يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۲
۱۱

افتتاح نمایشی فرودگاه سقز در دولت حسن روحانی

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 857162
وزیر راه و شهرسازی افتتاح ویدیو کنفرانسی فرودگاه سقز بدون فراهم شدن زیرساخت‌ها در دولت قبل را کاری غیر حرفه‌ای اعلام کرد و گفت: در انتهای عمر دولت قبل برخی پروژه‌ها با ۶۰ درصد پیشرفت افتتاح شد.
افتتاح نمایشی فرودگاه سقز در دولت حسن روحانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح پروژه فرودگاه سقز، اظهار کرد: افتتاح ویدیوکنفرانسی فرودگاه سقز در دولت قبل و بدون فراهم شدن زیرساخت‌های آن یک کاری غیرحرفه‌ای بود.

وی با یادآوری این‌که پس از افتتاح حتی یک پرواز نیز از این فرودگاه انجام نشد چرا که از نظر ایمنی عملیات پرواز آماده نبود با انتقاد از اینکه برخی می گویند دولت قبل این فرودگاه را با 98 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل این دولت داد، افزود: در این فرودگاه دیوارهای اطراف و ساختمان‌های مورد نیاز نیز احداث نشده بود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در دولت قبل برخی پروژه‌ها با 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی در روزهای واپسین عمر دولت افتتاح می‌شد گفت: بدون شک اگر فرودگاه سقز نیز از 98 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود در دولت قبل بهره برداری و پروازها در آن انجام می‌شد.

بذرپاش بیان کرد: تلاش کردیم حداکثر ایمنی را در این فرودگاه رعایت کنیم چون ایمنی در امر پرواز یک اصل اساسی است و تا بسیاری از تجهیزات کمک ناوبری و برج مراقبت و شرایط حفاظتی نباشد امکان پرواز فراهم نخواهد شد.

وی درباره برخی اظهار نظرها درخصوص راه‌آهن همدان_ سنندج و پیشرفت بالای آن در دولت قبل، توضیح داد: برای افتتاح پروژه راه آهن سنندج نیز برخی از تکمیل بودن آن خبر می دهند در حالی که در دولت قبل اصلا این طرح راه نیفتاد تا دولت قبل بخواهد آن را تکمیل کنند. وقتی دولت قبل پروژه‌ای با 70 درصد پیشرفت افتتاح می‌کرد، حتما آماده بودن بالای 90 درصدی یک پروژه یک دروغ است. برخی با مطرح کردن این سخنان قصد دارند زحمات مدیران و مشاوران زحمتکش این دولت را زیرسوال ببرند.

وی یادآور شد: پس از سفر نخست رییس جمهور به استان کردستان و دستور ویژه وی برای تکمیل این طرح، استاندار و شرکت فرودگاهی پیگیری‌ها را انجام دادند و سایر امکانات لازم با توجه با شرایط جغرافیایی این فرودگاه از جمله برج مراقبت، سالن و عملیات پروازی آماده شد.
https://jahannews.com/vdcg3u97xak9nq4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3u97xak9nq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
شما راست میگید
مردم خود بهترین قضاوت کنندگان هستند
Iran, Islamic Republic of
امروز دولتمردان در کنار مردم هستن و پروژه ها ویدئو کنفرانسی و نیمه کاره افتتاح نمی شوند.
Iran, Islamic Republic of
مگر آقا نفرمودند کار خودتون را بکنید و دیگران را تخریب نکنید
Iran, Islamic Republic of
هواپیما داریم ؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
کلا ایشون رئیس جمهور افتتاح ویدئو کنفرانسی بود علی برکت ...!!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی رییسی در طول ۲ سال فرودگاه ساخت ؟
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
گفتن با 60 درصد تو دولت قبل افتتاح نمایشی شد به عبارت دیگه پروژه ناتمام بود که تو این دولت به بهره برداری رسید. ضمنا فرودگاه ساختن از ساخت نیروگاه که کار بیشتری نداره، الان یه نیروگاه تو تقریبا دوسال ساخته میشه
Iran, Islamic Republic of
جناب بذر پاش واقعیت این است که جز15 فرودگاه در کل کشور مابقی همه سمبلیک هستند و جز چند پرواز در سال هیچ فعالیتی ندارند حتی در مراکز استانها
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که می فرمایید برخی پروژه‌ها با ۶۰ درصد پیشرفت داشتند و شما با تکمیل آنها افتتاح میفرمایید
Iran, Islamic Republic of
همین الان در سایت علی بابا و برخی ساستهای دیگر برای خرید بلیت هواپیما حتی اسم شهر سقز را هم نمی آورد چه برسد به بلیت هواپیما!
Iran, Islamic Republic of
زحمات مدیران و مشاوران زحمتکش دولت قبل را با تکمیل پروژه های 60-70 درصدی نادیده نگیرید!!!