کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

این بچه پولدار حق توهین به ما را ندارد!

16 ارديبهشت 1389 ساعت 11:17

خوزه مورینیو مربی باشگاه اینتردرتازه ترین اظهار نظرجنجالی اش پیش از بازی شب گذشته تیمهای اینتر ورم در فینال جام حذفی ایتالیا عنوان کرد که نمی تواند برای ماندگاری اش در این باشگاه پرحاشیه تضمینی بدهد.


به گزارش سرویس ورزشی جهان ، مورینیو پس از حدف تاریخی بارسا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان گزینه اول برای مربی گری در تیم رئال مادرید است هر چند که خود او در مصاحبه های قبلی اش ابراز تمایل کرده بود که به انگلستان بازگردد ولیورپول ویا من سیتی به عنوان مقصدهای بعدی او معرفی شده بودند.

مورینیو درادامه گفت :"من نمیتوانم 100% تضمین بدهم که فصل اینده در اینتر خواهم ماند چون در فوتبال اصولا کسی نمی تواند با اطمینان کامل در مورد مسئله ای اظهار نظر کند.

مورینیو که از ماه فوریه تاکنون بایکوت یکطرفه ای را در مورد خبرنگاران اعمال کرده بود وتنها در کنفرانس خبری های لیگ قهرمانان حضور می یافت از این کنفرانس خبری ناگهانی استفاده کرد تا پاسخی به اظهارات روزلاسنسی مدیر باشگاه رم داده باشد که گفته بود تیم اینتر باید همچون سایر علاقمندان فوتبال از ماهیت پیروزی در دیدار اخیرشان بالاتزیو "خجالت زده" باشد .

این بازی که با برتری 2-0 باشگاه اینتر پایان یافت به آنها اجازه داد تا بالاتر از رم -رقیب دیرینه لاتزیو- درصدر جدول قرار گیرند.

مورینیو در این نشست مطبوعاتی گفت :"فقط کسانی که دزدی می کنند باید خجالت زده باشند .وقتی ما به این مکان در جدول رسیده ایم نه تنها شایسته احترام هستیم بلکه بایستی همه به ما احترام بگذراند.سنسی شاید مدیر باشگاه ویادکتر باشد؛ شاید هم در گهواره طلا به دنیا آمده باشد اما بایدبه ما احترام بگذارد.



کد مطلب: 112039

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/112039/این-بچه-پولدار-حق-توهین-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com