يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

آخرین جزئیات اعلامی سانحه هلیکوپتر رئیس‌جمهور توسط هلال‌احمر

يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب: 881107
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اعلام این مطب که امیدواریم تا دقایقی دیگر خبر خوبی دریافت کنیم، گفت تاکنون ۴۸ تیم واکنش سریع در منطقه حاضر شده‌اند.
آخرین جزئیات اعلامی سانحه هلیکوپتر رئیس‌جمهور
به گزارش جهان نيوز، یعقوب سلیمانی؛ دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اعلام این مطب که  امیدواریم تا دقایقی دیگر خبر خوبی دریافت کنیم، اظهار کرد: به محض وقوع حادثه، جمعیت هلال وارد امداد‌رسانی شد و تاکنون 48 تیم واکنش سریع در منطقه حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دقایقی پیش خبری به دست‌مان رسیده که 5 تیم عملیاتی ما به مختصات اعلامی توسط سازمان هوافضا نزدیک شده‌اند، تصریح کرد: هلال احمر آمادگی کامل دارد ضمن اینکه ستاد بحران اضطراری هلال تشکیل شده و امیدواریم در دقایق آتی شاهد خبر خوشحال‌کننده باشیم و به اطلاع مردم خواهد رسید.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا از زمان وقوع حادثه تاکنون تماسی با واحد سیار برقرار شده است یا خیر گفت: تماس‌هایی بوده که  صحت و سقم آن در حال بررسی است و در دقایق آینده آن را اعلام می‌کنیم.
https://jahannews.com/vdccxsq4m2bq4s8.ala2.html
jahannews.com/vdccxsq4m2bq4s8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *