کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روش غیراخلاقی ضدانقلاب برای مقابله با اخراجی ها

9 فروردين 1390 ساعت 13:44

ضدانقلاب که تا دیروز ادعا می کرد آمار فروش فیلم اخراجی های 3 ساختگی است و حتی یکی از سایت ها زده بود که سالن های اکران این فیلم خالی از سکنه است، در اقدامی جدید برای مقابله با فروش قابل توجه این فیلم به روش های غیراخلاقی متوسل شد .


به گزارش جهان ضدانقلاب داخلی برای کاهش فروش اخراجی های 3 که شدیدا سبزها و 2 کاندیدای شکست خورده انتخابات سال 88 را به طنز کشیده و موجب انبساط خاطر مردم در ایام عید نوروز شده است، این فیلم را روی اینترنت قرار داد.

همچنین در سایتهای و وبلاگ های خود با قرار دادن لینک دانلود این فیلم نوشته اند که همه باید برای جلوگیری از فروش این فیلم به انتشار گسترده آن در سطح عموم دست بزنیم.

گفته می شود سی دی کپی فیلم اخراجی ها نیز در بازار به فروش می رسد.این درحالی است که آمار فروش این فیلم طی چند روز ابتدای سال از مرز یک میلیارد تومان گذشته است.

ضدانقلاب که تا دیروز از فروش قابل توجه این فیلم عصبانی بود ، ناچار شده است برای کاهش فروش فیلم به انتشار گسترده آن دست بزند و عملا در جهت انتشار و توزیع پیام فیلم عمل کند.

اگر چه این کار ممکن است به فروش فیلم قدری آسیب بزند اما باعث می شود ضدانقلاب نیز در ترویج این فیلم ضد سبز که همه اقدامات سبزها و کاندیداهای وابسته به آنها را به سخره گرفته است شریک شوند.


کد مطلب: 160821

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/160821/روش-غیراخلاقی-ضدانقلاب-مقابله-اخراجی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com