دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
سخنگوی دولت:

هرکس می‌خواست از چشم آقای رئیسی بیافتد، باید درباره رای و رای‌آوری صحبت می‌کرد/ هرچقدر به آقای رئیسی نزدیک‌تر می‌شدیم، کار بسیار سخت‌تر می‌شد چون اهل آشنابازی نبود/ خودش را طلبه ساده می‌دانست

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 881238
برخی روسای جمهور گذشته فکر می کردند که رهبر هستند و دچار جو زدگی می شدند درحالی که آقای رئیسی کاملا واقف به وظایف ریاست جمهوری و رهبری بود.
هرکس می‌خواست از چشم آقای رئیسی بیافتد، باید درباره رای و رای‌آوری صحبت می‌کرد/ هرچقدر به آقای رئیسی نزدیک‌تر می‌شدیم، کار بسیار سخت‌تر می‌شد چون اهل آشنابازی نبود/ خودش را طلبه ساده می‌دانست
به گزارش جهان نيوز، سخنگوی دولت در مراسم بزرگداشت شهدای سانحه تلخ سقوط بالگرد رئیس جمهور در دانشگاه تهران نکات بسیار مهمی مطرح کرد که بخش هایی از آن را در ادامه خواهید خواند:

*هرچقدر به آقای رئیسی نزدیک تر می شدیم، کار بسیار سخت تر می شد زیرا او اهل آشنا بازی نبود

*ذره ای منیت و تکبر در آقای رئیسی وجود نداشت و خود را یک طلبه ساده می دانست

*آقای رئیسی تاکید داشتند که اگر در تصمیم گیری، چیزی جز خدا را مد نظر قرار دهیم، مرتکب شرک شده ایم

*هرکس می خواست از چشم آقای رئیسی بی افتد، باید از موضوع رای یا رای آوری صحبت می کرد

*ایشان با توجه به اینکه رئیس جمهور به شدت پرکار بود، در عین حال دعای توسل او ترک نمی شد

* آقای رئیسی دستور می‌دادند که دستگاه‌های اجرایی باید تک به تک دستورهای آقا را پیگیری کنند

*برخی روسای جمهور گذشته فکر می کردند که رهبر هستند و دچار جو زدگی می شدند درحالی که آقای رئیسی کاملا واقف به وظایف ریاست جمهوری و رهبری بود.

*ایشان مورد به مورد دستورات رهبری را در جلسات هیات دولت بررسی می کردند و از وزیر مربوطه نسبت به اجرای این دستورات توضیح می‌خواستند.

*امکان نداشت از آقای رئیسی بشنوید که فلان دستور از سوی رهبر انقلاب آمده است؛ لذا ما به صورت تحلیلی متوجه می‌شدیم که فلان موضوع، دستور حضرت آقا بوده است اما او تاکید داشت که هیچکس نباید متوجه این مساله شود؛ چرا که معتقد بود رهبری نباید برای ما هزینه شود بلکه ما باید خودمان را برای رهبری هزینه کنیم.

فیلم
https://jahannews.com/vdchxzn6623n6id.tft2.html
jahannews.com/vdchxzn6623n6id.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *