دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۲
۱۵

دختر ایرانی درفیلم مبتذل ضد ایرانی+عکس

شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 163775
این فیلم به دلیل تمایلات همجنسگرایی موجود در آن، ابراز شخصیت، و پرداختن موانع به اصطلاح فرهنگی در ایران، توجهات زیادی را در جشنواره ساندنس ۲۰۱۱ آمریکا به خود جلب کرد.


فیلم مبتذل و ضد ایرانی "ش..." با بازی یک دختر بوشهری به زودی در سینماهای آمریکا به روی پرده می رود.



به گزارش جانا این فیلم نگاهی دارد به خانواده ای نوگرا در تهران. فیلم زندگی دختر شانزده سالۀ این خانواده، عاطفه و دوست او شیرین را نشان می‌دهد که پدر و مادرش به دلیل مخالفت با حکومت ایران اعدام شده‌اند.در این فیلم که به زبان فارسی ساخته شده به ترویج همجنسگرایی، زیرسئوال بردن احکام شرع اسلام و تعصب و حیای جامعه ایرانی پرداخته شده است.

این فیلم به دلیل تمایلات همجنسگرایی موجود در آن، ابراز شخصیت، و پرداختن موانع به اصطلاح فرهنگی در ایران، توجهات زیادی را در جشنواره ساندنس ۲۰۱۱ آمریکا به خود جلب کرد.

کارگردان فیلم، که یک زن ایرانی‌الاصل متولد آمریکاست، این فیلم را در لبنان ساخته است. وی به رویترز اظهار داشته است: «امیدوارم با این کار زمینه‌ جدیدی در سینمای ایران به وجود آورده باشم. این فیلم به مسائل زیادی می‌پردازد که سینمای ایران قبلا به آنها توجهی نداشته است از جمله تمایلات جنسی، مذهب، تعصب، عقده‌های روحی. بعید است که در ایران به این فیلم نگاه مثبتی داشته باشند چون عنصر مقاومت را در جوانان ایرانی و تلاش و آرزوی آنها برای عبور از موانع و محدودیت‌ها را به نمایش می‌گذارد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بااين صحبتهاي كه از تهمينه ميلاني در برنامه هفت ديدم و ايرانيها رو عقده اي دانست اگر به اون هم اجازه ميدادند امروز بدتر از اين ميساخت به هرحال اينها خودشان رو روشن فكر ميدانند.
Iran, Islamic Republic of
نیروی های سفارت ایران در لبنان خسته نباشند .....
Iran, Islamic Republic of
باید همه را ساخت و نشان داد و قضاوت را به عهده مردم گذاشت من مطمئنم حتی اگر صدا و سیما این فیلم را با تحلیل دقیق پخش کند اثرات مثبتی در پذیرش واقعیات خواهند داشت و توانایی شناسایی و تشخیص دروغ را از راست به مردم می دهد
Iran, Islamic Republic of
فکر نمی کنید این نوشتار تبلیغ می شود برای این فیلم کذایی؟
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تیتر دختر بو شهر ی را بر می داشتید.تا ذهنیت بد نسبت به دختران بوشهری که واقعا به نسبت بقیه از حجب و حیای بیشتری برخوردارند در کسی شکل نگیرد
Iran, Islamic Republic of
بعضیا هم که تا یه خبر از حمله های فرهنگی دشمن می شنون هی همین یاد گرفتن که نگید ننویسین که تبلیغ میشه
حتما باید دشمن تا دم در خونتون بیاد تا خبردار بشید
جهان به نظرم باید با تفصیل بیشتری از پشت پرده اینا بگی و کوتاهی نکنی
Iran, Islamic Republic of
حالم از دنياي غالبا متعفن سينما و عوامل مبتذل هاليودي داخلي آن كه در خط مقدم مبارزه با دين قرار گرفته اند به هم ميخورد. در دنياي لجن غرب كه دشمني با خدا مدتهاست با رنگ ولعاب شيطاني انجام ميشود ولي دشمني با خدا و دستورات قراني با ابزار سينما آيا بايست در اين كشور با بودجه عمدتا دولتي صورت بگيرد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مترجم این خبر نیکل بوشری یکی از بازیگران دختر این فیلم را به اشتباه بوشهری ترجمه کرده است و آن را به بوشهر ربط داده است.(Nikohl Boosheri)
Iran, Islamic Republic of
منتظر باشيد ببينيد چند وقت ديگه اين خانم ميشه نقش اول فيلم و سريالهاي ايراني توليد داخل
Iran, Islamic Republic of
این فیلم در وحله اول یک توهین آشکار به انسان های شریف وپاک دامن ایرانی است اگر کسی دوست دارد در لجن زار غرب زندگی کند مختار است ایران ما باید پاک باقی بماند .
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هيچ کدام از اين حرف ها نميتونه به ايران عزيز ما لطمه بزند به علت اينکه جوان هاي پاک به قدري در ايران عزيز هستند که جوان هاي ناپاک در آن انگشت شمارند
Iran, Islamic Republic of
فيلم هاي سينماي خودمان هم کم از اين ندارند فقط بايد کمي تساهل وتسامح ادامه پيداکند تهمينه ميلاني استاد چنين فيلم هايي است خودش ملت ايران را عقده اي خواند منور الفکري وبه فراموشخانه رفتن اين نتايج رادارد
ظاهرا همجنسگرائی و برهنگی و آزادی های جنسی که دین اصلی غربی ها و اصل زندگی آنان است در جامعه ایرانی ارزشمند شده است۰فقط به عکس های برخی بازیگران و ورزشکارانخصوصا فوتبالیست های مطرح نگاه منید که چه آرایش زنانه‌ای دارند۰گویی ادای مفسدین غربی را درآوردن ارزش است۰آنطرف هم قیافه کریه برخی مدعیان دینداری که از نظر بهداشت و رسیدن به سر و وضعکوتاهی می کنند و ریش خود را نامرتب بلند می کنند یا لباس نامرتب می پوشند که همه را بوحشت می اندازد۰ خودمان باشیم،غرب و شرق را فراموش کنیم۰طبیعی باشیم۰انسان حیوان باشعور و ناطق است۰برهنگی و همجنسگرائی بیماری ژنتیکی و روانی است که اکثر غربی ها بدان مبتلایند و در کثافت آن غوطه ور۰ایرانی باشیم۰
Iran, Islamic Republic of
نگاه غیر کارشناسی و غیر انسانی به مسایلی که هیچ جایگاهی در کشور اسلامی ما ندارد کاملن غیر قابل پذیرش است . و نسبت دادن و پرداختن به این گونه مسایل فقط سوق دادن افکار به آنچه که آنها میخواهند است . در این عرصه باید چنان تلاش کنیم که باحربه ی اسلام به سوی آنها هجوم آوریم . ان شا ا..
مهدی قره قاشلواز ارومیه
واقعابرای سازنده فیلم متاسفم