يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

حادثه عجیب برای مرد میانسال در میدان آزادی

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 880420
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: مردی در حال خروج از پایانه مسافربری غرب بوده که به دلیل نامشخصی تصمیم گرفته تا به جای عبور از محل مجاز، از روی دیوار و نرده‌های نصب شده بر روی آن عبور کند که هنگام عبور از روی نرده‌ها دچار حادثه شد.
حادثه عجیب برای مرد میانسال در میدان آزادی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام این خبر گفت: مردی در حال خروج از پایانه مسافربری غرب بوده که به دلیل نامشخصی تصمیم گرفته تا به جای عبور از محل مجاز، از روی دیوار و نرده‌های نصب شده بر روی آن عبور کند.

وی افزود: این فرد هنگام عبور از روی نرده‌ها دچار حادثه شده و انتهای پای چپش در نرده‌ها گیر کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: همچنین نوک نرده‌ها نیز به قسمت بالایی پای وی آسیب وارد کرده و دچار جراحت شده بود. آتش‌نشانان با استفاده از جرثقیل فرد مصدوم را در همان حال فیکس کردند تا وزنش باعث آسیب بیشتر به او نشود.

وی خاطرنشان کرد: گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز با استفاده از دستگاه فرز نرده‌ها را برش دادند و با خارج کردن میله‌ها از بدن وی، او را برای درمان منتقل کردند.
https://jahannews.com/vdcj8yeoyuqeoxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8yeoyuqeoxz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *