يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۱
۴

وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب: 880946
رسانه‌های عبری زبان از احتمال ورود یک سلاح راهبردی جدید توسط حزب الله ابراز وحشت کردند.
وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، اطلاعات موثقی به دست تل‌آویو رسیده است که نشان می‌دهند، حزب الله به زودی سامانه‌های پدافندی زمین به هوایی را وارد درگیری خود با اسرائیل خواهد کرد.

به زعم این رسانه‌ها دلایلی به دست تل‌آویو رسیده است که نشان می‌دهند، حزب الله سامانه‌های موشک‌های پدافندی صیاد ـ 2 را که از جمله سامانه‌های پدافندی پیشرفته ایرانی را در جنوب لبنان مستقر کرده است.

روتر نت هم در خبری در این رابطه ادعا کرد تصاویر منتشر شده از بقایای یک حمله اسرائیل به جنوب لبنن نشن می‌دهند که حزب الله موشک‌های پدافندی صیاد 2 ساخت ایران را در اختیار داشته و بخشی از آنها در این حمله مورد تهاجم قرار گرفته است.

به اعتقاد کارشناسان صهیونیست در صورت ورود این سامانه به ساختار عملیاتی حزب الله امکان ادامه جولان اسرائیل در حریم هوایی لبنان وجود نخواهد داشت یا حداقل با چالش‌های قابل توجهی مواجه می‌گردد.
https://jahannews.com/vdcc0xq4e2bq4o8.ala2.html
jahannews.com/vdcc0xq4e2bq4o8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بزنید غیر زدن فکر دیگری نکنید
حمید
Iran, Islamic Republic of
چرا ایران خیلی دیر به فکر ارسال این تسلیحات پیشرفته به جبهه مقاومت افتاد؟! مقابله با حملات هوایی رژیم رو به زوال صهیونیستی از اولویتهای جنگ با این جرثومه است.
Iran, Islamic Republic of
إن شااله.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که بدون این سلاحهای ادعایی صهیونیستها هم آسمان از کنترلشان خارج شده و نیروهای مقاومت چپ و راست می زنندشان!