سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ژاوی: شرم‌آور است/ مجبورم حرف بزنم

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 877140
سرمربی بارسلونا بعد از شکست سنگین تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن و حذف شاگردانش از لیگ قهرمانان اروپا به انتقاد شدید از داوری پرداخت.
ژاوی: شرم‌آور است/ مجبورم حرف بزنم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، بارسلونا در دیدار برگشت برابر پاری‌سن‌ژرمن شکست سنگینی را متحمل شد. آبی‌-اناری‌ها که در خانه از تیم پاریسی پذیرایی می‌کردند با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست خوردند تا با وجود پیروزی در بازی رفت وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.

به نوشته مارکا، ژاوی هرناندس در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و اخراج آرائوخو را اغراق‌آمیز دانست. او گفت: بسیار عصبانی‌ام. تا زمانی که یازده‌نفره بودیم بسیار منظم و سازمان‌یافته بازی کردیم اما اخراج آرائوخو همه چیز را به هم ریخت. به نظرم این اخراج اغراق‌آمیز بود. بازی‌کردن با ۱۰ بازیکن آن هم در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. به نظرم داور می‌توانست تصمیم دیگری بگیرد. به داور بازی گفتم که تصمیم بسیار بدی گرفت. یک تصمیم کابوس‌وار باعث شد تا بازی کاملا خراب شود.

سرمربی آبی‌-اناری‌ها ادامه داد: این شرم‌آور است که فصل ما به خاطر چنین تصمیم داوری تمام شود. دوست داشتیم که با یازده نفر بازی کنیم و در این صورت قطعا این نتیجه رقم نمی‌خورد. این اخراج کاملا غیر ضروری بود. دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم با این حال مجبور به حرف‌زدن هستم و نباید ساکت باشیم.

ژاوی در پایان گفت: بارسلونا بار دیگر تلاش خواهم کرد. ما فصل بسیار خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم. به نظرم عملکردمان در این رقابت‌ها خوب بود و بدشانسی باعث شد تا راهی دور بعد نشویم.
https://jahannews.com/vdceef8v7jh8fzi.b9bj.html
jahannews.com/vdceef8v7jh8fzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *