پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱۴
رييس جمهور:

دولت دست کساني را که پول بيت المال را بازنمي گردانند ازريشه قطع مي کند

با اجرای هدفمندسازی یارانه ها حتی یک فقیر هم نخواهیم داشت
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 113513
رييس جمهوري با تاکيد بر اين که دولت مصمم به اجراي عدالت است تاکيد کرد: دولت مصمم است دست کساني را که ده ها ميليارد تومان از بيت المال را بردند و برنمي گردانند از ريشه قطع کند.
دولت دست کساني را که پول بيت المال را بازنمي گردانند ازريشه قطع مي کند
به گزارش جهان "محمود احمدي نژاد" در سومين دوره از سفرهاي استاني به استان کهکيلويه و بويراحمد در جمع پرشور مردم ياسوج با بيان اين که امروز ساختن ايران تنها ساختن يک کشور يا يک جغرافيا نيست، گفت: ساختن ايران، برافراشتن پرچم توحيد است، ساختن ايران، بزرگترين کار انقلابي و خدمت به بشريت، تقويت جبهه عدالت و آزادگي است.

وي با تاکيد بر اين که اين که ساختن ايران يک ماموريت بزرگ است، گفت: ساختن ايران، ايجاد اميد و نشاط در دل ملت است.
به گفته احمدي نژاد، هيچ عملي بالاتر از کار مفيد و سازنده در پيشگاه خدا ارج و قيمت ندارد.

رييس جمهوري عامل سوم ساخت ايران را عدالت عنوان کرد و گفت: اگر عدالت نباشد ايران ساخته نخواهد شد، عدالت يعني همه جاي ايران ساخته شود.

به گزارش ایرنا احمدي نژاد اظهار داشت: شيطان همه وسوسه ها و پيچيدگي خود را براي جلوگيري از اجراي عدالت سرمايه گذاري مي کند ولي ما بايد بدانيم که بايد ايران را بر پايه عدالت بسازيم.

وي يکي از اقدامات بزرگ براي اجراي عدالت در جامعه را اجراي طرح هدفمندکردن يارانه ها دانست و گفت: اگر موانعي بر سر راه اين طرح نباشد، اجراي درست اين طرح همه ايران را آباد خواهد کرد و با اجراي اين طرح حتي يک فقير در ايران پيدا نخواهد شد.

احمدي نژاد افزود: اگر دولت اين طرح را به سرعت ، به طور کامل و در زمان کوتاه اجرا کند ديگر نيازي به مراکز حمايتي نخواهد بود که به يک خانواده پنج نفره ماهيانه 40 يا 60 هزار تومان کمک کند.

رييس جمهوري با تاکيد بر اين که اگر عدالت اجرا شود و ما در آن مسير حرکت کنيم، ثروت کشور عادلانه توزيع مي شود اظهار داشت: بدانيد امروز بزرگترين دشمني ها با اجراي عدالت است.

وي با اشاره به اين که ملت ايران همانند هميشه هوشيار باشند، گفت: دولت مصمم است که عدالت را اجرا کند، امروز دست هايي که ده ها ميليارد تومان از بيت المال را بردند و برنمي گرداند، دولت مصمم است اين دست ها را از ريشه قطع کند.

وي يکي از مطالبات مردم کهکيلويه و بويراحمد را ريشه کن کردن پارتي بازي دانست و اظهار داشت: از مظاهر بي عدالتي پارتي بازي است، اگر هر کس در هر گوشه ايران مرتکب پارتي بازي شود، مورد تاييد من نيست و عضو دولت احمدي نژاد نخواهد بود.
احمدي نژاد يکي ديگر از مطالبات مردم اين استان را عدم اشتغال دانست و گفت: بدانيد اگر عدالت اجرا شود با همين ثروت موجود، در هيچ جاي کشور بيکار پيدا نخواهد شد.

رييس جمهور توزيع عادلانه بودجه و قرض الحسنه براي اين استان را يکي اقدامات براي مردم اين استان دانست و گفت: اگر فقط دويست ميليارد تومان قرض الحسنه به استان کهکيلويه و بوير احمد اختصاص يابد، ديگر در اين استان بيکاري پيدا نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راست مي گوئيد ، فقرا از گشنگي خواهند مرد ، دولت طي اين مدت دست چه كساني را از ريشه قطع كرده است ، خواهشن يك مورد را نام ببريد بقيه پيش كش.
Latvia
آقاي احمدي نژاد اجراي عدالت كار بسيار سختي است. قطعا شروع عدالت برخورد با آقازاده هاي مجرم و در راس آنها....
Sweden
رأی مردم را چطور؟
Sweden
آیا بهتر نبود که آقای احمدی نژاد سخنگوی دولت می‌شدند و بدینوسیله می‌توانستند همیشه در حال سخنرانی‌ و مصاحبه باشند؟به عمل کار برآید به سخن رانی نیست.
Germany
پس لطفا اول از .... که دزد 2000 ملیارد تومانی میباشد در خیابان فاطمی شروع کن
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد از رحیمی و مرتضوی چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا دیگه هیچ فقیری نخواهیم داشتوای چه بهشتی میشه چرا زودتر نیامدی احمدی قهرمان
Iran, Islamic Republic of
حتی یه فقیر هم نمی مونه؟عالیه
Iran, Islamic Republic of
رحیمی خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
دست همه همه را قطع می کنی؟
Iran, Islamic Republic of

پس چرا رحيمي را به معاونت خودتان، و چندين حكم ديگه منصوب كردي؟!
China
دولت مسلما دست یک عده را کوتاه کرده و این کار ساده ای نیست تو کشور ما که مافیای اقتصادی دست آقایون .... من مطمئنم که احمدی نژاد دست های غارتگران بیت المال را قطع میکنه. الان هم همین کاررا داره میکنه که خانواده هاشمی فرار را بر قرار ترجیح دادند
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد ممکنه فارغ از شعار دادن لطف فرموده و راه کار علمی و عملیاتی رفاه مردم و نبودن حتی یک فقیر در کشور پس از اجرای هدفمند کردن یارانه ها را بیان فرمائید.من که ایمان دارم این نیمه جان فقرا هم از آنان گرفته خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور، ای کاش میشد نوشته مرا بخوانی. متاسفانه در همه جا پارتی بازی حرف اول و آخر را میزند. همه جا شده آشنا بازی. حق و عدالت در کمتر جایی رعایت میشود. هر کس به فکر پیشبرد منافع خود و نزدیکانش است. امید ما به شماست، میدانیم که سخت است، انصافا خیلی هم سخت است، فسادی که سالهای سال در ادارات و نهادهای مختلف ریشه دوانده،به راحتی ریشه کن نمیشود. ولی با توان و عزمی که در شما سراغ داریم امیدواریم بتوانید با اینگونه مفاسد مبارزه کنید. با اصلاح قوانینی که بعضا خود سبب ایجاد تخلف میشوند،با برخورد با متخلفین و با هرروشی که بشود این مسیر را اصلاح کرد،اقدام کنید. خدا یار و یاورتان.