جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۸۹

نطق سیاسی-جنسی علی مطهری درباره 'کاباره وکلوب' شبانه! + واکنش نمایندگان

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 223956
علی مطهری طی نطقی با ادعای این که رئیس جمهور تحریک جنسی را در جامعه آزاد کرده است ، مدعی شد:وضعیت پوشش فعلی موجب ایجاد عقده های روانی در جامعه شده ولذا احمدی نژاد باید به فکر تاسیس کاباره و کلوپ های شبانه باشد!
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز طی نطقی با ادعای به اینکه در اثر تشویق و ترغیب‌های پیدا و پنهان آقای رئیس جمهور بدحجابی و بی‌حجابی اکنون به وضع اسفبار رسیده است، گفت: آقایان مشایی و احمدی‌نژاد دقیقا پاسخگو باشند که در مسئله پوشش آیا روش اسلام را قبول دارند که می‌گوید هرگونه تحریک جنسی در سطح جامعه ممنوع است و اقتضائات جنسی مربوط کادر خانواده است یا روش غربی را که می‌گوید هرگونه تحریک جنسی در سطح جامعه آزاد است و برای آنکه عقده‌های روانی پدید نیاید، اماکن ویژه ارضای غریزه جنسی هم برقرار است.

مطهری ادامه داد: ما نمی‌توانیم روش بینابینی را عمل کنیم که نه اسلام است و نه غرب و به تعبیر دیگر هم اسلام است و هم غرب، آقایان مشایی و احمدی‌نژاد که زیرکانه وضعیت پوشش اسلامی در جامعه را به اینجا رسانده‌اند که پوشش استاندارد شلوار و مانتوی آزاد تا زانو را تبدیل به وضعیت فعلی کرده‌اند، در واقع تحریک جنسی را آزاد کرده‌اند.

نماینده تهران با بیان اینکه این عمل موجب پدید آمدن عقده‌های روانی در بین جوانان شده‌ است، اضافه کرد: احمدی‌نژاد و مشایی به فکر بخش دوم کار خود یعنی ارضای جوانان از طریق تأسیس کاباره‌ها و کلوپ‌های شبانه نیز باشند، شاید آن زمان روحانیت و مردم متدین و حزب‌الهی که در دوره اصلاحات با یک صدم وضعیت کنونی کفن‌پوش به خیابان‌ها ‌ریختند، احساس مسئولیت کرده و اقدامی انجام دهند.

مطهری همچنین با اخطار به وزیر کشور برای تعلل در اجرای قانون حجاب و عفاف یادآور شد: کوتاهی و سستی کمیسیون فرهنگی مجلس قابل گذشت نیست و به وزیر کشور اخطار می‌کنیم اگر همچنان تعلل ورزد و بار دیگر این بهانه را تکرار کند که مشایی و احمدی‌نژاد اجازه نمی‌دهند او را در مجلس نهم استیضاح می‌کنیم و معنی ندارد که وزرا بگوید تحت فشار از بالا هستیم و این مسئله تحمیل شده است و کاری از من بیر نمی‌آید؛ ما وزرای منفعل و بی اراده نمی‌خواهیم.

نماینده تهران همچنین اشاره به حضور حداکثری در انتخابات افزود: حضور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلام نشان از رشد اجتماعی و سیاسی مردم به برکت تمرین مردم‌سالاری در طول ۳۳ سال گذشته را دارد و این بدان معناست که دیگر نمی‌توان در پشت درهای بسته برای مردم تصمیم گرفت و فشار افکار عمومی اجازه این گستاخی را به دوستان نادان انقلاب نمی‌دهد.

وی مدعی دخالت سپاه پاسداران در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه شد و آن را ‌از ‌نقاط ضعف انتخابات مجلس نهم دانست و ادعا کرد: دخالت سپاه پاسداران در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه به منظور حمایت جدی از کاندیداهای مورد نظر این واقعیت را تأیید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در مجلس نهم فراکسیون اصلاح‌طلبان نخواهیم داشت، اضافه کرد: در مجلس نهم فقط فراکسیون اصولگرایان خواهیم داشت که در زیرمجموعه آن را جمعیت ایثارگران که بیشترین نقش را در ایجاد تفرقه بین اصولگرایان داشتند، جبهه پایداری که به نسبت جبهه اول صداقت بیشتری داشتند و فراکسیون اصولگرایان مستقل که دم از وحدت میان اصولگرایان می‌زنند، تشکیل می‌دهند.

نماینده تهران با بیان اینکه وحدت همواره باید حاکی از واقعیت خارجی باشد، اظهار داشت: وحدت مصنوعی و فرمایشی پایدار نیست و آنچه که واقعیت را تشکیل می‌دهد، این است که درون اصولگرایان سه بینش متمایز سیاسی و اجتماعی وجود دارد که طبعا در رفتار آنها مؤثر است.

مطهری افزود: در واقع اصولگرایان یک جبهه را تشکیل می‌دهند و نمی‌توانند آن را به یک حزب تنزل دهند، چگونه می‌توان گروهی را که اصولگرایی را تا مرز تملق و چاپلوسی پایین آورده‌اند و هرگونه انتقاد از حکومت و دفاع از حقوق مردم را ضدیت با نظام تلقی می‌کنند با گروهی که حق دفاع از حقوق زندانیان سیاسی را وظیفه خود و ناشی از اصولگرایان می‌دانند، یکی دانست.

وی با اشاره به مسئله انتخاب ریاست مجلس نهم تصریح کرد: امروزه تکاپوی زیادی برای این مسئله در جریان است ولی اولا به طور کلی عوامل خارج از مجلس نباید در این موضوع دخالت داشته باشد ثانیا به منتخبان مجلس نهم پیشنهاد دارم به کسی رأی بدهند که اقتدار مجلس را مظهر اراده مردم بداند و در فلسفه اصلی وجود مجلس که همانا جلوگیری از سرکشی دولت‌هاست، اعتقاد داشته و مجلس را سپر ولی فقیه کند نه ولی فقیه را سپر مجلس.

نماینده تهران با اشاره به مسئله بحرین خاطرنشان کرد: به عربستان هشدار می‌دهیم که اشتباه صدام را تکرار نکند، درباره آینده حکومت بحرین مردم این کشور باید تصمیم بگیرند نه هیچ عامل خارجی دیگر.

مطهری در پایان با اشاره به موضوع نام خلیج فارس گفت: دفاع از خلیج فارس ناشی از وجود اسناد تاریخی است نه تعصبات نژادی که عرب‌ها در این ارتباط ید طولانی نیز دارند، و آنچه که ما به آن معتقدیم صرفا اسناد مسلم و موثق تاریخی ثبت شده است که باید ملاک واقع شود.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در تذکری به انتقاد از سخنان مطهری که سپاه پاسداران را متهم کرده بود، پرداخت.


به گزارش  فارس، حمید رسایی نماینده مرم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: تذکر من برای دفاع از یکی از نهادهای مؤثر نظام جمهوری اسلامی ایران است که حق زیادی به گردن همه دارد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در مورد این نهاد فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود؛ چه در دوره جنگ سخت و چه در دوره جنگ نرم ما شاهد بودیم که سپاه پاسداران یکی از مهمترین وظایفش را دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانسته است.

رسایی ادامه داد: متأسفانه برخی از دوستان از جمله آقای مطهری امروز در نطقش مجددا اتهامی را متوجه این نهاد کرد؛ قبل از این هم آقای مطهری در مسئله وزیر نفت اتهامی را متوجه سپاه کرده و گفته بود که سپاه قصد بدست گرفتن تمام قدرت‌های کشور را دارد که رئیس مجلس هم در آن روز جواب محکمی به این موضوع داد.

نماینده مردم تهران گفت: جا داشت که رئیس مجلس امروز نسبت به این موضوع تذکر می‌داد چراکه تریبون مجلس جایی نیست که هرکسی هر چیزی دلش خواست از پشتش بگوید و این موضوع به یک وسیله برای رسانه‌های بیگانه تبدیل شود تا نهادهای مقدس را محکوم کند.

وی اضافه کرد: اتهام دخالت سپاه پاسداران در موضوع انتخابات اتهامی بود که در گذشته هم بعداز مرحله اول انتخابات در مجلس مطرح شد و این بار دوم بود که این اتهام در مجلس عنوان شد؛ این درست نیست که چنین اتهاماتی را به سپاه وارد کنیم چر که همیشه چنین اتهاماتی متوجه سپاه، شورای نگهبان ودستگاه‌های نظارتی بوده و رسانه‌های بیگانه هم در مورد آن اظهارنظر کردند.

رسایی اظهار داشت: از تریبون مجلس که حاصل خون شهداست، نباید این مسائل مطرح شود؛ اگر هم در گوشه و کناری کسی اقدامی کرده، این مسئله مربوط به کل سپاه پاسداران نمی‌شود؛ در مجلس هشتم هم همین شائبه در مورد لیست اصولگرایان در تهران بود و می گفتند که لیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران مورد حمایت سپاه بوده؛ من از آقای مطهری می‌پرسم که چرا آن روز آقای مطهری به این حرف‌ها اعتراض نکرد؛ آیا دلیلش این بوده که در این دوره آقای مطهری در لیست نبوده و به همین دلیل حرفی را که رسانه‌های بیگانه می‌زنند، از پشت تریبون مجلس بیان می‌کنند؟

نماینده مردم تهران همچنین گفت: جالب آنجاست که برخی افراد پشت این لیست‌ها بودند و سعی می‌کردند لیست‌ها را به اسم سپاه تمام کنند که اولا ولخرجی‌های زیادی از بیت‌المال در انتخابات تهران کردند و هیچ کدام از کاندیداهای منتخبشان هم وارد مجلس نشدند.

سیدشهاب‌الدین صدر که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر رسایی گفت: البته نطق‌های میان دستور تذکر ندارد و نظر هیئت رئیسه این است که نمی‌توان به نطق میان دستور نمایندگان تذکر داد، ‌البته از اینکه شما در دفاع از سپاه صحبت کردید، خیلی ممنونیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
این آقا اینقدر بی ادب است که حرمت افراد را رعایت نکرده و با بی تقوایی به رییس جمهور مورد تایید رهبری که توانسته با استقامت در راه امام و انقلاب کشور را در بر سر زبان برساند توهین می کند .
Iran, Islamic Republic of
این آقای مطهری تادسته گلی برای این مملکت به آب ندهد نمیشینه
درود بر مطهری پدر و پسر
Germany
ولی تحریک جنسی رو خوب اومد!
بنظرم:

1- تیتر انتخاب شده غلط است فقط آقای رسایی اعتراض کردند نه نمایندگان

2- این بی تقوایی است که چون ایشان به گروه شما انتقاد کرده است بگویید سیاسی -جنسی

3- آقای مطهری بدون حمایت هیچ لیستی از طرف مردم از نمایندگان جهان نیوز بیشتر استقبال شده است
Iran, Islamic Republic of
نطق ايشان بسيار ناشايست وبدور از ادب بوداحتملا احساساتي شده است .
زنده باد علي مطهري خلف صالح شهيد مطهري (ره)
Iran, Islamic Republic of
خداییش راست میگه
Iran, Islamic Republic of
درمقابل این اقافقط بایدخاموش ماند.
Iran, Islamic Republic of
آقاي مطهري اگه سپاه دخالت كرده بودكه جنابعالي نماينده مجلس نهم نبوديد
اقای مطهری خیلی بی ادب هستند که چنین نسبتها را به رییس جمهور مملکت اسلامی دادند واقای لاریجانی که رییس مجلس هستند سکوت کردند
United States
بنده از مریدان و علاقمندانان شهید مطهری هستم ولی ای کاش این شهید بزرگوار قدری هم به تربیت فرزندانشان میپرداختند.
مطهری جون

عززززززیز

خدائیش در تهران چه کسانی بهت رای دادند؟؟؟؟


تو مدیون همین بی حجاب ها هستی

نیستی؟؟؟؟؟؟؟

راستی در فتنه 88 چه کسی از همین ها حمایت کرد؟؟

مگه حرفشون این نبود که ما ازادی جنسی می خواهیم

شهید مطهری کجا و این بچه کجا؟؟؟
با این همه وسایل گناه و اسباب شیطانی از سی دی گرفته تا بلوتوث و ماهواره و سایت و .... شما هم بودید ایمانتان متزلزل می شد. درسته دولتها در برخی زمینه ها کم کاری دارند اما فرافکنی شما نشان از عدم شناخت زمان می باشد. بله دولت هم مقصر هست. بخش فرهنگی هم از حوزه گرفته تا دانشگاه مقصر هست. اما این همه وسایل و ابزار شیطانی را چه می فرمائید؟ اگه می تونی اجازه نده فرزندانت در آینده منحرف شوند. دینداری سخت می شود و شما به جای کاری که پدر عزیزتان می کردند دنبال متهم هستید. واقعا چی بگه آدم؟ وای به مجلسی که در آن برخی با غرض و احساسات سخن می گویند. وای بر این مجلس وای.
Iran, Islamic Republic of
روز به روز بر رای خود به دکتر علی مطهری بیشتر افتخار میکنم و تک رای به ایشان برایم از هر لیستی آرامش دهنده تر بود و سخنان امروز ایشان حرف دل مردم این کشور است، آفرین بر این شجاعت
Iran, Islamic Republic of
اگر نمايندگان مجلس يك مقدار به مطالبي كه ايشان در زمان تدريس در خصوص جايگاه ولايت فقيه توجه ميكردند ايشان در مجلس هشتم تائيد نمي‌كردند - علي مطهري بايد بداند كه جايگاه در دل حزب الله ندارد و اگر داشت راديوهاي بيگانه از راي آوردن ايشان خرسند نمي شدند- امثال علي مطهري بايد بداند در اين ظرفيت نيستند كه عليه سپاه پاسداران صحبت كنند بلكه از روي متني كه دوست فراري‌اش در لندن نوشته كه به سپاه اگر حمله كنيد در رسانه‌ها مطرح ميشويد و در آينده ميتوانيد از امتيازهاي خارجي بهره‌مند شوي
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری عزیز لطف کرده و ببینید که همین بی حجابها و بدحجابها در بالای شهر به شما رای دادند و شما منتخب همانها هستید. حداقل حرمت کسانیکه به شما رای داده اند را داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
این بی تقوایی است که چون ایشان به گروه شما انتقاد کرده است بگویید سیاسی -جنسی
این بابا ...از دست داده.
اگه کسی فهمید این ... دنبال چیه بیاد یه حج از من داره؟
جنبش سبز و روسری با تو سری قابل جمع نیست.
اینکه ایشون به هردو اعتقاد داره نشانگر اینه که فهم درستی از اجتماع نداره و مسائل شخصی رو با شرعیات قاطی کرده
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری تیغ دو لبه است. گاهی به گروه حق می زند و گاهی به گروه ناحق
جای ابوموسی اشعری خالی!
Iran, Islamic Republic of
الهم اشفع کل مریض

خدا همه مریض هارا شفای عاجل عنایت کند
Iran, Islamic Republic of
دست به دعا می شویم واز روح ملکوتی پدر بزرگوارش طلب سلامتی روح روان برای فزرند ناخلفش طلب می نماییم
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چون با مطهری مشکل داره، این تیتر ناجوانمردانه را برای خبر انتخاب کرده است. فکر میکردم که بر اساس اسمتان به اصول پای بندید ولی بنظر می آید که غالب سیاسیون و اهالی رسانه در اینجا پیرو مکتب ماکیاول هستند.
ا
حرف حساب جواب نداره
مطهري راست ميگه
ایشان خیلی خوب بلد هستن فرافکنی کنن.
بی حجابی که کار احمدی نژاده
گرونی که کار دولت
دلار که انطوری
.......
خوب اگه مجلس کاره ای نیست شما برا چی رفتی مجلس؟
آاقا مردم خوب میفهمن .لطف کنید اگه میتونین کار کنید.خسته شدیم اینقدر غرهای شما رو شنیدیم
Iran, Islamic Republic of
جالبه این بقول خودش آقازاده که کاش مثل پدرش کمی ادب ومتانت داشت . وداماد گرانقدر وفاضلشان جناب مستدام لاریجانی کمی به ایشان مشاوره بدهند که کوچه بازاری صبحت نکنند. لطفا
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری بالاخره باید اونایی رو که به ایشان رای دادند رو راضی نگهداره برای روز مبادا؟!
بد حجابی مربوط به دولت اصلاحات است و اینهمه فرافکنی مطهری البته عجیب نیست این مرد با هیاهو و غوغاسالاری عجین است. بهتر است آقای مطهری بفکر فساد خاندان ... باشد و اینهمه ادای دایه مهربان تر از مادر را بازی نکند.
وای بر آدمهای ابن الوقت من فقط طرفدار رهبرم حضرت ایت الله خامنه ای هستم و لاغیر. ولی همین آقایان اگر برخورد شود میگوین ببینید چه میکنند . اگر برخورد کمرنگ شود این گونه میتازند فقط از خدا میخواهم مولامون را برساند. والسلام.
اگر دولت با بی حجابی برخورد می کرد همین اقا سینه چاک می کرد که آزادی و دموکراسی له شده . نمونه بارزش حمایت از فتنه گران سال 88 بود.
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تورا چه حاصل
جناب آقای علی مطهری اگر فرزند استاد نمیبود در عرصه سیاست هیچ جایگاهی نداشت
بیشتر آقایونی از این جنس مرهون نام بلند پدراشون هستن نه همت و درایت وسوادشون
آقا من نه کاری با رییس جمهور دارم و نه کس دیگه... خداوکیلی یه بچه حزب الهی پاشه بگه من به مطهری رای دارم... من اگر گردنم هم زیر گیوتین بود به این آقا رای نمی دادم... حالا اومده گیر میده به وضع حجاب و این جور چیزا... خوب اگه همین بی حجابها نبودن که تو هم تو مجلس نهم رای نمی آوردی...
Iran, Islamic Republic of
مطهری هر ...دلش می خواد مینکنه. بگو تو فقط نماینده قشری از تهرانی نه ایران اینقدر حرف ...نزن
نظرات جالبه . یه عده اینقدر طرفدار این اقا شدند که اگر بدیهیات رو هم زیر سوال ببره ، اونها میگن درود بر خلف صالح شهید مطهری !!

توی این نطق اهانت به رئیس جمهور و حمله به سپاه پاسداران و حمله به جبهه متحد اصولگرایان از جمله مطالب دشمن شادکن بوده که ادامه همان رویه ای است که از مجلس هشتم ایشان دنبال می کرده است.

درود بر رئیس جمهور مکتبی و درود بر نهاد مقدس سپاه و درود بر جبهه متحد اصولگرایان
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری دو ویژگی دارند:1-احساساتی هستند 2-بصیرت ندارند لذا همیشه برای منافع و مصالح ملت و نظام مضرند.خداوند ایشان را هدایت کند.
برای برخی متاسفم. چرا وقتی آقای مطهری یک نهاد انقلابی را زیر سئوال برد صدای -دو دو- نمایندگان محترم بلند نشد؟ چرا؟
Iran, Islamic Republic of
اين همه تهمت و تخريب رئيس جمهور زحمتكش مملكت واسه چيه؟
درسته بعضي كارها را ما قبول نداريم و بايد محكم تر عمل كنند ولي اين كه نمي شه كه اين آقا مي گرده يك نكته ضعف از رئيس جمهور پيدا كنه و هرچي خواست بگه. يكي نيست از راي مردم به رئيس جمهور در مقابل اين آقازاده دفاع بكنه؟
United States
نمایندگان باید حتما اعتبارنامه ایشان را رد کنند
حرف علی مطهری تواین موضوع چه ایرادی داره؟!شترسواری دولا دولا که نمیشه ؛ یا سیستم اخلاقی غربی رو پیاده کنین که توش یه جوری نیازهای انسان جواب داده میشه یا اسلامی رو که یه جور دیگه نیازهای انسان جواب میگیرن.
ضمنا در جواب خواننده محترم که فرمودن بی حجاب ها در تهران به علی مطهری رای دادند عرض کنم که نه بنده و نه خانواده ام بی حجاب نیستیم و با غیرهم نظرامون اینجور برخورد نمیکنیم، بلکه لازم دیدیم کسی در مجلس باشه که قدری جلوی سرکشی های دولت رو بگیره و از هرکدوم از این دو لیست آدم های به درد بخور رو فرستادیم مجلس.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مطهری

حرف حساب جواب نداره..

درود بر مطهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر علی مطهری، نماینده شجاع، مستقل و مردمی.
United States
من می گویم شما خواستید منتشر کنید: این سخنان نسنجیده مطهری نشان دهنده چند چیز است:1- اینکه این آقا چقدر شعور سیاسی دارد.2- اینکه از آراء مردم چقدر به اشتباه افتاده و فکر کرده حالا آزادتر می تواند اتهام آفرینی کند. 3- اینکه اصلا با تغییرات جامعه آشنا نیست و ندیده بود که ابتذال جنسی در دوران اصلاح طلبان به اوج رسیده بود و الان بدتر از آن موقع نشده است. آیاشلوارهای کوتاه تا وسط ساق پا در زمان خاتمی رایج نشده بود؟
کاش مردم یه نظر هم نمیدادن به این مطلب و ای کاش این مطلب اصلا در سایت درج نمی شد. بعضی ها مثل مطهری هرازگاهی حرفی میزنن که بگن ما هم هستیم وگرنه کسی حسابشون نمیکنه!!!!
بعضیها بجای مردم تصمیم نگیرند اونهاییکه با رای بالا به این مدرس زمان رای دادند با نظران ایشان موافق بوده وبا بصیرت به ایشان رای دادند. راستی از 3000000000000 چه خبر ؟
خدا روح پدرت رو شاد کنه
Iran, Islamic Republic of
سپاه حق دخالت درسیاست و اقتصاد را ندارد
بسمه تعالی اقای مطهری وامسالشان درسالهای هفتاد تا هشتاد کجا تشریف داشتند که انحراف فرهنگی را ملاجظه نکرده اند
اینجانب م ب م،از سال 83 عضو فعال بسیج هستم،با افتخار به آقای دکتر مطهری رای دادم،انشالله خداوند به ایشان و جناب آقای دکتر توکلی طول عمر بدهد.
امین یا رب العالمین.
از علی مطهری و مواضعش بیزارم اما با روح این انتقاداتش موافقم.
واقعا دولت احمدی نژاد در این زمینه بد عمل کرده است.
البته در مورد ادبیات علی مطهری، چون نشنیده ام نظری ندارم.
من به آقای مطهری رای دادم و افتخار هم میکنم
برای کسایی که همه ی رای های علی مطهری را به افراد بی حجاب و بی بندوبار نسبت می دهند واقعا تاسف می خورم.
همین تفکرات امثال شما بود که که آتش فتنه ی 88 را ده برابر کرد!!!
از کسی که رأی نمایندگیش را مدیون تبلیغ ضدانقلابها و رادیوهای بیگانه است چه توقعی میشه داشت؟ مطهری صدای ملت نیست بلکه صدای آمریکاست و مصداق "یلبسون الحق بالباطل".
کسانی که مدعی اند که بسیجی و انقلابی اند و به این محبوب ضدانقلابها رأی دادن نه بسیجی اند و نه انقلابی بلکه در بهترین حالت بی بصیرتند.
Iran, Islamic Republic of
اگه بخواهیم ببینیم صحبتهای علی مطهری چگونه بوده است باید یه سری به سایتهای بی بی سی فارسی و وا ، بالاترین و.... بزنیم که چه کف و هورایی برای علی مطهری می کشند.
به قول قدیمیها :
دشمن دانا بلندت می کند
بر زمینت می زند نادان دوست
سلام مطهری یک عقده ای بیش نیست یک حسود که بوسیله ی لاریجانی وتوکلی شارژ میشود آنهایی که از قدرت جاماندند آبروی پدرش را میبرد
Iran, Islamic Republic of
یه سوال :
دولت که بد ؛ سپاه بد، ایثارگران تفرقه انداز ، جبهه پایداری بد ، فراکسیون اصولگرایان بد ، وزیر خیییییییییلی بد حالا میشه بگید کی خوب؟؟؟؟؟؟ اها علی مطهری خوب ؟؟
دست بردارید از این همه داد و قال خسته شدیم از دعواهای بی سروته شما به اصطلاح فهمیده ها خسته شدیم
خدایا امام زمان را برسان تا دست خیلیها رو بشه
بمیرم برا دل رهبر تنهایم
قابل توجه مادر بزرگوار علی مطهری که چند وقت پیش در دفاع از فرزندشان گفته بودند: "پسرم کار بزرگی انجام داده و نماینده بودن را عملا معنا کرده است."
اگر معنای نمایندگی فحاشی به نمایندگان دیگر مردم و آلوده گویی و دوری از عفت کلام است ما نماینده نمی خواهیم.
Iran, Islamic Republic of
آقا اصلا میدونی چیه؟!


همه چیز تقصیر اون مناظره احمدی نژاده ! نباید اونجا اسم هاشمی رومیاورد!!!!!!!


بسی خندیدیم!
Iran, Islamic Republic of
خوشا به حال شهدا که رفتند و نماندند تا این همه بی عفتی در کلام را ببینند آنهم از نمایندگان و آنهم در مجلس
به قول آقای قرائتی پایه های میزهای شما روی خون شهیدان است،‌ مراقب باشید
خدا ....کند باعث و بانی این بد حجابی.
اول به فکر رفع مشکل باشید سپس دنبال مقصر و فحش و تهمت.
ایا باعث و بانی بد حجابی از سخت گیری های اول انقلاب توسط اقای موسوی تا ازاد شدن انواع مد و رفتار سبک در زمان خاتمی نبود؟؟؟؟/
Iran, Islamic Republic of
این ضرب المثل که همیشه از آتش خاکستر میماند در مورد این آقای بی بصیرت کاملاً صدق میکند.مگر تنها دولت مسئول این وضع است ؟ چرا از وضعیت برنامه های مزخرف و از بازیگران ومجریان بعضا بی حیای صدا وسیما چیزی نگفته است . اینها که در سریالها ارتباط دختران و پسران راقشنگ وزیبا جا می اندازند پس چی؟
United States
چند وقت دیگه این بابا! از خدا هم انتقاد میکنه!
بابا بعضیا قضیه ی voa و تک رای به مطهری رو فراموش کردن
متاسفم برای آقای مطهری

ایشون یه نطق خوب راجع به حجاب کردند ولی به نظرم چون علاقه نداشتند با این تیتر در رسانه ها باشند پای سپاه رو میون کشیدند چون میدونستند این تیتر رسانه های معاند میشه
این آقا مجلس رو اشتباهی گرفته و با ایجاد این بازیها کار اصلی مجلس رو به حاشیه میبره
بدون دلیل و مدرک پای ارگانهای حساس کشوری رو که کم دشمن در خارج از کشور ندارن به میون کشید واقعا بی معنیه

فکر کنم ایشون میخواستن با این اتهامات دل کسایی که بهش تک رای دادن رو شادکنه
Iran, Islamic Republic of
البته نظر اقای مطهری راجع به سکوت دولت قابل تامله
حرفهای مطهری دوزار برای مردم مومن وانقلابی ارزش نداره بگذازید با این حرفها عشق کنه صفا کن داداش بگو خوش باش
United States
بد حجابی از دوره اصلاحات باب شدو هیچکس صدایش در نیامد حتی قبل از ان دوره بسیاری فریاد زدند که جلوی تولید لباسهای ناجور و جورابهای نازک و. . . را بگیرید ولی منافع برخی تولید کنندگان که جزو مسئولین نیز بودند اجازه توقف نداد
حالا کار انجام شده را میاندازند گردن احمدی نژاد دیواری کوتاه تر از دیوار ایشان نیست؟
Iran, Islamic Republic of
در واقع مي توان صحبتهاي آقاي مطهري را چند بخش كرد:
1-خبرها و واقعيات
2- تحليلها
3- تهمتها
به نظر من اين مولفه ها سبب شده كه صحبتهاي ايشان آميخته اي از حق و باطل باشد و باز به نظر اينجانب غش در سخن از مصاديق بي تقوايي و در نهايت انحراف از مسير اسلام است.حال مي خواهد اين موضعگيري توسط هر جبهه اي صورت بگيرد.در اينكه بعضي از واقعيات در صحبتهاي آقاي مطهري در مورد حجاب بيان شده شكي نيست و مسئولين كشور به خصوص رئيس جمهور و وزير كشور مسئول اين بي بندوباري هستند كما اينكه صحبتهاي چندسال پيش دكتر احمدي نژاد در مورد مواجه با پديده بي حجابي مويد اين مطلب است. حتي در اين كار نمايندگان مجلس و حتي خود آقاي مطهري مقصرند. ولي بنده نميدانم چرا ايشان از همه نام بردند به جز مجلس!!!!!!!!!!!در مورد نقش سپاه هم فقط به بيان اتهاماتي پرداخته كه به نظر من اگر تاييد نشود بايد قوه قضائيه به عنوان مدعي العموم به اين قضيه رسيدگي كند و هيچ فرقي بين آقازاده و قشر مستضعف جامعه قائل نباشد و به بهانه نماينده ملت بودن يا فرزند شهيد مطهري بودن از پيگيري قضائي دست كشد(ابته قوه قضائيه نمره خوبي در اين مورد قطعا نگرفته و مطمئن باشيد كه با اين روند باز نمي گيرد)به نظر اينجانب اين انتقاد به سپاه وارد است كه در بعضي از مسائل كلان اقتصادي وارد شده و حقيقتا بنده به عنوان يك علاقه مند به گفتمان انقلاب اسلامي هنوز توجيه مناسبي براي آن پيدا نكرده ام. چه طور مي شود سپاه پيمانكار باشد و رئيس آن بعد از مدتي وزير نفت و مقام عالي كارفرما شود و هزاران سوال ديگر كه اگر با مجموعه هاي قرارگاه خاتم الانبيا (ص) آشنا باشيد هزاران سوال ديگر برايتان مطرح خواهد شد.در مورد بخشي ديگر كه فقط اتهام به رئيس جمهور و سپاه مطرح كرده فقط بايد سكوت كرد و از سپاه و دكتر احمدي نژاد ميخواهم كه بزرگوارانه از اين كوته بيني ها درگذرند كه خدايي نكرده باز در اثر آن براي ضدانقلاب خوراك تبليغاتي و ادعاي تفرقه قوا فراهم نشود.
Germany
دوست عزیز اینکه سپاه وارد کارهای اقتصادی هم شده به نظر من ناگزیر بوده چون شروع کارهای اقتصادی سپاه از جنگ هست وقتی ایراندر تحریمبود سپاه مجبور شد خیلی کارها رو انجام بده و وارد فاز اقتصادی هم بشه از جمله سدسازی که بعد از جنگ از اون همه تجربه استفاده شده و هر روز بالنده تر هم شده. احیانا توقع ندارید که اون تجربیات رو که گرون هم به دست اومده دور بریزن و بی خیال بشن؟!
من یکی از افرادی هستم که در نقد مجلس برای وقف دانشگاه آزاد اعتراض کرد و علی مطهری ما را ارذل و اوباش خواند و گفت یک ماشین ساندیس هم برای ما آورده بودند. اگر قرار باشد به خاطر نقدی که کردیم چنین فحشی بشنویم، باید به مطهری برای این نقدش چه گفت؟
فارغ از این که این نقد او هم بیشتر از این که نقد باشد، تهمت است. در بی حجابی همان هایی نقش اساسی داشتند که در فتنه مطهری کنارشان ایستاده بود.
United States
من از سایت جهان نیوز تعجب میکنم که چنین تیتری را برای سخنان آقای مطهری انتخاب کرده اند.این تیتر من را یاد تیتر های ناجوانمردانه سایت ....نیوز می اندازد(نقطه چین زدم که انشاالله نظرم چاپ بشه).
زبان او همانند ابوذراست
آقای رسایی
حضرت امام فرمود : اگر ارتش نبود سپاه نبود و اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
بیان درست جمله امام نشانه امانتداری است برادر !!!!
سپاه نیازی به کمک و پشتیبانی کسی ندارد چون به کسی وامدار نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
البته از رئیس وقت جلسه انتظار حمایت از سپاه نیست یک سوال از آقای مطهری دارم اگر بنده یک سپاهی باشم و رای بدهم به کاندیدای مورد علاقه ام حتما از دید شما یعنی دخالت و حمایت از یک گروه خاص؟!!! امثال مطهری قائل به این هستند که سپاه فقط بره جلوی گلوله واقعا متاسفم بهلول میگفت کاش من گردن زرافه را داشتم گفتند چرا گفت برای اینکه اگر خواستم حرفی بزنم مسیر بیشتری را طی کند و بیرون بیاید
چرا این آقایان در زمان خاتمی که ندای آزادی! می داد ، که الان هم تمام وزراش همه خارج نشین و دشمن مردم شده اند ساکت بودن؟؟
کسی میدونه چرا؟؟
تا کی ما از واقعیتها فرار میکنیم آقای مطهری حتما برای گفتهایشان سند دارند.کلام حق را بشنوید حتی از دشمناننتان.
Iran, Islamic Republic of
علي مطهري هنوز در كف اون مناظره تاريخي به سر ميبره بنده خدا!
ضمنا گويا ديواري كوتاهتر از رييس جمهور وجود ندارد كه همه مشكلات را گردن ايشان بندازيم.
چگونه است علي مطهري از فايزه هاشمي حمايت ميكند ؟ اين يعني نفاق
اگر كسي اينگونه در مورد علي لاريجاني و رييس دستگاه قضا صحبت ميكرد آيا امكان داشت الان راست راست بگرده؟!
United States
به نظرم حرف های آقای مطهری در مورد سپاه حتی اگر کمی هم واقعیت داشته باشه (که من واقعا در این زمینه اطلاعی ندارم)نباید از تریبون مجلس اون هم جلسه علنی بیان می شد ولی در مورد حجاب واقعا باید بگم آیا کسی هست که به داد مقوله حجاب اسلامی برسه؟! یکی بگه وضعیت امروز حجاب در کشور ما از کجا آب می خوره؟ آیا جریان اصلاحات واقعا مقصر همه چیزه؟آیا امروز که اصول گرایان بیشتر مناصب رو به عهده دارند واقعا هیچ کاری ازشون برنمیاد که انجام بدن؟نظرتون در مورد دیش های ماهواره چیه؟!(لطفا فکر نکنید من یک اصلاح طلب هستم ،من همیشه از اصول اسلام و انقلاب حمایت می کنم ) به همه توصیه می کنم کتاب آزادی انسان شهید بزرگ استاد مطهری رو بخونن!
بنام خدا میخواستم به این اظهار نظر دوستان در مورد هر جیزی مثلا در مورد اظهارات مطهری و یا هر مورد دیگری بگویم که در قیامت هرکسی با امام خودش محشور میشود یعنی کسی که در مورد سخنی موافقت اعلام میکند هر جند در دلش باشد خداوند جله جلاله در قیامت اورا در صف همان آدم قرار میدهد یعنی با این اوصاف باید عزیزان که اظهار نظر میفرمایند بدانند که اگر مثلا مطهری در مورد سپاه یا هرمقوله ای دیگر صحبت فرمودند اگر نظری در دلشان هم هست ویا میفرمایند باید به دستگاه الهی ببرند و مورد ارزیابی قرار دهند تا مصداق آش نخورده و دهن سوخته در قیامت نگردند و سخنی هم با آقای مطهری که فرزند شهید مطهری میباشند دارم و آن اینکه برادر مردم به حرمت پدر بزرگوارتان به شما رای دادند و گرنه شما هم مثل خیلی های دیگر جزو خواص نمی شدید بنابراین سعی کنید حرفی که میزنید اگر خدا و روز قیامت را شیطان از یادتان برده لااقل بقول امام حسین علیه السلام آزاده باشید و به خون پدر خود که پدر معنوی همه ما هم هستند خیانت نکنید وعزیزم بدان که خراب کردن هر چیزی هنر نیست شما باید مثل پدرت عامل وحدت و دوستی در جامعه باشید نه طوری باشد که عکس عمل پدرت که برای وحدت در جامعه به شهادت رسید به تقرقه جامعه کمک کنید شما خودتان میدانید که اگر همین سخنان را قبل از انتخابات میزدید رای نمی آوردید گذاشتید تا خرتان از پل بگذرد بعد مثل بلبل چه چه و به به کنید ولی برادر بدان که خداوند جله جلاله در قرآن کریم پسر نوح را مثل آورد که با همه مردم اتمام حجت کرده باشد والله خیر الماکرین
حرفش در مورد حجاب درسته
در مورد سپاه غلط .
امیرالمومنین علی (ع) می فرماید به جای اینکه ببینید کی گفته ببینید چی گفته!
جالب اينه كه خيي از كساني كه زمان خاتمي تقريبا ساكت بودند و نسبت به انحرافات بي تفاوت يا نرم بودند، حالا شدن داعيه دار مقابله با انحراف و بي حجابي و...
مطهري از اين سنخ افراد بود
احمدي نژاد هنوز هم براي ما يك فرد محترم ولايتمدار است. ما همه بايد تابع مواضع رهبر عزيز باشيم تا دچار اختلاف و چند دستگي نشويم
Iran, Islamic Republic of
درود بر مطهری آزاد مرد که وام دار هیچ کس نیست و شجاعانه حرف میزنه همین موضوع نشان میدهد که چرا نماینده های دیگر جرات سخن گفتن ندارند و شده اند وکی الدوله که کار اقتصاد در مملکت به اینجا رسیده است .
نطق جنسی-سیاسی دیگه چه زهرماریه؟ چرا همه چیز رو با بدبینی نگاه می کنید؟ مگه حرفش چه ایرادی داره؟
چرا نمی خواهید قبول کنید که لباس پوشیدن یک امر شخصی است ...
بعضی هارو مثل اینکه باید با لگد بیدارشون کرد .یادشون رفته موسوی لاری واربابش فریبا میگفتن بزارید راحت باشند آرق روشن فکری میزند که حریم خصوصی باید رعایت بشه و....اینا ... جلسات فلانشون مهر تایید به کارهای جونا این نظام مقدس زد. شما ها رو از راه خدا دور کردنند. خدا کمکتون کنه به راه بیائید. انشا الله
فدایی
بعضی هارو باید با لگد بیدار کرد انگاری که یادشون رفته آقای لاری واربابش فریبا حرف از حریم خصوصی و بزارید راحت باشند میزدند وشماهارو از راه راست به در کردنند خدا کمکتون کنه به راه بیائید
مجید
ایا شهدای فتنه را میسناسید 23 نفرند وگمنام شهدای کمنام حسدشان گمنام است اما اینان جسد دارند نامشان گمنام است