يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۳

استقلال با ۶ تایی کردنِ هوادار به استقبال دربی رفت

شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب: 834350
در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال مقابل هوادار تهران پنجمین برد متوالی فصل خود را به دست آورد تا به صدر جدول برسد.
استقلال با ۶ تایی کردنِ هوادار به استقبال دربی رفت
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر به مصاف تیم هوادار تهران رفت که مسابقه با نتیجه 6  بر یک  به پایان رسید. تیم فوتبال استقلال با پنجمین برد متوالی فصل خود 55 امتیازی شد و به صدر جدول رسید تا با آمادگی کامل راهی دربی پایتخت شود. استقلال در حال حاضر با یک تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار می گیرد البته در صورتیکه سپاهان موفق به شکست مس رفسنجان شود.

هوادار هم با 29 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

داور: موعود بنیادی ‌فر 
کمک داوران: آرمان اسعدی - حسن ظهیری 

کارت زرد: مسعود شجاعی، فریبرز گرامی ( هوادار) 
کارت قرمز:-

گل: آرش رضاوند( دقیقه 46)، محمد محبی( دقیقه 64)، محمد محبی ( دقیقه 74 - پنالتی)، سعید مهری( دقیقه 84) ، مهدی قائدی( دقیقه 88) سیدحسین حسینی( دقیقه 90+1- پنالتی)  برای استقلال محسن سفید چغایی( دقیقه 84) برای هوادار

ترکیب استقلال:  سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی( از دقیقه 80رضا میرزایی) ، جعفر سلمانی( از دقیقه 70 ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند( از دقیقه 70 امید حامدی فر)  ، مهدی قایدی، محمد محبی( از دقیقه 80 مهدی مهدی پور)  و ارسلان مطهری( از دقیقه 46 پیمان بابایی) 

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب هوادار تهران:  مهرداد طهماسبی، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، مرتضی منصوری، حسین صادقی، نیما انتظاری( از دقیقه 68 سیدمحمد میری) ، سپهر روزی‌طلب( از دقیقه 68 بابک مرادی)، حسین ابراهیمی( از دقیقه 57 محسن سفید چغایی) ، داریوش شجاعیان( از دقیقه 57 فرهاد زاوشی) ، محمد چهارمحالی ( از دقیقه 46 مسعود شجاعی) و محمدجواد محمدی

سرمربی: ساکت الهامی
https://jahannews.com/vdcamynaw49nee1.k5k4.html
jahannews.com/vdcamynaw49nee1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *