يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۴
رهبرانقلاب:

امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند/ همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند +فیلم

يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 881101
حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.
امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند/ همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند +فیلم
به گزارش جهان نيوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند. همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

رهبرانقلاب در ادامه با بیان اینکه مسئولین از امروز عصر که خبر حادثه را شنیدند باجدیت چندبرابری مشغول کارهای خودشان هستند، افزودند: ماهم توصیه‌هایی که باید بکنیم به آن عزیزانمان توصیه کردیم. ان‌شاءالله مرتب، منظم، کارهای کشور پیش می‌رود؛ هم امنیت کشور، هم امنیت مرزها، هم بقیه کارهایی که در سطح کشور به وسیله قوه مجریه باید انجام بگیرد، انجام میگیرد.

فیلم
https://jahannews.com/vdcgzq97qak97q4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzq97qak97q4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *