کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبرها از سریال "مختارنامه"

صحنه عاشورا سانسور نشد/چهره حضرت ابوالفضل (ع) نشان داده می شود

6 آذر 1389 ساعت 14:39

تصاوير مربوط به امام حسين (ع) در عاشورا، مربوط به قسمت‌هاي بعدي سريال است كه در قالب فلاش‌بك روي آنتن مي‌رود.
استادي درباره تصميم سازندگان درباره پخش تصوير حضرت ابوالفضل (ع) در سريال نيز تصريح كرد: تا به حال تصميم همان تصميم قبلي مبني بر نشان دادن چهره آن بزرگوار است.



مدير روابط عمومي مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» گفت: چيزي از صحنه‌هاي مربوط به عاشورا در اين سريال حذف نشده است و در ادامه سريال به روي آنتن مي‌رود.

به گزارش فارس، پس از پخش قسمت «نينوا» از مجموعه مختارنامه در شب گذشته و مروري كوتاه و در حد چند دقيقه‌اي از حادثه عاشورا، علي رغم انتشار اخباري مربوط به تصوير نماز ظهر امام حسين (ع) در اين سريال، رضا استادي در گفت‌وگو با فارس گفت: چيزي از ماجراي مربوط به عاشورا در سريال مختارنامه حذف نشده است و قسمت نينوا به طور كامل روي آنتن رفت. 

وي ادامه داد: تصاوير مربوط به امام حسين (ع) در عاشورا، مربوط به قسمت‌هاي بعدي سريال است كه در قالب فلاش‌بك روي آنتن مي‌رود.
استادي درباره تصميم سازندگان درباره پخش تصوير حضرت ابوالفضل (ع) در سريال نيز تصريح كرد: تا به حال تصميم همان تصميم قبلي مبني بر نشان دادن چهره آن بزرگوار است. 

وي در پاسخ به اين مسأله كه برخي علما نشان دادن صورت آن حضرت را جايز نمي‌دانند، اين رويكرد تغييري در تصميم گيري شما نخواهد داشت؟ اظهار داشت: مسأله به اين شدت و بزرگي كه در برخي رسانه‌ها مطرح شده، نيست. نشان دادن تصوير حضرت ابوالفضل (ع) هدف اصلي كارگردان نيست و در بخش كوتاهي بنا بر ضرورت، بينندگان تصويري از ايشان مي‌بينند.


کد مطلب: 145944

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/145944/صحنه-عاشورا-سانسور-نشد-چهره-حضرت-ابوالفضل-ع-نشان-داده-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com