يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۱
خالد مشعل:

حال مقاومت در غزه خوب است/ در لحظه تاریخی برای شکست اسرائیل قرار داریم + فیلم

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 880916
رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از سرزمین فلسطین گفت: مقاومت در غزه در وضعیت خوبی به سر می برد و در جای جای این منطقه، در حال موضع گیری دوباره است.
حال مقاومت در غزه خوب است/ در لحظه تاریخی برای شکست اسرائیل قرار داریم + فیلم
به گزارش جهان نيوز، «خالد مشعل» در سخنرانی امروز خود در نشست «طوفان الاحرار» در استانبول ترکیه افزود: ما با لحظه ای تاریخی و فرصتی برای شکست دادن اسرائیل و برچیدن پروژه صهیونیستی قرار داریم.

مشعل ادامه داد: دشمن ما در حال پسرفت است و پس از گذشت بیش از هشت ماه از نبرد، اعتماد خود را از دست می دهد.

وی اضافه کرد که جنایت های رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا صورت می گیرد.

مشعل گفت: ما از امت اسلامی خودمان می‌خواهیم که به اعتراض و خشم خود برای توقف این تجاوزگری ادامه و همانند طوفان، سفارتخانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در محاصره خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه در حالی وارد هشتمین ماه خود شد که رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی فرومی‌رود در حالیکه هنوز به هیچیک از اهداف خود در این جنگ دست نیافته است.

این رژیم انواع جنایت، قتل‌عام و ویرانی را در نوار غزه رقم زده و هر روز به میزان خرابی های این منطقه افزوده و تاکنون بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت غزه، ۳۵ هزار و ۳۰۳ فلسطینی شهید و ۷۹ هزار و ۲۶۱ نفر بر اثر این جنایات مجروح شده اند.
https://jahannews.com/vdcjvyeomuqeohz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjvyeomuqeohz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *