این دعا کردن ها تموم شده.
من هم معتقدم باید برای رهایی ایشان از این جریان و هر نوع انحرافی که گریبان انسان را میگیره براشون دعا کنیم.
United States
هی نگوئید من این من شیطان است.
این 35 میلیون همان 11 میلیون بنی صدر است که شیطان است
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند من به احمدی نژاد راد ندادم ولی میدانستم باید از امام زمان اجازه بگیرم چون میدانستم رای ونظر آقا بایشان نزدیکتره اگر حمایت آقا نبود موسوی رای نمیاورد بلکه آق محسن با رای بالایی رءیس جمهور میشد و اطاعت بی چون وچرای محسن رضایی از آمام ورهبری الگوی هر رءیس جمهور در آینده میشد
Iran, Islamic Republic of
باید عرض کنم که آقای احمدی نژاد از این 35 میلیون رای حتما اسم بنده و کل خانواد ه را خط بزنید
باور کنید فقط به عشق اقا به ایشان رای دادیم
همه از وسعت اشتباه صورت گرفته آگاهیم ولی نمیدانم چرا بعضیا هنوز اصرار دارند علی رغم فرمان رهبر معظم ،مدام تحلیل پشت تحلیل از این واقعه کثیف ارائه بدهند!!
مردم بفهمند این دولت مقابل رهبری ایستاده است نهایتا 83 هزار تا رای به ایشان می دهند.البته با 5 درصد اختلاف.این رای را هم برخی از خانواده های معدومین می دهند
عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى كه در داخل با مسائل تبليغاتى سر و كار دارند، اين است كه سعى كنند به اين آشفتگى كمك نكنند. اين كه تحليل بگذارند، يكى از آن طرف، يكى از اين طرف، اين عليه آن، آن عليه اين، براى هيچ و پوچ، چه لزومى دارد؟

رهبر معظم انقلاب اسلامی
باید هر کس به وظیفه خودش عمل کند.من فکر می کنم باید در این شرایط حساس به رهبر انقلاب کمک کرد و اجازه نداد که این جریان و نفرات اصلی آن چنان در قداست بمانند که به خود جرئت دهند در مقابل رهبر انقلاب بایستند.این وظیفه رسانه ها است که روشنگری کنند که اگر روزی رهبر انقلاب مجبور شدند حکم حکومتی دهند ماجرا برای همه روشن باشد.از جهان تشکر می کنم
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا بنده معتقدم که این واقعه یک امداد غیبی از سوی حضرت ولی عصر عج بود . بعد از تکثیر سی دی ظهور نزدیک است آقا خیلی سریع اثبات کردند که محمود احمدی نژاد شعیب بن صالح نیستند.
اما سوالی از دکتر احمدی نژاد دارم و ان هم اینکه شما بسیاری از بزرگان را مورد هجمه قرار داده اید که چرا برای دین و قرآن و اسلام دست از فرزندان خود نمی کشند و...

شما چرا برای دین و اسلام و قرآن از دوستان خود دست بر نمی دارید؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
به نظرمن مشایی بازیچه احمدی نزاد هست ودر واقع این احمدی نزاد هست که بعضی سیاستهاشو ونظریاتشواز زبان مشایی میزنه....

احمدی هم دل مارا شکست؟؟؟
اشکال نداره فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد 84 کجا و احمدی نژاد 90 کجا؟
خدا این دو سال را ختم به خیر کند!!!!!!!
United States
اینا همش نشون از یه چیز میده >>>
آمادگی برای شروع شمارش معکوس ریاست جمهوری 25 میلیونی آقای مشایی به پشتوانه آقای احمدی نژاد.

خیلی راحت رای میاره. رو هرکی حساس شدن جواب عکس داد میگی نه 2 سال دیگه ببینید. همین طرفدارهای احمدی نژاد یا بهتر بگم مخلوطی از طرفداران مشایی - احمدی نژاد - موسوی و ... میریزن بیرون میگن رای مارو پس بگیر.


عین روز روشن. تمام نظرات من فیلتر میشه. درسته ؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نترس اطلاع رسانی کن
خدا به خیر بگذراند.من اوایل کج روی در اعمال و رفتار ... را دارم مجددا به عینه مشاهده میکنم. هر روز چشممان هم به جمال مبحث تازه ای روشن می شود. در جلسه هیئت دولت ÷ریشب هم گفته شد رئیس جمهور حق دارد وزیری را بردارد و خود به عنوان سر÷رست جای او بنشیند، در صورتیکه دعوا بر سر ادغام و .. بود و از این حرف بوی مطلب قبل در مورد وزارت اطلاعات و حرفهای فرو خورده ایشان به مشام میرسد. به قول جناب صدیقی مردم دولت موقت و بنی صدر دیده اند این افراد که عددی نیستندو به قول جناب پناهیان خداوند آخر و عاقبت ما و شمارا به خیر کند.
ای ارباب صندلیهای دو روزه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حق ندارد به خاطر رایی که ما بهش دادیم سوء استفاده کند و نسبت به حکم رهبر عزیز انقلاب اسلامی گستاخ کند. رای من و امثال من به احمدی «ژاد رای به ولایت بود نه شخص ایشان.
...
احمدی نژاد بیدار شو و دست از حمایت مشایی نژآد ها بردار.
.... رای ما به شما رای به ولایت بود.
از روزی که احمدی نژاد با اون ادبیات جواب حکم رهبری در مورد معاون اولی مشایی داد و سپس اون رو رئیس دفتر خودش کرد گوشه ای از کلام حضرت امیر که فرمود صبر کردم خار در چشم و استخوان در گلو رو درک کردم(هر چند این کجا و آن کجا) ولی گویی اینان فتنه سال 88 رو اصلآ ندیدند و ندیدند مردم چگونه در دفاع از ولایت فقیه که همان راه اصلی اسلام در عصر غیبت امام زمان(عج) است نام ها و اشخاص رو کنار زدند
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای احمدی نژادبدانندما خانواده های شهداءبهمراه ملت عزیزبه عشق ولایت وباخواست ولایت درصورت دستور آقارای خود رافسخ و اعلام برائت خواهیم نمود توصیه می کنیم دست مشاییهاراکوتاه کنندتابیشترازاین دشمن شادنشویم
Iran, Islamic Republic of
آقاي رییس جمهور بهتر است در ارزيابي خود تجديد نظر كند و مراقب اطرافيان خودباشد
بهتر نیست در این شرایط آرامش را حفظ کنیم...
در انتخابات سال 88 خیلی ها از جمله بنده بخاطر آقای احمدی نژاد با خانواده هایمان اختلاف پیدا کرده و این اختلاف باعث قهر و جدایی و کینه و کدورت بین خانواده ها و جدایی حال در شرایط کنونی که با روشنگری نخبه گان با بصیرت اهداف مشایی و باندش برای همگان روشن شده از شخص آقای رئیس جمهور محترم می خواهیم که این بار ایشان بخاطر ملت و بخواست مردم تمکین نموده و جواب فداکاری طرفدارانش را داده و شخص آقای مشا را کنار گذاشته و خودشان به تنهایی ریاست جمهوری را اداره کنند در غیر اینصورت ما رای خود را پس گرفته و در فردای قیامت یقه را خواهیم گرفت .
Iran, Islamic Republic of
یاد غیبت کیان در پیش مختار افتادم .
فقط رهبرم، مقتدایم، ولی فقیه ام
دیگر هیچ همینه که هست هر کی ناراحته بره خونه بنشینه دورکاری کنه
Iran, Islamic Republic of
کافی است دوره حال را با دوره قیام مختار یک مقایسه کوچک کنیم. کیان برای بردن سر حرمله دچار لغزش شد و یک ضرر کلی دید. حال تازه ایشان خدمات ارزنده ای را به خاندان اهل بیت(ع) و ولی زمان خود کرد این شد ..... بهتر است بگوئیم که اگر پروبال مفسدان را چیدیم تازه می توان گامهای بعدی را به درستی برداشت ولی در حال حاضر دیده می شود که نه آن شد و این راه را نیز به خطا دنبال می کنند و شاخه های جدید مفسدان اقتصادی جوانه می زند.
اصولگرایان ببینند که با دروغپردازی عیله دولت، هاشمی پرستان و فتنه گران را خوشحال کرده اند.
احمدی نژاد ولایتمدار است و رهبری هم بار دیگر ایشان را تائید کرده است.
بنابراین تهدیدهایی نظیر اینکه بدون ولایت از احمدی نژاد حمایت نمی کنیم، حرف حقی است که از آن اراده باطل شده است، چرا که احمدی نژاد زیر چتر ولایت است و بیش از 35 میلیون رای هم دارد.
United States
به نظراینجانب معضل کنونی نحوه تفسیر و تلویح از قانون اساسی است چراکه اختیارات رییس جمهوری کاملا در قانون پیش بینی شده است . البته در همه جای دنیا چنین اختیاراتی به ریس دولت داده شده است اما سوال اینجاست که چرا آقای احمدی نژاد اختیارات خود را دستاویزی برای مقابله با اختیارات رهبر قرار دادده است تا جاییکه رهبر می فرماید تا من زنده هستم نمی گذارم ......
Iran, Islamic Republic of
ملت ما عاقل‌تر از اين است كه ولايت پذيري حرفي را بپذيرد!
اگر آقاي ميم از دولت بيرون شد، پيداست مسير عملي شروع شده است.
راستي دكتر دلمون براي شعار بوي رجايي آمد تنگ ميشه! زود باش تا دير نشده.
در جواب اونهایی که این روز ها میگن ما از اول میگفتیم احمدی نژاد مشکلاتی داره و حمایتش نکنین باید بگم ما پیرو ولایت فقیه هستیم هر وقت اقا از هر کی حمایت کنه ماهم حمایت می کنیم الان هم احمدی نژاد بدونه که مردم فقط اورا زیر سایه ولایت قبول دارن
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به اعتمادی که به احمدی نژاد داشتم ، این اقدام خلاف انتظارم بود و امیدوارم بنا به ضرورت علت بروز این اشتباه عظیم را برای روشنگری مردم اعلام فرمایند و اگر آنچه مطرح شد خلاف واقع است نیز توضیح کافی ضروری است . ولی بیش از هر چیزی روشن است که ترجیح نظریات غیر حساب شده و غیر استاندارد و اشتباهات فاحش دوستانی ناباب که خطای آنان فاش و فاحش است ، بر نص صریح ولایت برای هرکسی بد و برای احمدی نژاد بسیار بدتر است . امیدوارم با ابراز توبه و ندامت ؛ ضمن تامین اعتماد از دست رفته یاس دشمنان را مضاعف کنند . شکی نیست که خود ایشان بیش از هرکسی درد ناشی از خیانت و خطای خواص را چشیده و حداقل دیده ا ست .
United States
آقای دکتر زاکانی سلام فوت مرحوم زاکانی را تسلیت میگویم بسیار نکات جالبی را مطرح کردید اما کاری باید بکنید تا مردی ومردانگی کامل شود این منحصر به شما نیست و تمام جریان اصولگرای واقعی را شامل میشود آنهم عذرخواهی رسمی از حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی البته شخص ایشان نه خانواده اش چون ایشان تمام این وقایع را در نامه معروفشان پیش بینی کرده بودند
Iran, Islamic Republic of
تا احمدی نژاد مشایی ورحیمی را از خود دور نکند نگاه حزب الله کماکان به او مکدراست