شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

چرا مسافران برای رزرو هتل شایگان کیش مشتاقند؟

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 880676
جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری جذاب در ایران شناخته می‌شود که ویژگی‌های توریستی متعددی را برای مسافران فراهم می‌کند.
چرا مسافران برای رزرو هتل شایگان کیش مشتاقند؟
جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری جذاب در ایران شناخته می‌شود که ویژگی‌های توریستی متعددی را برای مسافران فراهم می‌کند. دریا، ساحل، مراکز خرید متعدد و جاذبه‌های گردشگری در این جزیره به‌قدری زیاد است که در تمام طول سال می‌توانید از جاذبه‌های متعدد آن استفاده کنید و لذت ببرید. علاوه بر آن در جزیره کیش هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی ساخته شده و هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این میان هتل شایگان کیش در دسته هتل‌های بسیار خوب محسوب می‌شود که با مراجعه به آژانس‌های گردشگری معتبر می‌توانید برای رزرو هتل شایگان کیش علی بابا مراجعه کنید. این هتل از نظر مردمی نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده و مسافران زیادی مشتاق هستند تا مدت اقامت خود در جزیره کیش را در این هتل سپری کنند. در ادامه قصد داریم کمی بیشتر این هتل را معرفی کنید و اطلاعات کامل درباره آن بیان می‌شود.

کمی درباره هتل شایگان کیش

یکی از هتل‌های معروف و شناخته شده در جزیره ‌کیش که سالانه مهمانان فراوانی را پذیرش می‌کند، هتل شایگان کیش علی بابا است. این هتل در دسته هتل‌های ۵ ستاره و مشهور جزیره قرار دارد که در بهترین نقطه جزیره واقع شده و دسترسی آسان و راحتی برای مراجعه به جاهای دیدنی و مراکز خرید فراهم می‌کند. در نزدیکی هتل شایگان کیش جاذبه‌های متعددی مانند اسکله بزرگ تفریحی، مراکز خرید پردیس یک و دو، رویال مال، پانیذ و ساحل خلیج فارس قرار دارد. با اقامت در این هتل زیبا و ۵ ستاره می‌توانید از امکانات متنوع برخوردار شوید و خاطراتی خوش برای خودتان و خانواده رقم بزنید.
هتل شایگان در سال ۱۳۸۲ ساخته شده و در سال ۱۳۹۶ یک بار بازسازی در آن انجام گرفته تا امکانات و خدماتی به‌روز و مدرن در اختیار مسافران قرار دهد. این هتل چهار طبقه دارای ۱۳۴ واحد اقامتی است که به‌صورت سوئیت‌های رویال و اتاق‌های مجهز در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. علاوه بر آن جالب است بدانید که تمامی این اتاق‌ها و واحدهای اقامتی دارای جکوزی هستند و چشم‌اندازی به سمت ساحل جزیره و دریا دارند.

امکانات هتل شایگان کیش

در این هتل به‌راحتی می‌توانید در تمام فضاهای داخلی به اینترنت وای فای رایگان متصل شوید. علاوه بر آن سالن‌های متعدد مانند سالن اجتماعات و همایش در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. بنابراین اگر در سفر به جزیره کیش قصد دارید که کنفرانس علمی، کاری، خبری یا مطبوعاتی برگزار کنید می‌توانید از این سالن‌های اجتماعات و همایش استفاده کنید و از امکانات صوتی و تصویری بسیار خوب و باکیفیتی آن بهره ببرید.
هتل شایگان یک مرکز تجاری نیز برای مسافران در نظر گرفته است تا به‌راحتی بتوانند نیازهای خود را برای خرید اقلام ضروری تامین کنند. علاوه بر آن یک عکاسخانه در این هتل قرار دارد که با مراجعه به آن می‌توانید عکس‌های یادگاری بگیرید. هتل شایگان کیش دارای یک لابی با ظرفیت ۷۰ نفر است که در آن مبلمان زیبا و مناسب قرار گرفته و موسیقی زنده در ساعاتی از روز نواخته می‌شود.
در کنار موارد ذکر شده باید به امکانات دیگری مانند خشکشویی، اتو، پرینت، فتوکپی، خدمات باربری، خدمات ویژه معلولین، پرسنل مجرب، روم سرویس ۲۴ ساعته و غیره اشاره کرد. علاوه بر آن تمام پرسنل و کارکنان این هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و میهمانان خارجی نیز با اقامت در این هتل ۵ ستاره می‌توانند اقامتی راحت را پشت سر بگذارند. درنهایت اینکه تاکسی سرویس هتل به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و مسافران برای مراجعه به جاهای دیدنی و گردشگری جزیره می‌توانند از تاکسی سرویس هتل استفاده کنند.

 

امکانات تفریحی هتل شایگان کیش

علاوه بر امکانات عمومی، امکانات جذاب و تفریحی خوبی نیز برای اقامت به‌یادماندنی در این هتل در نظر گرفته شده است. ازجمله می‌توان به باشگاه بدنسازی مجهز، مرکز سلامتی و استخر سرپوشیده اشاره کرد. جکوزی، سونای خشک، ماساژ، حمام سنتی و سونای بخار نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا آرامش و کیفیت مطلوبی از خدمات تفریحی را تجربه کنند. درعین‌حال این هتل مجهز به یک کلوب سرگرمی است که در طبقه زیر همکف قرار گرفته و در آن سالن بیلیارد، فوتبال دستی، بازی‌های ویدیویی کامپیوتری، اسنوکر، کافی‌نت و سالن بازی برای کودکان وجود دارد.

رستوران هتل شایگان کیش

در این هتل جذاب ۵ستاره مجموعه‌ای از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها قرار گرفته است. رستوران فود کلاب ظرفیتی معادل ۲۸۰ نفر دارد و با مراجعه به این رستوران می‌توانید از طعم غذا‌های خوشمزه ایرانی، فرنگی، دریایی و گریل با طبخ بسیار خوب لذت ببرید. این رستوران نیز دارای روم سرویس ۲۴ ساعته است. علاوه بر آن چایخانه سنتی باغ گاردن در این هتل در فضایی دلنشین طراحی شده و انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند کباب‌ها، آش و آبگوشت را سرو می‌کند. درنهایت کافی‌شاپ تراس که در طبقه چهارم قرار گرفته انواع نوشیدنی‌ها کیک و دسر‌ها را سرو می‌کند و آماده میزبانی از میهمانان هتل هستند.

فاصله جاهای دیدنی از هتل شایگان

همانطور که بیان شد این هتل ۵ ستاره دسترسی خوبی به نقاط مختلف جزیره دارد. به‌طور مثال باغ پرندگان فقط حدود ۷ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. برای رفتن به اسکله تفریحی باید کمتر از ۲ کیلومتر را طی کنید و پارک دلفین‌ها نیز در ۷ کیلومتری هتل شایگان قرار گرفته است. شهر زیرزمینی کاریز حدود ۱۰ کیلومتر و آب انبار سنتی کیش حدود ۸ کیلومتر از این هتل فاصله دارد که با استفاده از تاکسی سرویس رایگان می‌توانید به‌راحتی خودتان را به این جاذبه‌های دیدنی برسانید.
تمام موارد ذکرشده تنها بخشی از امکانات و جذابیت‌های هتل شایگان کیش هستند که در اختیار مسافران قرار می‌گیرند و به همین دلیل مسافران علاقه زیادی به اقامت در این هتل ۵ ستاره جذاب دارند.
 
https://jahannews.com/vdccmxq4e2bq4e8.ala2.html
jahannews.com/vdccmxq4e2bq4e8.ala2.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *