جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۱
۹۵

مقایسه عروسی سلطنتی با وضع حجاب بازیگران ایرانی+عکس

چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 165239
چرا در مملکت ملکه ی ماسون ها و پیر زن پیر دنیا دار ، عروسی مجللی بر گزار شد و دوست و آشنا و مخالف و موافق نقد نوشتند و سخن راندن و خلاصه ، ی نوکی به موضوع این زوجیت زدند اما ندیدند که این عروس عمرا در تهران دیده شود !!
به گزارش جهان به نقل از الف در روز های اخیر جنجالهای خبری مختلفی در مورد عروسی زوج جدید بریتانیایی در رسانه ها منتشر شد . خبرها بسیار متفاوت بود ، موافقان و مخالفان داخلی و خارجی هرکدام نقدی متفاوت بر این مراسم زوجیت نگاشتند و هر کس از ظن خود با آنان و برخی رسانه ها یار شد .

اما آیا این مراسم فارغ از تمام سیاهی ها و حق خوری ها و مالیات به باد دادن ها و حتی گرفتن پنل های خبری رسانه های داخلی ، حتی صدا وسیمای معظم ! سپیدی برای ما نداشت ؟ آیا جناب ضرغامی که داد بزرگمایی آن را در رسانه دادند بهتر نبود در پایان فرمایشات از تولید کنندگان دستگاه متبوعه شون می خواستند نکاتی رو معین کنند تا تمام این موضوع سیاه برای ما سپید گردد ؟

دین ما دین ارزشهاست ، دین خلاقیتهای انسانی و بشر دوستانه و مشروع است ، ما موظفیم سپیدی میان هر سیاهی را که عبرت است و تجربه و نکته برداشت کنیم و به آن اهمیت دهیم !

حال این مراسم عریض و طویل هیچ نداشت ؟

بگذریم از شکوائیه ....

اما نکته : چرا در مملکت ملکه ی ماسون ها و پیر زن پیر دنیا دار ، عروسی مجللی بر گزار شد و دوست و آشنا و مخالف و موافق نقد نوشتند و سخن راندن و خلاصه ، ی نوکی به موضوع این زوجیت زدند اما ندیدند که این عروس عمرا در تهران دیده شود !!



آیا آرایش عروس های ما اینچنین است ؟

آیا این عروس مشکل هزینه داشته ؟

آیا www.scnow.com در گزارشی به قلم استیو اسمیت با درج این مطلب که نوشت: روز بیست و نهم آوریل، شاهزاده ویلیام و کیت ویلیام در وست مینیستر ابی (Westminster Abbey) مراسم عروسی پر هزینه خود را برگزار خواهند کرد. نفهمید که این زوج مشکل لوازم آرایی نداشته اند ؟ نمیدانست آنها از داشتن هیچ نوع برند آرایشی محروم نبوده اند ؟


برآورد می شود هزینه این مراسم بالغ بر چهل و هشت میلیون دلار باشد. آیا اگر این عروسی در ایران انجام می شد ۴۰ میلیون دلار هزینه فر و شینیون و رژ و مانیکور و ... عروس نمیشد ؟ و هشت میلیون باقی کل مراسم ؟؟؟

چرا رسانه های ما ندیدن این عروس بی آرایش و این داماد زیر ابرو برنداشته و مو به فلان مدل نداده ! آیا برای رسانه های ما فقط نشان دادن کالسکه تشریفات سلطنتی و اطلاع مردم از این ضیافت مجلل سود دیگری نداشت ؟ ( گرچه اطلاع آن نیز بی تحلیل سود نداشت )

توصیه میکنم به این خانوم بازیگر که با دقت تصاویر این عروسی رو ببینه که در قلب بریتانیا برگزار شد و عروسش لاک قرمز نداشت !


آهایییییی مریم مقدس من !! چرا این چنین صورت معصوم مادر عیسی ابن مریم را به ابتذال کشیدی ؟

مگر نه اینکه تو بازیگر نقش یکی از پنج زن اسوه عالم بودی ؟ تصویر من از تو تصویر چهره مقدسی است .آیا شما در مراسم افتتاح رنگ بیشتری از این عروس بریتانیایی نداری؟


برگردید بالا ! دوباره به تصویر عروس انگلیسی بنگرید !

آیا حضور بانوان ( البته نه همه ) در عروسی های ما با چنین لباس پوشیده ای است ؟


خانم اوتادی ! شما بازیگر سینما ی جمهوری اسلامی هستید ! آیا آرایش چهره عروس ماسونی بریتانیا نزدیک تر نیست به اخلاق و آداب اسلامی؟


برای تصاویر زننده تر و بیشتر و عمیق تر سرچی کنید در گوگل ! تا بیشتر بهرمند شوید و اگر شک دارید در غروب همین روزها به تالار وحدت مراجعه کنید . فراوانند هنرپیشگان آکواریومی که برای زنندگی و تهوع رقابت میکنند !

آما حرف آخر !

جناب ضرغامی و همه مدیران این سرزمین ! من جای شما بودم از عروس بریتانیایی در کنار همه انتقادها ی صحیح و درستی که نمودید برای بازیگران سینما و سازمان های شما نیز صحبت میکردم ... برای همه آنها که در سریال ها آنچه را که نیست می سازند و آنچه را که دوست نداریم می پوشند و آنچه را که غنا می دانیم می نوازند ! برای آنان که از شهدا و فقط نماد نشان می دهند آن هم نا صحیح و برای آنان که با رانت و مافیا سعی در پایمال کردن ارزشها دارند ! البته این با حضور نیروهای حزب اللهی و متعهد در سازمانها و مردم غیرتمند هرگز پیروز نخواهند شد . هرچند که سیاهی لشکرشان فزون تر از سپیدی ما باشد . چرا که وعده اللهی این است و خداوند وعده داد مستضعفان وارثان زمینند. .
منبع:وبلاگ الحماة
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ايوالله. اشاره درستي بود. اما كو گوش شنوا و چشم بينا؟
Iran, Islamic Republic of
اینهاکمبودشخصیت خودرابااین ارایشهای غلیظ ودل بهم زن درمعرض نمایش قرار میدهندتادرعرصه ی رقابت باهم نوعان خودبیشتر به چشم بیایند.خدامیداند چقدرازوقتشان رابه این کارهااختصاص میدهند.افسوس.
به عنوان دختر مسلمان که سعی میکنم با تمام بدی های شرایط کنونی حجابم را که بخاطر آن شهدای بسیاری خون داده اند از صمیم قلب این مقاله راتأیید میکنم
احسنت به نویسنده آن
Iran, Islamic Republic of
چه مقاله پر مغزی. سپاس
Iran, Islamic Republic of
بهتر است به جای اینکه یکسره به آقای م و دولت گیر بدهید به این چنین مسائلی بپردازید.
این مسائل است که کشور را به نابودی کشانده است.
ابتذال در سینمای ایران
Iran, Islamic Republic of
اون خانم كارگردان روشنفكر به كيا گفته بود عقده اي؟! يه مقدار حق داشته ظاهرا! چون دارو دسته خودشونو دیده بوده لابد
سینما و تلویزیون ما باید بتواند نظام متقن و معینی برای نوع پوشش و آرایش هنرمندانی که الگو سازند تدوین نماید و تا زمانیکه بازیگر اندک احترام و ارزشی برای مخاطب میلیونی خود که او را مثلاً در قامت مریم مقدس دیده اند نمی گذارد و پس از گرفتن پول خود به دنبال نفس خود کشیده می شود اوضاع ما همین هست که هست
عروس حتي گردنبند هم نداشت. اينجا هم عروس رو به بدترين شكل آرايش ميكنند و سوار ماشين عروس هم كه می‌شوند حسابي بوق ميزنند تا همه بتونن تماشا كنند.
چقدر از مراسم عروسي صرف دعا خواندن از سوي مهمانها شد؟ بهتر نيست ما هم در مراسم ها حداقل مدتي رو به صورت همصدا و با هم براي عروس و داماد دعا كنيم؟
Norway
جهان این حرف دله میلیون ها ایرانی بود .واقعا از نویسنده تشکر میکنم

ارایش عروس ملکه انگلیس حتی از بعضی از مجری های صدا و سیما کمتر بود .

حرف حق جواب نداره
United States
مشکل کنونی جامعه ما اینه که غیرت از وجود برخی مردها رفته و حیا از وجود برخی خانمها !!! رفته
قیاس الکی نکنید ... شده حکایت اونهایی که میگن حجاب خارجی ها بهتر از ایرانی هاست ...
شما از شرکت کنندگان در مراسم اسکار تصویر بذارید اون وقت با بازیگران ما مقایسه کنید‍!!!
Norway
من عکس این دختر رو تو اینترنت دیدم لباس عروس کاملا پوشیده .و سنگین .
شال روی سر .لباس عروس آستین بلند .حتی خود ملکه .حالا شما برو شمال یا شهرهای دیگه از ایران
بعضی از دخترها به قدری ارایش میکنن انگار هر روز دارن میرن عروسی در حالی که میخوان برن سیب زمینی بخرن !! خیلی جالب و به حق بود جهان
مطلب بسيار جالبي بود. اگر كمي بيشتر به دين مان و ارزش هاي والاي اخلاقي اش اهميت بدهيم مي توانيم در دين الگو باشيم و نه اينكه حسرت خارجي را بخوريم كه چقدر از ما با فرهنگ تر هستندو خودشان را مثل عروسك بزك نمي كنند. يك بار ديگر الگوي هاي اسلامي خودمان يعني حضرت فاطمه (س) ، حضرت زينب (س) ‌و... را به ياد بياوريم. اميدوارم همه به راه اين الگوهاي متعالي برويم.
Norway
به قدری تو بعضی از این عروسی ها لباسهای افتضاح ادم میبینه که خود مرد چشمشو بر میگردونه .ولی لباس این خانم حتی استین هاشم بلند بود .
Norway
برو یه سری هم به خیابون های شمال بزن ببین لباس اونها بدتره یا لباس این بنده خدا که مسلمان نیست و عروسیش بوده
جهت استحضار دوستان عرض می شود این مانکن های داخلی با هزینه بیت المال خودشان را بزک می کنند و از محل بیت المال ارتزاق میکنند و بدا به حال مسئولین ما که با وجود تمام این کج دهنی های این بی جنبه ها قادر به اعمال قانون الهی در رابطه با حفظ شعائر اسلامی نیستند.
Hong Kong
مقاله پرمغز؟؟ کاش میتونستی کمی هم به ریشه های این مساله، راه های تخلیه هیجان ملت و ... بپردازی و اینو با انگلیس مقایسه کنی
Iran, Islamic Republic of
حالم به هم خورد از این عکس ها!چقدر چندش آوره!
Iran, Islamic Republic of
کلا تو فرهنگ اونا آرایش غلیظ رو بد می دونند و مخصوصا تو عروسی خیلی بد می دونند طرف آرایش کرده باشه
اما بر عکس تو ایران عروس که هیچی تو خیابونا فشنند
یعنی کل عقده های بی حجابیشون رو توسط صورت یا لباس که مجازند بیرون می ریزند
Iran, Islamic Republic of
انتظار این مدل تحلیل را نداشتم در سایت جهان
فقط کاش عکس بازیگران خودمون را نمی گذاشتین
بیخودی بزرگ میشن
نه بازی دارن
نه .....
فقط به قول دوستمون اکواریومی هستن
بیخیال
بعضی وقتا فکر می کنم این مکتب ایرانی میتونه برای برخی در جامعه ما صدق کنه
اسلام به سبک ایرانی
اما حیفم میاد از اسم ایران
بیخیال
Iran, Islamic Republic of
نکته خیلی خوبی رو اشاره کرده بودند اما چرا این قدر بد و تند و توبیخ کننده ..به نظر شما کسی که انگیزه اصلاح دارد با این لحن امر به معروف می کند؟! شخصا معتقدم این طرز بیان برای امربه معروف صحیح نیست.
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
چون بعضیا شورش رو درآورده اند !
Iran, Islamic Republic of
سلام
چه عجب یه مطلب زیبا رو بررسی کردید.
ولی کلا ما در این دوران دنبال قیمت نون و قبض گازیم.
خانم ها هم متاسفانه دنبال چشم و هم چشمی و مدل مبایل. خوب چه میشه کرد.
به اونا یه چیز یاد دادن و دیدن ما یه چیز دیگه.
با اینکه همه بدبختی ما زیر سر انگلیس هست و ما هم به این خفت تن دادیم،امیدوارم خوشبخت بشن.
احسنت. نگاهي خوب و عالي بود.
Iran, Islamic Republic of
وقتی رسانه های ما بیشتر از اینکه به نیروهای ارزشمند ایران اسلامی مثل دانشمندان ، نخبگان مذهبی ، حزب اللهی های گوشه نشین شده و... به فلان فوتبالیست دارای سوابق متعالی و فلان هنرمند هنر برای هنر توجه می کنند به مرور زمان هم الگوهای عموم تغییر می کنه .
لطفا کسی نگه ! برای اونها (خارجی های شیطان پرست ) آرایش و مسائل جنسی مهم نیست .
قبح مسائلی در جامعه ما شکسته شده که برای جمع کردن اونها باید سالهای زیادی فعالیت فرهنگی در سطح هالیود داشته باشیم.
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
یادتون نره رهبر چندین بار مارو هشدار دادن ولی توی مدارس ما رقابت گزارشگری رو داریم دربین مربیان مثلا پرورشیمون ترو خدا کسی کاری کنه!
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نیازی به تصاویر این بازیگران ارایش کرده نیست یه سری به خیابان های تهران بزنید چهره های بدتر از این می بینید
آن هایی که در خیابان ها هستند که نمی آیند جلوی دوربین برای من وشما الگو! بشوند.
Iran, Islamic Republic of
آرایش وبزک کردن تو سرشون بخوره.کافیه که لباس عروس ومهمانان عروسی سلطنتی رو با لباس عروس و مهمانان عروسی ایرانی مقایسه کنید تا بفهمید که ما خیلی وقت است که به قهقرا رفته ایم.
خیلی از زنان ومردان بی فرهنگ ما به جنبه های سرابی وفساد انگیز غرب نگاه می کنند
خدایا به زنان ومردان ما چشم بصیرت بده.نه چشم بازی که بسته بودنش بهتر از باز بودنش است.
خدا کنه این نمایشگاه مد زود تر از توی خیابون جمع بشه تا ما آزاد تر زندگی کنیم
Iran, Islamic Republic of
بسیار لذت بردم ازاین مطلبتان هزاران سپاس بر نویسنده اش و قلمی که چنین نگاشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت.امیئوارم ای روشنگریها ادامه داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
خلاصه اینکه انگلیسی ها نشون دادند از ما ایرانی ها خیلی معقول تراند
Iran, Islamic Republic of
چه خوب بود که درباره لباسهای مدعوین هم می گفتین که نسبت به لباسهای اینجا چقدر پوشیده بود
Iran, Islamic Republic of
این قبری که سر آن گریه می کنیم,مرده نداره عزیزان من.
به جرات می تونم بگم که در دنیا ما تنها ملتی هستیم که به گذشته خودمان افتخار می کنیم,گذشته ای که هیچ اطلاعی از آن نداریم.در حالی که حال و آینده خودمان را از یاد برده ایم و ...
Iran, Islamic Republic of
اگه طرف ذاتاً خوشگل باشه نیاز به آرایش نداره!!
به نظر من بدون ارایش زیبا میشن درسته؟
Iran, Islamic Republic of
مقاله جالبي بود اشاره قشنگي بود ولي كاشكي با اين ادبيات در مورد عكس هايي كه از هنرپيشه هاي ايراني گذاشتند صحبت نمي كردند.شايد فرق ما با اون وريا توي اصالت و ذات خوبشونه كه انتقاد مي كنن ولي هتاكي بي حرمتي نمي كنند .مقالتو با مثالايي كه اوردي خراب كردي هم خودت گناه كردي هم باعث شدين اين عده اي كه خوندن و نظر دادن گناه كنن
اولا تو رو خدا اینقدر بیت المال ،بیت المال نکنید همین چند وقت پیش آقایون کارگرذان مثل شورجه و .... با همین پول رفتن کیش حال و حول ...اون اشکال نداره ؟
دوما تا وقتی با اعتقادات مردم بازی میشه و دروغ پشت دروغ (تو بحث یارانه و بیکاری حداقل) ذیگه برای کسی ایمان و اعتقاد معنا نداره
ثانیا من خودم از دست این تیپ آدم و نوع نگاهشون شاکیم ولی کی پشت ورود این قبیل مد ها به کشوره
شما یه نگاهی به مجله هایی مثل ... و ... و ... بنداز .جواب اونجاست
Iran, Islamic Republic of
انانی که این افراد را بزرک کردند وبه هر بهانه ای این افراد را در قاب تلویزیون نشان می دهند باید در پیش خدا جوابگو باشند راستی مقاله نگاه زیبایی داشت
Latvia
در هر شغلي رابطه مستقيم بين عرضه و تقاضا و نوسان قيمت خدمات متناسب با نوع تقاضا وجود دارد. حال اينكه درآمد برخي آرايشگران زنانه شايد بي سواد كشور از جراح قلب و مغز هم بالاتر است! اينكه در آمد يك فيلمردار مراسم عروسي از يك مهندس و كارشناس سطح بالا بيشتر است! اينكه يك دلال بازار درآمد بالاتري از فوق تخصص و تحصيلكرده ما دارد! اينكه درآمد يك پيتزا فروش از در آمد توليد كننده سالمترين مواد غذايي ما بيشتر است ! اينكه ...! دليلش چيست؟!
Iran, Islamic Republic of
آنها می دانند که چه آشغال هائی را تولید می کنند به همین دلیل هم استفاده نمی کنند !!!
مشکل اول بی حجابی وبی فرهنگی در کشور از بازیگران است
قوت افرنگ از علم وفن است /از همین آتش چراغش روشن است /بعضی از ایرانی ها عادت دارند فقط عریانی اروپاییان را تقلید کنند نه دیگر چیزهای پسندیده شان را !
Iran, Islamic Republic of
كاش توي ايران همه مسائل به اين شفافي بود.
تو ايران جاافتاده هركي بي حجاب تره بافرهنگ تره،يه جورايي هم حق دارن چون اكثر(!) بزرگ هاي ايران واونايي كه براي ايران افتخارات جهاني ميسازن(دربعضي مسائل كه بيشتر ديده ميشه) توي ايران نيستند مثل يكي ازمديران گوگل،خانوم فضا نورد ايراني،مدير يكي از قسمت هاي سايت يوتيوب،عزيزي كه رئيس بزرگترين دانشگاه صنعتي كاناداست،بزرگواري كه توي ناسا كار ميكنه و...البته نكته اينجاست كه تمام اين ها روزي درايران تحصيل ميكردند اما اونجا كار ميكنن
با اينا خواستم يه ريزه طرز فكر نا به هنجاري كه بوجود آمده را تاييد كنم.
اگه مسائل اينچنيني نباشد مطمئن باشيد ايراني ها فرهنگ بالاتري نسبت به بقيه دارند
Iran, Islamic Republic of
قشنگ از نظرات مشهوده اونایی که از این مطلب ناراحت شدن ناراحتیشون از چیه؟!
مطلبتون خیلی به جا بود ! کاش مسئولین سیمای انقلاب اسلامی و بازیگراشون یه کم ، فقط یه کم حیا کنند و خجالت بکشند !
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ما به جاي اينكه خوبيهاي غرب را بياموزيم هميشه به دنبال آموختن بديهاي آن ميرويم، به جاي استفاده از تكنولوژي هاي آن در جهت ارتقا علم و آگاهي و الگو گرفتن از علم آنها در جهت كسب ابتذال هستيم از هر چيز غربي فقط نكات منفي را استفاده كرده ايم،
برخی زنان ايراني (به جز زنان عفيفمان) فقط در طرز پوشش و آرايش و ... از غربيان هم سبقت گرفته اند و اين يك درد است چرا بايد در طي اين 32سال انقلاب هيچ كار فرهنگي در خصوص حجاب نكرده باشيم نه اينكه با آژان‌کشی بخواهيم آن را تثبيت كنيم به جاي ساختن ريشه هاي اعتقادي جوانها فقط در جهت اثبات آن با زور هستيم البته نبايد خدمات افرادي را كه مخلصانه در اين زمينه كار مي كنند را ناديده بگيريم.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بنده که فرصت نداشتم متن خبر را بخوانم.
اما با توجه تیتر خبر عرض کوچکی دارم.
چرا عروس خانم را با خانم ها مقایسه می فرمائید.
کمی به آرایش موی سر و صورت و پوشش داماد و حتی دامادهای ایرانی نگاه کنید کنید ببینید که (با عرض معذرت و با ادای کمال ادب و احترام) واقعاً بعضی از دامادهای ما دامادند یا عروس!!!!
Iran, Islamic Republic of
راست میگین والا بخدا منم با دیدن عکس های این عروس بریتانیایی تعجب کردم . اونها این همه امکانات دارن ولی اینقدر ساده . متاسفانه برخی خانم های ایرانی تبرج و دیده شدن را در اولویت قرار دادن و واقعا کلاس خودشونو به زیر زمین رسوندن!
Iran, Islamic Republic of
ما که اروپا نرفتیم
گردن راوی اما می گوین آنجا فقط پیرزن ها و (بلانسبت) ‌زنهای هرزه آرایش غلیظ می کنند
Turkey
از نویسنده مقاله بسیار بسیار تشکر می کنم . مقایسه خیلی بجائی بود.
حتی بدتر و وحشتناکتر از این هنر پیشه ها ، بعضی خانمها و دختران کشورمان هستند ... تاسف آوره .
Iran, Islamic Republic of
این یک اصل روانشناسی است:
آن کسی که از درون احساس نازیبایی می کند، سعی می کند تا با آرایش خود از بیرون، این احساس کمبودش را جبران کند. اما چون جبران نمی شود، بیشتر در آن اغراق می کند.
Iran, Islamic Republic of
براي سرگرم نمودن ملت بايد اين بازيگران چنين آرايش كنند ونمايش مدو.... بدهند !تامردم كمتر مسائل مهم رابدانند! اما ملكه بريتانيا نيازي به اين نمايشهاي غافل كننده ندارد
Iran, Islamic Republic of
ما كي ميخايم ياد بگيريم كه هر كس هر جور دوست داره ميتونه زندگي كنه .دليل نميشه كه حالا من خوشم نميايد ديگران هم مثل من فكر كنن . يكم به عقايد و روشهاي زندگي هم احترام بذاريم بد نيست...
Iran, Islamic Republic of
اخه شاهزاده نيازي به جلب توجه و گدايي محبت و نگاه نداره !
Iran, Islamic Republic of
عالی بود . ممنون و متشکرم

کیت میدلتون عروس یه خانواده سلطنتی شد ولی سنگین و ساده و متین . چیزی که در مملکت ما شده گهر دست نیافتنی .
دمت گرم گل گقتی . بعضی ازا قشر هنر پیشه های ما بقول فلانی عقده ای هستن و جای تاسف داره
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اقای ضرغامی :
اقای ضرغامی کجایی این مطلبو بخونی
واقعا نمی بینی تو سینما چه خبره؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
جدا درسته
حق با شماست.
اينجا برخي راه را گم كردند.
Iran, Islamic Republic of
"كاش توي ايران همه مسائل به اين شفافي بود.
تو ايران جاافتاده هركي بي حجاب تره بافرهنگ تره،يه جورايي هم حق دارن چون اكثر(!) بزرگ هاي ايران واونايي كه براي ايران افتخارات جهاني ميسازن ..."


بدبختی ما هم اینه که فقط کسانی رو افتخار آفرین می دونیم که مورد تایید غرب باشن و ادا و اصول اونا رو دربیارن اینم از عقده خود کم بینی ماست
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همین جوریه که گفته شد میزان مصرف لوازم آرایش و تعداد جراحی زیبایی تو ایران بسیار زیاده.
Latvia
پیشنهاد می شود مجلس شورای اسلامی به همان اندازه که برای موضوع نگهداری سگ و سنجاب و ... وقت می گذارد به موضوع بی حجابی و ابتذال در سینما و بعضا" سیمای جمهوری اسلامی هم توجه کند.
ضمنا لباس اکثر مهمانها هم از مانتوهای (اسلامی!) ما پوشیده تر بود.
Iran, Islamic Republic of
حالا ضرغامی ومشایی پول نفت بدهند به اینا تا با وضع اسفناک بیان بیرون
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان
عزيزان من شما و نويسنده مطلب بهتر است به خانواده ي برخي مديران جمهوري اسلامي سري بزنيد تا ببينيد با چه پوششي در خارج از محيط اداري حاضر مي شوند بعد برويد سراغ انهايي که نون اين نظام را نمي خورند.

اين خانه از پاي بست ويران است
خواجه در فکر نقش ايوان است
بی حجابی در ایران یک از دلایلش عدم تطبیق گفته و عمل مسئولان امر به معروف و مدافعان حجاب است. وقتی رئیس منکرات خوزستان در دهه 70 اعدام می شود وقتی یک سردار نیروی انتظامی با چند زن بازداشت می شود و خلاف تخم مرغ دزدهایی مثل من با وجود اثبات گناهش با نهایت پرده پوشی محاکمه و بالاخره معلوم نیست به چه محکوم می شود وقتی دختر یکی از استوانه های نظام چپ و راست خارج از کشور می روند وقتی یکی از نمایندگان مجلس برای دخترش در شمال یک عروسی می گیرد که مسئولان رژیم گذشته برای حفظ ظاهر هم چنان خرجی نمی کردند و خیلی موارد دیگر تاثیر اجتماعی اش در کنار محرومیت هایی که هیچ ربطی به دین ندارد .
البته این همه نابسامانی اخلاقی چون باعث تداوم حضور برخی افراد در برخی سمت ها می شود اصلا چیز مهمی نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
خواهش مي كنم متحجرانه نظر ندهيد. حتي خانواده ي ما مذهبي ها هم توي مراسم جشن ارايش ميكنند، اين ديگه شده جزء فرهنگ ما!!!
واقعاً بي انصافيست كه به صدا و سيما گير بديم، مگه تو كدوم فيلم و سريال اين بازيگران با آرايش غليظ يا لاك ناخن و ... بازي كردن؟
وقتي يك فرهنگ سالهاست كه جا افتاده نبايد يقه يكي ديگه رو گرفت.
Iran, Islamic Republic of
لطفا از مراجع بزرگوار استفتاء کنید که آیا درست است این تصاویر را منعکس می کنید. آیا اشاعه ی فحشا نیست؟
Iran, Islamic Republic of
"خواهش مي كنم متحجرانه نظر ندهيد. حتي خانواده ي ما مذهبي ها هم توي مراسم جشن ارايش ميكنند، اين ديگه شده جزء فرهنگ ما!!!
واقعاً بي انصافيست كه به صدا و سيما گير بديم، مگه تو كدوم فيلم و سريال اين بازيگران با آرايش غليظ يا لاك ناخن و ... بازي كردن؟
وقتي يك فرهنگ سالهاست كه جا افتاده نبايد يقه يكي ديگه رو گرفت."





محض رضای خدا به اسم خانواده مذهبی رفتار غلط دیگرانو توجیه نکنید.
1- اولا نگاه شما به مذهبی بودن چیه ؟
هرکی دو رکعت نماز خوند و قرانی تلاوت کرد میشه مذهبی؟! و هر کاری کرد بازم مذهبی حساب میشه؟!
2- منظورتون از اینکه آرایش می کنن چیه ؟ اصلا شما چی جور آرایشی مد نظرتونه؟
3- مگه هر چیز غلطی داشت توی فرهنگ رسوخ می کرد باید منفعلانه نشست و تماشا کرد این حرفتون اصلا به آموزه های مذهب نمی خوره با اینکه ادعای مذهبی گری دارید
4- تو صدا و سیما هم اگر زور نظام نبود حالا وضع از سینما هم بدتر بود
در ثانی ندیدید برنامه هایی رو که مجری انقدر آرایش کرده که فیلتر روش میندازن تا چهره اش خوب دیده نشه و یا فیلمهایی که زنو سیاه و سفید می کنن تا آرایش غلطیظش دیده نشه مواردی هست که برای حفظ آبرو نمی نویسم
6- اتفاقا وقتی یک فرهنگ منحط و غلط جا افتاده باید سوال کرد هم مسببین و مجازات کرد و هم دستشونو از فرهنگ کوتاه کرد بعد از اون به اصلاح دست زد به قول شاعر:

اول ای جان دفع شر موش کن
بعد از آن در جمع گندم کوش کن
Iran, Islamic Republic of
"لطفا از مراجع بزرگوار استفتاء کنید که آیا درست است این تصاویر را منعکس می کنید. آیا اشاعه ی فحشا نیست؟"




کاربرای سایت شما انگار عادت دارن همه چیزو با هم قاطی کنن
این نظردهنده هم یه چیزی شنیده ها
خوب اگر این رسانه ها انحرافاتو اطلاع رسانی نکنن و در برخی موارد که لازمه شاهد مثال نیارن پس کی باید جلوی این حرکات وایسه
یه کم افزایش جنبه بد نیست هر چند دغدغه دینی شما برام قابل احترام و ارزشه
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر. متاسفانه رعایت نکردن قانون ( از جمله حجاب ) در کشور ما خیلی عادی شده . شما ببینید در برخی از کشورها از جمله آمریکا تعیین میکنند که ورود دانشجویان مثلا" با شلوار جین یا فلان مدل لباس ممنوع است و افرادی که رعایت نکنند از ورود آنها جلوگیری می کنند .
به باور من مسئولین خودشان نمی خواهند جلوی این گونه مسائل را بگیرند . شما سری به دانشگاههای ما بزنید ببینید برخی از دوستان دانشجو با چه وضعی وارد دانشگاه می شوند.
ما در کشور اسلامی هستیم که بهترین شرایط برای اجرای اصول مترقی اسلام وجود دارد ولی متاسفانه خیلی در رفتار و اعمالمان افراد و تفریط می کنیم.
برخی افراد به اسم اسلام و برخی به اسم آزادی که به نظرم اگر مکتب اسلام ناب محمدی(ص) بدون افراط و تفریط اجرا شود کشور ما جزو مترقی ترین کشورها در زمینه فرهنگ اجتماعی خواهد شد
موافقم
Iran, Islamic Republic of
اگه زنهای ایرانی زیاد آرایش می کنن و به طرز فضاحت باری خودنمایی و سعی در جلب توجه دارن .. به خاطر اینه که مردای ایرانی اینجور میخوان .. و چون با اینجور کارا نیازهای روانی به جلب توجه در اونها ارضا میشه معلومه که اینکارو میکنن.
و ترمز درونی در هر 2جنس قدری ترمز شرع+ترمز عقل + ترمز فرهنگی و عرف هست. که متاسفانه هر سه (هرکدام به دلایلی) ممکنه ضعیف بشن و نتیجش همین میشه که تو خیابونا می بینید.
Iran, Islamic Republic of
هر چه میکشیم از روشنفکرایی همچون مهاجرانی دولت اصلاحات و مشایی دولت عدالت می کشیم .
Iran, Islamic Republic of
در کشورهای اروپایی دختران جوان زیبایی واقعی خودشونو نمایش میدهند و افراد مسن تر برای زیبا کردن خود از لوازم ارایشی استفاده میکنند این دیگه تو این کشورها مرسوم شده ولی متاسفانه چیزی که ما تو کشورمون رسم و مد کردیم عکس رفتار اروپایی هاست .تقصیری هم نیست کشور جهان سوم یعنی همین عقب افتادگی فقط به صنعت نیست به فرهنگ هم بر میگیرده متاسفانه از نظر فرهنگی عقب افتاده ایم و باید قبول داشته باشیم . امیدوارم روزی برسه که مردم نخوان هرجوری که خواستن بگردن اونجوری باشه که فرهنگ و رسم و رسوم ما میگه اگه هرکس نظرش رو درست کنه جامعه مطمئنا درست میشه چون تک تک ما هستیم که جامعه رو میسازیم .به امید اون روز
واقعا لذت بردم راست گفتی تا حالا به این نکته دقت نکرده بودم
Iran, Islamic Republic of
واقعا براشون متاسفم. الگوی زنای ایرانی رو ببین ...
واقعا جای تاسف داره.بادیدن برخی از زنان ودختران ایرانی باخودم میگم کاش ایرانی نبودم!!!!!!!!!!!!!!
ایران مشکلی نداره بی جنبه زیاده.بعدشم هرکس اختیارداره خودشه.
جالب بود.
Iran, Islamic Republic of
من واقعا برای خودم متاسفم که هموطنای من به جای کار و تلاش در تمام عرصه ها و رساندن ایران به جایی که ایرانی حق واقعیش همش دنبال دیدن نقطه ضعف های هم و گرفتن ایراد از هم و پشت سر هم حرف زدن هستند واقعا متاسفم ما به جای اینکه سعی در رفع معایب هم کنیم از کوچکترین عیبها، کوهی از بدی میسازیم.....
Germany
دوست عزیز تا عیوبمونو به هم هدیه نکنیم که درصدد اصلاحش بر نمیایم که بعدشم به نظرتون وضع پوشش و زندگ یاغلب هنرمندانمون در حد کاهه؟ خیلی لطف دارید شما
مطلب واقعا عالی بود
محمدرضایکتا
Iran, Islamic Republic of
حجاب را از (خانم آقای امیرقلعه نویی) یاد بگیرید که با داشتن ثروت فراوان بازهم خداو انسانیتش را فراموش نکرده ومتانت,احترام و شخصیتش یک الگوست.
خیلی باهال
بد نیست نمی تونم بگم که خوب چون عکساتون به روز نیست ولی خوب دستتون درد نکنه
نمى دونيم چى بكيم حرفى نميشه زد‎:)‎
عاشقتم جهان!!! واقعا درسته.معرکه بود...........
ممد
اخه زنای ایرانی برا دیگران ارایش میکنن و زنایه خارجی برا شوهرشون فرق فقط همینه
فاطمه
وای یعنی خودشونن ادم تعجب می کنه
saleh
Germany
در کشور ایران مصرف لوازم ارایشی و کلا زنانی که ارایش میکنند در رده و رتبه دوم جهان شناخته شده.پس اگه یه شخص عادی روزانه ۲۰۰ کیلو ارایش میتپونه به صورتش دیگه چه انتظاری میره به بازیگرا اونام ۴۰۰ کیلو می مالن
سعید
احسنت. ولی این مطالب برای افرادی مثل این بازیگران از کودکی تربیت صحیح اسلامی نداشتند قابل درک نیست. کار از ریشه مشکل داره.
دست مریزاد جهان و به نظر من اینکه بسیاری از دختران مملکت ما که آرزوی بازیگری را در سر می پرورانند از چهره و صد البته آرایش غیر متعارف آن به عنوان یک ابزار در جهت رسیدن به آرزوهای خود استفاده می کنند و متاسفانه اکثر اهالی سینما در کشورمان خصوصاٌ کارگردانان محترم نیز از آنها استقبال می کنند و به الزامات دیگر منجمله استعداد بازیگری و همینطور علم و دانش آن کمتر توجه می کنند .
مهسا
United States
زناي ايراني اگه براي ديگران ارايش ميكنن شما كه ديگرانيد سرتون به كار خودتون باشه
مهسا
فقط یه چیز میتونم بگم اینا کمبود اشون میخوان این جوری جبران کنن
ایرانی
کجایند شهیدان بی‌ ادعا.....
Iran, Islamic Republic of
خداییش فکر میکنن خوشگل میشن؟